mboost-dp1

L: Lejlighed i Aalborg til billige penge

Gå til bund
Gravatar #1 - sgt.borup
6. aug. 2010 15:19
Ja jeg ved ikke om dette er det rigtige sted at eftersøge dette, men da jeg skal starte på Aalborg Uni den 1. september og det endnu ikke er lykkedes mig at få en kollegielejlighed forsøger jeg med et lille håb på det her forum ! Men gode råd om hvor jeg skal søge henne er heller ikke af vejen !
Gravatar #2 - Svindleren
6. aug. 2010 15:26
har du prøvet aku-aalborg ? de plejer at være gode til at hjælpe.
Gravatar #3 - sgt.borup
6. aug. 2010 15:26
yes der har jeg prøvet, søgte for 7 måneder siden med 28 boligønsker
Gravatar #4 - Daniel-Dane
6. aug. 2010 15:37
Har du prøvet kollegieværelser og studieboliger?
Gravatar #5 - sgt.borup
6. aug. 2010 15:40
#4 Er ikke helt med hvad du mener, vil du have jeg skal søge efter "kollegieværelser og studieboliger" på google ? :-)
Gravatar #6 - Daniel-Dane
6. aug. 2010 16:01
Tja, nu snakker du om (kollegie-)lejlighed, men det burde ikke være svært at få fat i de små studieværelser (~15 kvm). Jeg har søgt i København og havde da allerede efter en måneds venten flere boliger med en ventetid på 0-6 måneder. (Så brugte jeg en særlig ordning for København Kommune, som gav mig et værelse dagen efter, men det er en anden sag. :P)

Jeg troede også, at man først måtte søge tre måneder før en evt. optagelse. Oh hmm, der er ingen boliger på venteliste.findbolig.nu, så du er pænt fucked.
Gravatar #7 - sgt.borup
6. aug. 2010 17:03
Der er ikke noget problem i at søge før man er optaget... :(
Gravatar #8 - Emil
6. aug. 2010 18:46
Da jeg læste i Aalborg, var der vist en kommunal regel om, at man skulle tilbydes bolig, hvis man studerede.
Gravatar #9 - Flemhans
6. aug. 2010 18:58
Står L:'et for "Lejlighed:"?
Gravatar #10 - Magten
6. aug. 2010 19:15
Flemhans (9) skrev:
Står L:'et for "Lejlighed:"?
Leje, vil jeg tro..
Gravatar #11 - gentox
6. aug. 2010 19:36
Har du også prøvet at søge på Boligportal.dk?
Siden er uovertruffen til at finde noget i en fart, og man skal som regel reagere hurtigt, men siden er desværre ikke gratis.

Det koster 350 kr for 2 måneders adgang til info om de sidste nye boliger, mens det er gratis for alle når de har ligget i over 21 dage.
Man kan så se hvad der HAR været på siden, men nu er væk så man kan danne sig et billede over om siden kan bruges.

Beklager at jeg henviser til en betalings side, men den hører altså til blandt de bedste, hvis ikke den bedste til formålet.

Her har du 2 til 2000 kr, som ikke er taget endnu:

http://www.boligportal.dk/lejebolig/V%C3%A6relse_A...

http://www.boligportal.dk/lejebolig/V%C3%A6relse_A...
Gravatar #12 - Coney
6. aug. 2010 20:28
sgt.borup (1) skrev:
Ja jeg ved ikke om dette er det rigtige sted at eftersøge dette, men da jeg skal starte på Aalborg Uni den 1. september og det endnu ikke er lykkedes mig at få en kollegielejlighed forsøger jeg med et lille håb på det her forum ! Men gode råd om hvor jeg skal søge henne er heller ikke af vejen !

AKU-aalborg giver dig boliggaranti hvis du har søgt hos dem... Det er blot at møde op hos dem og tage imod... Ring eller skriv til dem på mandag, og du burde få en bolig uden problemer...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login