mboost-dp1
L: Lejlighed i Aalborg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hvis der er nogen der står og mangler en lejlighed i Øgadekvarteret i Aalborg, kender jeg en der gerne vil have en lejet ud her til d. 1/3.
Det er en 2 værelses på 52kvm. Med gang, badeværelse og køkken.
Det er 2 store værelser.
Koster 4550,- i måneden.
Den ligger på Langelandsgade 12, 9000 Aalborg.
Kan skaffe billeder.
Det er en 2 værelses på 52kvm. Med gang, badeværelse og køkken.
Det er 2 store værelser.
Koster 4550,- i måneden.
Den ligger på Langelandsgade 12, 9000 Aalborg.
Kan skaffe billeder.
Selv hvis jeg var lejlighedssøgende er det alt for dyrt imo. Kender folk der bor på Sjællandsgade med samme faciliteter til 3.000.
Er det en bruser over toilettet eller blot et forhæng til besørgeren?
Er det en bruser over toilettet eller blot et forhæng til besørgeren?
Colapusheren (5) skrev:Selv hvis jeg var lejlighedssøgende er det alt for dyrt imo. Kender folk der bor på Sjællandsgade med samme faciliteter til 3.000.
Men der kan du ikke bo, for der bor nogen i forvejen. Så deeet.
Syntes også det virker lidt pepret, vi giver det samme for 70 kvm i Odense, der rent faktisk inkluderer et ordentligt badeværelse og bor i centrum. Ved godt Odense er rimelig nederen, men så spændende er Aalborg vel heller ikke?
Anyway... Held og lykke med det, lejligheden er dog stadig billig til tilsvarende i KBH.. ;)
Anyway... Held og lykke med det, lejligheden er dog stadig billig til tilsvarende i KBH.. ;)
2800kr/m for ca. samme størrelse på nord siden af broen :-) det tager 8min med bus ind til centrum..
Det kommer an på hvad man søger efter.
Hvis du læser kan du bruge www.aku-aalborg.dk, det er kollegier.
Det har også en liste over links til alternative steder at søge derinde, som så er private udlejer.
Det kommer an på hvad man søger efter.
Hvis du læser kan du bruge www.aku-aalborg.dk, det er kollegier.
Det har også en liste over links til alternative steder at søge derinde, som så er private udlejer.
Plus Bolig har mange store billige (gamle?) lejligheder rundt omkring i Aalborg.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.