mboost-dp1
Køb af SATA harddisk (meget billigt!)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej.
Jeg skal til LAN her d. 14 (mener jeg) november, og der har jeg fået lov til at låne en gamerpc af en ven, da han netop har fået nybygget en ny.. Denne computer har desværre kun SSD, og derfor ikke nok plads til mine spil, så jeg vil godt høre om der er nogen der vil donorer/sælge billigt en harddisk til mig..
Jeg bor i Odense C, hvis det har nogen indflydelse...
Mvh.
Nikolai/Wraith
Jeg skal til LAN her d. 14 (mener jeg) november, og der har jeg fået lov til at låne en gamerpc af en ven, da han netop har fået nybygget en ny.. Denne computer har desværre kun SSD, og derfor ikke nok plads til mine spil, så jeg vil godt høre om der er nogen der vil donorer/sælge billigt en harddisk til mig..
Jeg bor i Odense C, hvis det har nogen indflydelse...
Mvh.
Nikolai/Wraith
Wraith (5) skrev:jeg tror den er på 60 GB.. og han er selvfølgelig ikke meget for at slette noget...
Kan man ikke sagtens køre et spil over ekstern HDD (gerne over IEEE 1394, men sekundært over USB2)?
Med mindre spillet er ekstremt datatungt, så vil det meste da blive smidt ind i hukommelsen, hvorfor du egentlig ikke har brug for en HDD til andet end det første load af spillet.
Wraith (8) skrev:#7
Mit eneste alternativ er at jeg har måske når at få en USB2 ekstern hjem fra reperation... har ingen andre diske..
Du må godt låne min disk, men jeg bor desværre i København.
Jeg har vist en WD Caviar SE liggende på 250 GB, som du gerne må låne/få, hvis du eller en anden henter den.
... on second thought, så ved jeg dog ikke helt, hvor den ligger henne. Har den interesse?
Wraith (10) skrev:må jeg få den? så har den lidt interesse... eller hvor bor du helt nøjagtig henne.. min søster har lige fået arbejde i Glostrup mener jeg det var..
Jeg ved, at jeg har den, men bare ikke hvor. Jeg står netop og skal i gang med at flytte, så jeg skal lige sikre mig, hvilken én af flyttekasserne den ligger i.
Hvis den dukker op, og den gør den med sikkerhed, så skal du nok få den. Jeg vender derfor tilbage i morgen, når jeg har fået kigget kasserne igennem.
God weekend!
By the way, så bor jeg i 1455 København K, men den vil også blive kunnet hentet i 4600 Køge.
#11 hvis du ikk kommer af med den, så er jeg da klar, mangler en disk til hackintosh :D
Jojo, den var der blandt kasserne.
Den koster gratis, men hvis du har lyst til at støtte en (øl-)hungrende studerende på SU, så siger jeg ikke nej til noget drikkeligt. :)
Den kan hentes fra og med i dag enten i Køge eller København K, så skriv lige i en mail eller sms, hvor du gerne vil hente den henne.
Du kan fange mig på 2889 3405 eller via PM-systemet.
... og, tanghaar, du skulle bare have spurgt før. :)
Den koster gratis, men hvis du har lyst til at støtte en (øl-)hungrende studerende på SU, så siger jeg ikke nej til noget drikkeligt. :)
Den kan hentes fra og med i dag enten i Køge eller København K, så skriv lige i en mail eller sms, hvor du gerne vil hente den henne.
Du kan fange mig på 2889 3405 eller via PM-systemet.
... og, tanghaar, du skulle bare have spurgt før. :)
Dee-Dee, jeg tror, at du skal lære at tie, når de voksne taler...
Tror du selv, at OP'eren har en computer med og/eller ved, hvordan man bruger eSATA eller USB3? Begge er rimelig nye og meget lidt udbredte teknologier, mens USB2 og IEEE er en del ældre og langt mere kendt. Du skal virkelig lede længe efter et bundkort, der netop IKKE understøtter disse teknologier.
Hvad er så sikrest at byde ind med?
Mor er ikke sur, mor er skuffet, Dee-Dee!
Tror du selv, at OP'eren har en computer med og/eller ved, hvordan man bruger eSATA eller USB3? Begge er rimelig nye og meget lidt udbredte teknologier, mens USB2 og IEEE er en del ældre og langt mere kendt. Du skal virkelig lede længe efter et bundkort, der netop IKKE understøtter disse teknologier.
Hvad er så sikrest at byde ind med?
Mor er ikke sur, mor er skuffet, Dee-Dee!
Og du ligger tilfældigvis inde med en USB3-harddisk, som du giver væk?
Bemærk venligst, hvad jeg skriver, selvom vi er dybt Newz-style offtopic, for han skulle bare loade spillet fra en ekstern harddisk. Hvis jeg beder om et lift til stadionen, så ringer jeg ikke til NASA, men spørger mine forældre.
... hvis vi absolut skal tage Newz-traditionsrig til det yderste.
Anywho!
Bemærk venligst, hvad jeg skriver, selvom vi er dybt Newz-style offtopic, for han skulle bare loade spillet fra en ekstern harddisk. Hvis jeg beder om et lift til stadionen, så ringer jeg ikke til NASA, men spørger mine forældre.
... hvis vi absolut skal tage Newz-traditionsrig til det yderste.
Anywho!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.