mboost-dp1
K: Mikroovn
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Bor du i storkøbenhavn og har en fungerende mikroovn til overs du ikke har gidet sælge eller slæbe til storskrald? Jammen så overtager jeg den gerne!
Krav: Den virker og der er ikke planter eller dyr der lever i den (aka den skal kunne gøres rent :D).
Pris: Så billig som overhovedet muligt!
Krav: Den virker og der er ikke planter eller dyr der lever i den (aka den skal kunne gøres rent :D).
Pris: Så billig som overhovedet muligt!
OxxY (1) skrev:har en fungerende mikroovn til overs du ikke har gidet sælge eller slæbe til storskrald?
Nej
OxxY (1) skrev:Bor du i storkøbenhavn
Ja
OxxY (1) skrev:har en fungerende mikroovn til overs du ikke har gidet sælge eller slæbe til storskrald?
Nej
Nej
Ja
Nej
Nej
Nej
Chewy (18) skrev:Har du overvejet at smide 400,- efter sådan en her?
Jeg har lige købt en på 20 liter. 20 liter er ikke engang stort nok til at en mikro-popcorns-pose kan dreje rundt mens den udvider sig.
Just say no.
Ronson (27) skrev:Til gengæld ved man sjældent hvor mange katte der er blevet dræbt i dem.
Du skriver det som om, det er et problem.
Det er vel et slags kvalitetsstempel. Jeg plejer altid at spørge de steder hvor de ikke selv oplyser det når jeg shopper mikroovne.
Ronson (30) skrev:#28: Ja, jeg vil da vide om vi snakker 3, 14, 15 eller 92.
http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/349067...
Rainmeter (33) skrev:#32
Jo pi, noget så frygtelig kreativ du er. flere katte tak.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.