mboost-dp1

Køber en wow account

Gå til bund
Gravatar #1 - Svindleren
24. feb. 2011 13:57
Hejg jeg har hørt man kan køb et wow acount her ind. jeg vil spørg om noen er intra i at sælge en acount til mig.
den må gerne ha mange guld på den og så må den gerne vær meget høj i lvl og rigtig god armor. jeg er ikke god til wow men mine forældre spillar det maget og nu er jag maget sur på dem fordi nu vil jeg og så gern spille med dem. min kamarart fortalt mig at man kan købe på dene hjemeside maget billigt. jeg vil kun handle med menesker der er troværdig så i for lige mine oplysnenger.

jag er 12 år og bliver snart 13 år og søger en wow account. mine forældre snakker ikke så maget med mig fordi de spiller selv wow og de vil ikke købe en acount til mig. jeg har spillet på deres scount og mens de ikke var hjemme. lol så jeg ved hvordan det virker.

skriv til mig hvis i sælger et wow acount.
Gravatar #2 - Cloud02
24. feb. 2011 14:06
Du er godt nok hardcore siden du registerede din bruger i en alder af 5 år.
Gravatar #3 - The-Lone-Gunman
24. feb. 2011 14:07
Don't feed the troll.
Gravatar #4 - Colapusheren
24. feb. 2011 14:08
Underskrift og indlæg hænger sgu ikke særlig godt sammen :P
Gravatar #5 - vandfarve
24. feb. 2011 14:11
Der er helt sikkert tale om en "newzrape".

Tjek et udpluk af vedkommendes indlæg. Han kan umuligt pludselig skrive så dårligt dansk, når hovedparten af vedkommendes tidligere indlæg har været helt korrekt dansk.

Ignorer derfor tråden, pnease. Så er I nusser.
Gravatar #6 - Bllets
24. feb. 2011 14:11
for helvede... Lingu?
Gravatar #7 - LinguaIgnota
24. feb. 2011 14:18
Hvorfor skal jeg altid have skyld for alt muligt?! - Det er i øvrigt wn1. Han er krakkemut.
Gravatar #8 - Corholio
24. feb. 2011 14:18
God dammit, drenge...

... jeg tror sq' vi har fået royalt besøg!

#1: Prins Henrik, er det dig?
Gravatar #9 - vandfarve
24. feb. 2011 14:21
Cloud02 (2) skrev:
Du er godt nok hardcore siden du registerede din bruger i en alder af 5 år.

Man skal jo starte tidligt, hvis man skal kunne udfordre kongen af newz.dk.
Gravatar #10 - Svindleren
24. feb. 2011 20:50
WOllahi Billahi det er mig Prins Henrik.. havde ikke lige tænkt på alt det andet gøjl, da jeg begeyndte at trolle :-( Så blev hurtigt busted.

Skulle lige have gennemtænkt det hele inden jeg oprettede min rimelig troværdigt og overbevisende / skråstreg ingen-fatter-mistanke- køber tråd. Grunden til at jeg gjorde det, var at jeg havde regnet med, at jeg blev bedre integreret i det danske newz. system, hvis jeg var blevet en god troll.

Jeg må bare se på, medens elite-trolls herinde deler erfaring ud :-)
Gravatar #11 - XorpiZ
24. feb. 2011 21:04
wn1 (10) skrev:
Grunden til at jeg gjorde det, var at jeg havde regnet med, at jeg blev bedre integreret i det danske newz. system, hvis jeg var blevet en god troll.

Du skal bare quote fallacies, snakke udenom og kalde folk for grimme ting, så er den i hus.

Eller du kan trække en fidomuh og lyve helt vildt, og så sige "jeg finder dokumentation, når jeg kommer hjem".

Mulighederne er uendelige!
Gravatar #12 - Svindleren
24. feb. 2011 21:08
XorpiZ skrev:
Du skal bare quote fallacies, snakke udenom og kalde folk for grimme ting, så er den i hus

DIN SVIN !
Gravatar #13 - LinguaIgnota
24. feb. 2011 21:11
Jeg har aldrig mødt en afghaner, som jeg ikke kunne lide. Jeg har så heller ikke mødt ret mange - men alligevel.
Gravatar #14 - Svindleren
24. feb. 2011 21:15
nøøø du jeg er jyde !
Gravatar #15 - LinguaIgnota
24. feb. 2011 21:17
Jeg har sgu aldrig mødt en jyde, der stank så meget af kamel, habibi. Desuden ligner du en påskehare af nougat.
Gravatar #16 - Svindleren
24. feb. 2011 21:19
Så har du ikke mødt min gode ven BRIAN !

ps: det var faktisk sjældent jeg så en kamel i hjemlandet.
Gravatar #17 - vandfarve
24. feb. 2011 21:30
XorpiZ (11) skrev:
Eller du kan trække en fidomuh og lyve helt vildt, og så sige "jeg finder dokumentation, når jeg kommer hjem".

Eller en fidomuh version II, hvor du bryder et indlæg ned i så mange delsætninger og argumenter, at du opnår det famøse "wall of text", der eftersigende skulle være ansvarlig for de globale klimaforandringer.

True story.
Gravatar #18 - XorpiZ
24. feb. 2011 21:38
Haha, jeg elsker de indlæg. De er umulige at svare på. For det første fordi man ikke orker at svare på 40 forskellige ting, og for det andet, fordi 39 af de ovennævnte 40 ting indeholder ting som "din mor", "lort" eller ting, der bare ikke passer :D
Gravatar #19 - vandfarve
24. feb. 2011 21:43
XorpiZ (18) skrev:
Haha, jeg elsker de indlæg. De er umulige at svare på. For det første fordi man ikke orker at svare på 40 forskellige ting, og for det andet, fordi 39 af de ovennævnte 40 ting indeholder ting som "din mor", "lort" eller ting, der bare ikke passer :D

Efter jeg opnåede den hemmelige level 81 her på newz.dk, fik jeg mulighed for at bruge supervåbnet "wall of text".

Selvom jeg udslettede mine debatmodstandere i sådan en grad, at jeg havde ophævet selveste deres eksistens, brugte jeg så meget af min energi, at jeg ikke kunne holde til at bruge evnen mere end et par gange om måneden.

Jeg må derfor på det kraftigste anbefale dig ikke at bruge evnen, før du er helt sikker på, at det er den absolut sidste udvej. Det er et skræmmende våben, der skal behandles med lige dele respekt og æresfrygt. Eller æresfugt. Who cares?
Gravatar #20 - praktikant muffe AKA pewbe
25. feb. 2011 07:03
vandfarve (19) skrev:
æresfrygt

Eller bare ærefrygt? :)
Gravatar #21 - vandfarve
25. feb. 2011 08:41
pewbe (20) skrev:
Eller bare ærefrygt? :)

Wall of less text, aye? Does not work, matey.
Gravatar #22 - Svindleren
27. feb. 2011 17:50
Wow account
Afsender McLarsen Modtagere wn1, Dato2011-02-27 14:52:57
Hej

Prøv evt. at tjekke www.wow-toons.dk ud :)

Mvh McLarsen
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login