mboost-dp1
K: LGA775 bundkort købes
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg er næsten sikker på mit bundkort er stået af. Har prøvet mit psu på et andet bundkort og der starter den fint. har prøvet det meste, så er 99% sikker på det er bundkortet. Har haft problemer med at starte den i et stykke tid.
Men anyways, er der nogen der har et LGA775 bundkort liggende de ikke bruger, eller ihvertfald vil sælge?`allerhelst i nærheden af Aalborg. Men andet virker også.
Mærke osv er næsten ligemeget, bare ikke asrock.
Den skal have PCI express og 4 ram slots og sata.
hvem har noget i gemmerne?
Men anyways, er der nogen der har et LGA775 bundkort liggende de ikke bruger, eller ihvertfald vil sælge?`allerhelst i nærheden af Aalborg. Men andet virker også.
Mærke osv er næsten ligemeget, bare ikke asrock.
Den skal have PCI express og 4 ram slots og sata.
hvem har noget i gemmerne?
Har et P5N32-E SLi, kan ikke huske hvor gammelt det er. Det sidder godt nok i min brors computer, men han må bare finde på noget andet hvis du skulle være interesseret i det.
Det ved jeg sgu ikke, det bliver åbenbart ikke lavet mere, så det er lidt svært at finde en vejl. pris. Kommer jo også an på om du selv henter det (bor i udkanten af Odense).
nå, fandt nogle penge og bestilte ny spand i steden for. I7-930 med 6 gig ram og bluray. det bliver nok lidt sjovere.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.