mboost-dp1
Køb: søger brugt skærm på min 17 tommer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hejsa, jeg søger en brugt skærm(fladskærm) som er på 17 tommer eller mere. da der sikkert er mange af jer som har en masse gamle ting til at lægge så kunne det jo være en af jer har en skærm til at lægge som i ville af med.
//csstener
//csstener
Hvis du er hurtig, tror jeg stadig at de har en god skærm tilbage her på Møn.
Var til loppemarked sidste weekend og der havde de en fin 15" CRT-skærm til kun 500kr.
Hvis du er hurtig, tror jeg stadig at de har en god skærm tilbage her på Møn.
Var til loppemarked sidste weekend og der havde de en fin 15" CRT-skærm til kun 500kr.
Thoroughbreed (5) skrev:#3
Den er jo mage til min!.. Gi' mig!
Du kommer bare forbi og henter den. Den vil også gerne byttes for dåseøl - Slots, naturligvis.
Hov, dig har jeg handlet med før!.. Det gik da meget godt - men jeg var nu mere interesseret fordi at den er mage til den jeg har nu. Har allerede to skærme :)
Ellers tak
Hov, dig har jeg handlet med før!.. Det gik da meget godt - men jeg var nu mere interesseret fordi at den er mage til den jeg har nu. Har allerede to skærme :)
Ellers tak
#Sand ser ikke ud til at svare tilbage, så du må meget gerne følge op på det :-)
#Sand ser ikke ud til at svare tilbage, så du må meget gerne følge op på det :-)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.