mboost-dp1
Level 85 Mage sælges og andre..
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej..
Jeg er efterhånden blevet træt af at nakke alle de bosses der findes så jeg sælger min level 85 Mage med de sygeste udstyr!
Jeg har fået den kigget igennem af de bedste spillere og de er alle sammen enige om at jeg har det sygeste udstyr og har alt for meget guld.
Jeg sælger fra omkring 2500.. Armory link kan fås ved PM..
Jeg er efterhånden blevet træt af at nakke alle de bosses der findes så jeg sælger min level 85 Mage med de sygeste udstyr!
Jeg har fået den kigget igennem af de bedste spillere og de er alle sammen enige om at jeg har det sygeste udstyr og har alt for meget guld.
Jeg sælger fra omkring 2500.. Armory link kan fås ved PM..
Smid lige dit armory link til mig. Er meget interesseret!
Vi kan evt. bytte med en Micecraft med sygt meget udstyr, blandt andet DIAMOND udrustning og DIAMOND pickaxe! Har også 64 BRICK og 64 STONE og indtil videre 8 TNT!
PROTIP!
Vi kan evt. bytte med en Micecraft med sygt meget udstyr, blandt andet DIAMOND udrustning og DIAMOND pickaxe! Har også 64 BRICK og 64 STONE og indtil videre 8 TNT!
PROTIP!
Jeg behøvede kun én for at poste, den anden fandt jeg lige efter. :P
Men hey, det er jo kun den første april én gang om året.
Men hey, det er jo kun den første april én gang om året.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.