mboost-dp1

K: Knallert 45 - lovlig!

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
31. mar. 2011 13:11
Hep,

Min kæreste leder efter en brugt knallert 45 der er lovlig eller nemt kan laves lovlig.

Hun er primært på udkig efter en Peugeot Speedfighter 2 eller 3 eller en af de små PGO'er eller Piaggio Vespa.

Standen skal være god = skal i hvert fald holde til 2-3.000 kilometers kørsel i byen med meget stop og start-kørsel. Det er super vigtig at den starter HVER GANG! (hun skal bruge den frem og tilbage på arbejde kl. 03.00 om natten!

Den skal helst have plader på.

Prisen skal være omkring de 4-6.000 kr. og den skal befinde sig på Sjælland, helst i københavnsområdet, Holbækområdet eller Køgeområdet.

Skriv her i tråden.
Gravatar #2 - gnаrfsan
31. mar. 2011 13:16
MiniatureZeus (1) skrev:
Standen skal være god = skal i hvert fald holde til 2-3.000 kilometers kørsel i byen med meget stop og start-kørsel. Det er super vigtig at den starter HVER GANG! (hun skal bruge den frem og tilbage på arbejde kl. 03.00 om natten!

Hvis hun bor i København, så må der da være en kortere vej?
*badum tish*
Gravatar #3 - vandfarve
2. apr. 2011 20:41
Der er sgu sørgeligt, Zeus.
Gravatar #4 - LinguaIgnota
2. apr. 2011 20:49
gnarfsan (2) skrev:
Hvis hun bor i København, så må der da være en kortere vej?
*badum tish*

Det kommer vel an på, hvor mange kunder hun har.
Gravatar #5 - izym
2. apr. 2011 22:33
LinguaIgnota (4) skrev:
Det kommer vel an på, hvor mange kunder han har.

FYP.
Gravatar #6 - Norrah
3. apr. 2011 00:24
Køb da en cykel!
Det går hurtigere!
Gravatar #7 - csstener(^,^)
3. apr. 2011 10:18
Giver Norrah ret det er hurtigere og meget syndere at købe en cykel.
Gravatar #8 - Makey
3. apr. 2011 12:48
Hvad laver hun oppe så sent om natten, endsige uden for køkkenet?
Gravatar #9 - MiniatureZeus
3. apr. 2011 14:02
Hun er konditor, så hun er jo faktisk stadigvæk i et køkken :)

Mht. cykle, så er kan jeg fortælle at det tager ca. 25 min at cykle, 10 min på en 30 knallert og 5 min på en 45 knallert. Primært fordi man skal over valby bakke.
Derudover, så kan hun med en knallert 45 kører stort set hele året rundt, da hele vejen ind til hendes arbejde er 1. prioritet når der skal ryddes sne.

Vi skal desuden ud og hente en Peugeot Speedfight imorgen, annoncen er sådan set ikke interessant mere.
Gravatar #10 - LinguaIgnota
3. apr. 2011 14:33
MiniatureZeus (9) skrev:
annoncen er sådan set ikke interessant mere.

I beg to differ.
Gravatar #11 - fjols
3. apr. 2011 14:38
Du ved godt hun bliver utrolig fed af at være konditor? Jeg tror du skal overveje cyklen en gang til.

Og kom så ikke og sig vi ikke passer på hinanden her på newz!
Gravatar #12 - smiley
3. apr. 2011 15:28
Du burde købe hende et tog
Gravatar #13 - Makey
3. apr. 2011 15:29
MiniatureZeus (9) skrev:
Derudover, så kan hun med en knallert 45 kører stort set hele året rundt, da hele vejen ind til hendes arbejde er 1. prioritet når der skal ryddes sne.

Hvis du vil have ryddet sne som #1 priority så få da kvindemennesket til at blive dagplejemor, det er vores nabo nemlig så der bliver rydtet sne nærmest før det begynder at falde. Så kan hun også lave mad til dig dagen lang, og øve sig til når du selv vil have rollinger og trække ombygning, legetøj, bleer og børnesikring af hus og have fra i skat.
Gravatar #14 - MiniatureZeus
3. apr. 2011 16:41
Smiley (12) skrev:
Du burde købe hende et tog

Det vil jeg stærkt overveje! Men kun hvis man kan parkere gratis med sådan et tog på Frederiksberg! Ellers er det for besværligt..
Gravatar #15 - csstener(^,^)
3. apr. 2011 21:13
MiniatureZeus (9) skrev:
Mht. cykle, så er kan jeg fortælle at det tager ca. 25 min at cykle, 10 min på en 30 knallert og 5 min på en 45 knallert. Primært fordi man skal over valby bakke.

Hvad ville det tage på cykel når hun har fået en ordenlig kondi??
Gravatar #16 - MiniatureZeus
3. apr. 2011 22:00
Ligegyldigt hvor god kondi hun er i, så vil hun aldrig kunne gøre det på så kort tid som med en knallert.
Derudover, hvis hun skulle konkurrere på tiden, vil hun svede så meget, (specielt om vinteren hvor det er pænt koldt kl 3 om natten), at hun skulle tage et bad, inden hun kunne begynde på arbejde.
For det tredje, vi skal snart flytte, højst sandsynlig længere væk fra hendes arbejde nu, og med mindre vi kommer til at bo ved siden af metroen, så bliver det for langt at cykle eller at skulle tage offentligt, primært fordi at der ikke går natbusser i umiddelbart nærheden af hendes arbejde..
For det fjerde, hendes vej går igennem pile allé, som enhver københavner ved er fuld af minimum halvdelen af københavns 40-60 årige single kvinder og mænd der fylder hele cykelstien og fortorvet, og da glædeligt udgår det som effektiv erstatning for politiets afspærringer..*
Og for det femte, hun gider ikke at cykle..

Som en sidebemærkning, så skulle hun have en ny cykel (til 3-4.000 kr., da der ikke er noget ved at cykle på noget billigt skrammel når det er -10° C og det blæser en hel pelikan...) hvis hun skulle cykle hver dag..

* Hvilket hun flere gange har prøvet, senest i aftes hvor der var en mand og en kvinde der besluttede at hygge sig op af en bil..
Gravatar #17 - Norrah
3. apr. 2011 22:57
MiniatureZeus (16) skrev:
Ligegyldigt hvor god kondi hun er i, så vil hun aldrig kunne gøre det på så kort tid som med en knallert.

Jeg køre da ofte fra de knallerter jeg møder på vejen til mit arbejde..
Fair nok, hvis der er meget modvind eller lignende, så sker det næppe.. But still?

Jeg stemmer stadig på en cykel..
Mest af alt fordi det du betaler for "jeres" knallert.. er jeres værdighed.
Gravatar #18 - Makey
3. apr. 2011 23:00
Jeg synes ikke MZ er sjov længere, han er alt for seriøs når emnet pludselig er hans bedre halvdel (han er tydeligvis under tøflen).

Sig det nu bare som det er, du er lige fyldt 16 og skal ud og lege Brian Bundgas sammen gutterne nede på havnen, drikke bajere og kaste op i lårtykke stråler hele vejen op og ned af Langelinie (så kan vi måske komme af med de hæslige 'Outlets').
Gravatar #19 - Norrah
3. apr. 2011 23:04
#18 Han kan jo heller ikke engang flash.
Gravatar #20 - csstener(^,^)
4. apr. 2011 04:20
For det fjerde, hendes vej går igennem pile allé, som enhver københavner ved er fuld af minimum halvdelen af københavns 40-60 årige single kvinder og mænd der fylder hele cykelstien og fortorvet, og da glædeligt udgår det som effektiv erstatning for politiets afspærringer..*

Som en sidebemærkning, så skulle hun have en ny cykel (til 3-4.000 kr., da der ikke er noget ved at cykle på noget billigt skrammel når det er -10° C og det blæser en hel pelikan...) hvis hun skulle cykle hver dag..

For det første så er jeg ikke Køvenhavner og for det andet så får du ikke serlige meget cykkel for 3.000-4.000 kr man skal mindst op på 16.000-17.000.
Gravatar #21 - LinguaIgnota
4. apr. 2011 05:08
Pjat med dig. Man kan få en ganske udmærket cykel for 199,95,-.
Gravatar #22 - MiniatureZeus
4. apr. 2011 06:06
mikk4237880 (20) skrev:

For det første så er jeg ikke Køvenhavner og for det andet så får du ikke serlige meget cykkel for 3.000-4.000 kr man skal mindst op på 16.000-17.000.

Så du ville have hun skulle købe en cykel til 17k, når hun kan få en knallert der vil holde i mindst lige så lang tid som cyklen*, til 8k inkl. forsikring, benzin og service i 3 år?

Gravatar #23 - MiniatureZeus
4. apr. 2011 06:10
Norrah (17) skrev:

Jeg køre da ofte fra de knallerter jeg møder på vejen til mit arbejde..
Fair nok, hvis der er meget modvind eller lignende, så sker det næppe.. But still?

Jeg stemmer stadig på en cykel..
Mest af alt fordi det du betaler for "jeres" knallert.. er jeres værdighed.

En 45 knallert? Overhæler også tit 30 knallerter, men en 45 kører omkring de 50-52 både op og ned af valby bakke, hvor det ikke umiddelbart er muligt at køre så hurtigt på cykel ned af, pga. de mange sving og den dårlige vejbelægning, sammen med vesterbrogade-krydset og sidevejene hvor bilister skal næsten helt ud på cykelstien for at orientere sig..
Op af bakken vil jeg næppe tro at selv en semi-professionel cykelrytter kan klarer med 50 km/t uden at svede en del når man har tykke overtræksbukser og stor jakke på..
Gravatar #24 - Ronson ⅍
4. apr. 2011 06:16
Hvad filan er en overhæler? Er det hælerbossen?
Gravatar #25 - LinguaIgnota
4. apr. 2011 06:21
Mon ikke, der skulle have stået "overhælder".
Gravatar #26 - Ronson ⅍
4. apr. 2011 07:27
Jeg har hørt om folk der sprøjter ud over diverse cykelsadler, men ligefrem hælder.. MZ's kæreste er en heldig fyr.
Gravatar #27 - Norrah
4. apr. 2011 07:55
Nå for pokker Mzeus..
Man er da nok i dårligt humør..
Det er da lang tid siden at jeg har fået en irrelevant rating af dig..
Ikke at jeg ikke har fortjent det, men alligevel.

Jeg er ikke sur, jeg er bare lidt skuffet.
Gravatar #28 - madeinrussia
6. apr. 2011 13:05
forskel på en scooter og en cykel er tiden man kan havde den stående uden den bliver stjålet.. desuden er scootere gay.

Hvad med ATV? der er det skide ligemeget om der ligger sne på vejen?
Gravatar #29 - Magten
6. apr. 2011 13:22
mikk4237880 (20) skrev:
Nu ved jeg ikke om hendes cykel kan stå i en aflåst gård ved hendes arbejde, men ellers ville jeg aldrig lade en cykel til 16.000 stå på gaden i København.

Og du kan fint få cykler til 5-6.000 der kan klare transport igennem byen. Der er ingen grund til at bruge 16.000 på sådan en cykel.
Gravatar #30 - OxxY
6. apr. 2011 13:29
#20 har fået en irrellevant, fordi newz ikke har en ignorent rating.

Og miniznøvs, en ELCYKEL! så kan hun komme svedløs på arbejde og i mister ikke ALT jeres værdighed (kun lidt af den) http://www.fantombike.dk/pi/Schwinn_Transit_Europe... op til FIRETYVE km/t før motoren slår fra, se det er fanme et tilbud du ikke kan modstå!
Gravatar #31 - Jakob Jakobsen
6. apr. 2011 13:54
madeinrussia (28) skrev:
Hvad med ATV? der er det skide ligemeget om der ligger sne på vejen?

Dog er det en lille ulempe at det koster 30.000+ at få den på vejen lovligt.
Gravatar #32 - Bllets
6. apr. 2011 14:19
Magten (29) skrev:
Og du kan fint få cykler til 5-6.000 der kan klare transport igennem byen. Der er ingen grund til at bruge 16.000 på sådan en cykel.

Eller 1500+
Gravatar #33 - vandfarve
6. apr. 2011 15:13
Eller 25 kroner plus ca. 12,5 % i salær.

Politiauktioner ftw!
Gravatar #34 - Norrah
6. apr. 2011 22:45
Det er nu jeg pointere at jeg havde ret allerede i #19
Da jeg har ret, så må Mini zeus tage fejl?
Hvilket betyder at vi alle sammen har ret..
Hvilket betyder at han nu skal ud og købe cykler for 19-21228,075.
Gravatar #35 - Chewy
6. apr. 2011 23:10
@34
Thats Numberwang!
On to round two..
Gravatar #36 - Makey
8. apr. 2011 16:11
Jeg synes vi skal holde liv i den her tråd og gå tilbage til (det sjove) topic: MZ's kæreste.

Jeg vil gerne ligge ud: BAMP!
Gravatar #37 - Magten
8. apr. 2011 16:16
Ja, pics tak!
Gravatar #38 - LinguaIgnota
8. apr. 2011 16:48
Billeder af Minisnøvs' kæreste, ja tak!
Gravatar #39 - MiniatureZeus
8. apr. 2011 16:48
JA KOM SÅ MED DE FUCKING BILLEDER! VI VIL SE NOGLE PATTER!!!!!!!11
Gravatar #40 - LinguaIgnota
8. apr. 2011 16:50
PATTERPATTERPATTERPATTERPATTER!!!!
Gravatar #41 - fjols
8. apr. 2011 17:24
JAAAAAAAA BILLEDER!!!!111111
Gerne fra før hun starter som konditor.
Gravatar #42 - fjols
8. apr. 2011 17:24
Egentlig sjovt at konditor starter med kondi, når det er det sidste konditorne laver.
Gravatar #43 - Makey
8. apr. 2011 17:41
fjols (42) skrev:
Egentlig sjovt at konditor starter med kondi, når det er det sidste konditorne laver.

Gravatar #44 - fjols
8. apr. 2011 17:42
Det der med youtube er ikke lige mig. Den er fuld af virus og spam.
Gravatar #46 - MiniatureZeus
8. apr. 2011 18:47
fjols (42) skrev:

Det er lidt sjovt, men det er faktisk bagerne der er de tykkeste..
(de er 9 konditorer hvor hun arbejder, hvor én af dem er en lille smule tyk (buttet ville ens mor nok sige), mens der er 3 af bagerne ud af en 20 bagere som er ret store.)

Gravatar #47 - gnаrfsan
8. apr. 2011 18:49
Cool story bro. No titties though!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login