mboost-dp1
K: WoW account
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Main char skal være en pala lvl 85, med ITL mindst 350 både pve og pvp. Epic flying mount er et plus men ikke påkrævet.
Accounten skal også have 4 lvl 85 alts, til henholdsvis mining, herb, skinning og inscription. Tænker mig at de kunne være hunter, mage, druid, shaman. Ingen DKs (VIGTIGT!!).
Der skal minimum være 2500G plus fuld max tier gear på main. De 2500G skal være spredt rundt på forskellige chars.
Leveling heirlooms til alts er et must!!! Og hvis du er realm first grand master miner er det et KÆMPE plus (betaler gerne ekstra).
Der må også meget gerne være nogle alts i level 80-84. Stadig INGEN DK!!! (VIGTIGT!!!!). Forresten så skal serveren helst være Tarren Mill PVP eller Burning Legion PVP. Jeg kan nemlig godt lide PVP :)
Der SKAL være 3-5½ måneds spilletid tilbage på kontoen.
Du SKAL være original indehaver af accounten og jeg vil se alle chars in game inden evt. handel. Jeg byder gerne, men tænker ellers at prislejet ligger i 500-2000 alt efter accounten selvfølgelig.
Accounten skal også have 4 lvl 85 alts, til henholdsvis mining, herb, skinning og inscription. Tænker mig at de kunne være hunter, mage, druid, shaman. Ingen DKs (VIGTIGT!!).
Der skal minimum være 2500G plus fuld max tier gear på main. De 2500G skal være spredt rundt på forskellige chars.
Leveling heirlooms til alts er et must!!! Og hvis du er realm first grand master miner er det et KÆMPE plus (betaler gerne ekstra).
Der må også meget gerne være nogle alts i level 80-84. Stadig INGEN DK!!! (VIGTIGT!!!!). Forresten så skal serveren helst være Tarren Mill PVP eller Burning Legion PVP. Jeg kan nemlig godt lide PVP :)
Der SKAL være 3-5½ måneds spilletid tilbage på kontoen.
Du SKAL være original indehaver af accounten og jeg vil se alle chars in game inden evt. handel. Jeg byder gerne, men tænker ellers at prislejet ligger i 500-2000 alt efter accounten selvfølgelig.
Thalion (16) skrev:Vent? Så du vil ikke have en dansker? Og en 85 pala? Så du vil have en 85 årig fra Pala?
Og du snakker noget om nogle profesions på alts? Så er det slaver du er ude efter?
Hvis du ikke har noget at biddrage med så hold dig uden for tråden!! OG DK BETYDER DEATH KNIGHT SÅ FAT DOG NOGET!!!
@15
Du har vist misforstået noget.. Hvis du er professionel får du penge for at spille, modsat dig der åbenlyst betaler for at spille...
@16
Han taler åbenlyst om en '85 Impala...
Level 27 har ingen relevans for en pro spiller.
Du har vist misforstået noget.. Hvis du er professionel får du penge for at spille, modsat dig der åbenlyst betaler for at spille...
@16
Og en 85 pala?
Han taler åbenlyst om en '85 Impala...
Chewy (19) skrev:Du har vist misforstået noget.. Hvis du er professionel får du penge for at spille, modsat dig der åbenlyst betaler for at spille...
Jeg er pro fordi jeg handler med varer! Handel = profession. Så luk røven, bæskubber!
izym (20) skrev:http://community.us.playstation.com/servlet/JiveServlet/showImage/2-31115834-10402/Not-sure-if-trolling-or-just-stupid.jpg
Dit link virker ikke.
JesperZ (21) skrev:Jeg er pro fordi jeg handler med varer! Handel = profession. Så luk røven, bæskubber!
Du er altså en svindler der lever af at tage røven på folk, ved at handle med konti som du ikke har ret til at købe/sælge?
Du har desuden været medlem på dette fora et stykke tid og har en del indlæg.
Alt dette kan jeg kun få til at du er et virkeligt stort svin der nasser på andre for egen vindings skyld.
I betragtning af, at vores kære JesperZ har fået indtil flere flamebaits for sine uforbeholdne rants mod specielt wOw, gætter jeg på, at han troller! B~)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.