mboost-dp1
Lenovo T61P Bærbar 2 Ghz Dual Core, 4 GB RAM og FX 570 GFX
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej
Vælger at sælge min Lenovo T61P, da jeg kun brugte den da jeg var på skole. Jeg har haft den siden August 2012.
Der er tale om en Lenovo T61P.
Intel T7300 Core 2 Duo 2.0 Ghz
4 GB Ram
Nvidia FX 570M
100 GB HDD
15,4 Tomme Display
1680x1050 opløsning.
Jeg har købt den brugt hos Pcservicecenter til 2500 kr, og den har været til reperation for ca. 2 måneder siden hvor den fik skiftet bundkort.
Har ikke haft nogle problemer med den siden jeg fik den hjem, det skal lige siges at computeren i lang tid har haft en blå streg i venstre side af skærmen. Den går fra top til bunds og er ca. 1-2 pixel bred, så den er meget tynd.
Der er også lidt problemer med lyden hvis man ikke har tilsluttet hovedtelefoner eller højtalere. Den begynder at hakke, når der bliver skruet op på 40 % eller derover. Men ikke når man har tilsluttet hovedtelefoner eller højtalere, kun hvis man bruger bærbarens indbygget højtalere.
Men ellers fejler computeren ikke noget. Denne model bliver meget varm, så aldrig stil den i en seng eller på en dyne.
Kom med nogle bud, afhentes ses helst, men kan godt sende den. Køber betaler porto hvis den skal sendes.
Befinder sig i Nykøbing F
Vælger at sælge min Lenovo T61P, da jeg kun brugte den da jeg var på skole. Jeg har haft den siden August 2012.
Der er tale om en Lenovo T61P.
Intel T7300 Core 2 Duo 2.0 Ghz
4 GB Ram
Nvidia FX 570M
100 GB HDD
15,4 Tomme Display
1680x1050 opløsning.
Jeg har købt den brugt hos Pcservicecenter til 2500 kr, og den har været til reperation for ca. 2 måneder siden hvor den fik skiftet bundkort.
Har ikke haft nogle problemer med den siden jeg fik den hjem, det skal lige siges at computeren i lang tid har haft en blå streg i venstre side af skærmen. Den går fra top til bunds og er ca. 1-2 pixel bred, så den er meget tynd.
Der er også lidt problemer med lyden hvis man ikke har tilsluttet hovedtelefoner eller højtalere. Den begynder at hakke, når der bliver skruet op på 40 % eller derover. Men ikke når man har tilsluttet hovedtelefoner eller højtalere, kun hvis man bruger bærbarens indbygget højtalere.
Men ellers fejler computeren ikke noget. Denne model bliver meget varm, så aldrig stil den i en seng eller på en dyne.
Kom med nogle bud, afhentes ses helst, men kan godt sende den. Køber betaler porto hvis den skal sendes.
Befinder sig i Nykøbing F
Smæk en SSD i og så har man en lækker maskine.
Har novabenchet en samme model for nylig
Overall: 431
Ram: 108
Cpu: 205
Gpu: 41
Hdd: 19
Har novabenchet en samme model for nylig
Overall: 431
Ram: 108
Cpu: 205
Gpu: 41
Hdd: 19
PP har altid været, og vil altid være Port Payé
- og hvordan har du præsteret at få så dårlig karma nu? Det er da pisse irriterende -.-'
Ah! Du har prøvet at sælge en WoW konto tilbage i 2011! Shame on you!
- og hvordan har du præsteret at få så dårlig karma nu? Det er da pisse irriterende -.-'
Ah! Du har prøvet at sælge en WoW konto tilbage i 2011! Shame on you!
#13 Har altid troet det stod for Plus Porto. Grunden til jeg sagde det var fordi fe950 ikke skrev noget om porto.
Det nytter jo ikke at den ene byder over hvis det ikke er plus porto.
Det med karma, ja det er nok som du siger fordi jeg prøvede at sælge en wow account for noget tid siden.
Det nytter jo ikke at den ene byder over hvis det ikke er plus porto.
Det med karma, ja det er nok som du siger fordi jeg prøvede at sælge en wow account for noget tid siden.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.