mboost-dp1

Købes: USB oplader (gerne over 1,5 A)

Gå til bund
Gravatar #1 - IT-ekspert Kejser
8. aug. 2012 14:10
Jeg roder med min Raspberry Pi og i den forbindelse har jeg bare brugt min USB lader der kom med min HTC telefon. Den leverer dog "kun" 1 A og jeg er ved at overclocke den men har på fornemmelsen at strømforsyningen ikke kan følge med.

Derfor søger jeg en USB lader til at sætte i stikkontakten med et output på 5V og min. 1,5A.

Jeg har fundet en på ebay: http://www.ebay.co.uk/itm/1Pcs-AC-100-240V-DC-5V-2...

Men der kan jo gå længe før den kommer til DK. Så tænkte om nogen ved om de kan købes her i DK??
Gravatar #2 - sgt.borup
8. aug. 2012 20:26
I fail, jeg prøver lige at finde link igen :P
Gravatar #3 - sgt.borup
8. aug. 2012 20:27
Gravatar #4 - IT-ekspert Kejser
9. aug. 2012 11:10
De skal bruge alt mellem 1-5 uger skriver de. Havde håbet på en lidt kortere tidshorisont. Men tak for hjælpen (det er faktisk den eneste 2100 mA lader jeg har set). Så det kunne godt ende med den.
Gravatar #5 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
9. aug. 2012 13:51
Hvad med en lader til iPad?... Jeg ved ikke hvor meget den giver, men det virker til at og den giver ihvertfald mere end en iPhone lader :)

iPad USB-lader: 5,1VDC @ 2100mA
iPhone USB-lader: 5,0VCD @ 1050mA

- det burde ihvertfald være til at skaffe sådan en lader?..

- edit nr 12341 -

STOP!, vent og tøv en kende! Den du linker til i #1 ligner umiskendelig meget den lader jeg har på mit arbejde! Det er en reserve-reserve-reserve-lader, og den kan jeg sagtens forære sælge for et symbolsk beløb til dig (hvis det har interesse)

Jeg ser lige på det når jeg kommer på arbejde i morgen!..
Gravatar #6 - IT-ekspert Kejser
10. aug. 2012 07:19
Niceness!! Vil jeg sætte stor pris på at du undersøgte! :D
Gravatar #7 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
10. aug. 2012 08:44
1250 mA ... Sorry >_<

Men iPad laderen er da en ide? Den koster vel ikke mere end 200 kr?..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login