mboost-dp1
Lidt blandet
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Har lidt blandet til overs efter en oprydning.
Følgende:
En Buffalo Nas HS-DHGL uden harddisk. virker fint der skal bare en harddisk i.
3 stk www.sony.dk/hub/walkman-mp3-afspillere/w-serien dog i en ældre udgave på 2gb.
en http://www.sony.dk/product/nws-e-series/nwz-e443, 4gb uden hovedtelefoner.
3 analog kamera, 2 x Minolta AF 7000 og 1 x minolta AF9000 med batterigreb. uden objektiver.
Har også en synology nas. DS101g+ med 250gb harddisk. Den virker fint men bruger den ikke.
Jeg handler helst i Cola eller øl. men byd endelig hvad i har liggende, kunne jo være jeg manglede det :-)
Søger en 2.5" usb harddisk på x Gb... hvis der nu var nogen der havde sådan en i overskud.
Følgende:
En Buffalo Nas HS-DHGL uden harddisk. virker fint der skal bare en harddisk i.
3 stk www.sony.dk/hub/walkman-mp3-afspillere/w-serien dog i en ældre udgave på 2gb.
en http://www.sony.dk/product/nws-e-series/nwz-e443, 4gb uden hovedtelefoner.
3 analog kamera, 2 x Minolta AF 7000 og 1 x minolta AF9000 med batterigreb. uden objektiver.
Har også en synology nas. DS101g+ med 250gb harddisk. Den virker fint men bruger den ikke.
Jeg handler helst i Cola eller øl. men byd endelig hvad i har liggende, kunne jo være jeg manglede det :-)
Søger en 2.5" usb harddisk på x Gb... hvis der nu var nogen der havde sådan en i overskud.
Den der nas - hold den lige! Er i byen nu, og laver lige lokums-newz, vil lige vide lidt mere om den, er meget interesseret :D
Super - kan ikke finde meget info om den Buffalo, andet end den har gigabit ethernet?
Hvilken hdd skal i den? 3 1/4" SATA?
Hvilken hdd skal i den? 3 1/4" SATA?
Hvor længe holder sony'en strøm? Jeg kunne godt være interesseret i den.
#8 eftersigende 30timer, har dog ikke selv afprøvet. tror det er en jeg har vundet i konkurrence engang. har aldrig brugt den.
#7 støvring siger du?
Kommer du på Fænghætten? Kender du dværgen Dan? Hvad med Kim? eller Cola anders?
Kommer du på Fænghætten? Kender du dværgen Dan? Hvad med Kim? eller Cola anders?
rumagenten (10) skrev:#8 eftersigende 30timer, har dog ikke selv afprøvet. tror det er en jeg har vundet i konkurrence engang. har aldrig brugt den.
"Eftersigende" er grunden til at jeg spørger :)
Lørdag er jeg fuld >_<
Well, Tønder er stadig 50+ km fra alting ... Og jeg kører max 11-13 km/l - dvs tur/retur skal det være inden for 25 km for at opveje portoen :)
Lørdag er jeg fuld >_<
Well, Tønder er stadig 50+ km fra alting ... Og jeg kører max 11-13 km/l - dvs tur/retur skal det være inden for 25 km for at opveje portoen :)
#14 den holder godt nok stik. har spillet nu i 27 timer, og har stadig en streg på batteriindikatoren.
Måske - men måske var det disken der havde lagt i skuffen for længe ... Fik en anden alarm med en anden disk ... Det ser dog ud til at blæseren ikke starter? Men om det er forsiden først skal flashes det ved jeg ikke ... Det er dog et lille problem
Måske - men måske var det disken der havde lagt i skuffen for længe ... Fik en anden alarm med en anden disk ... Det ser dog ud til at blæseren ikke starter? Men om det er forsiden først skal flashes det ved jeg ikke ... Det er dog et lille problem
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.