mboost-dp1
K: HomePlug-halløj
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg søger noget nyere homeplug-gøgl der kan klare lidt mere end de 6-9 Mbit som det sæt jeg har lånt fra arbejdet kan klare.
Nogen der ligger inde med sådan noget?
Nogen der ligger inde med sådan noget?
Det var et sæt vi tilfældigvis havde liggende fra et forsøg i 2007.. det er ikke noget vi normalt bruger og noget jeg mere eller mindre tog med hjem for at se om huset futtede af når jeg satte det til.
Hvis jeg går ind til min chef og siger "homeplug" så svarer han nok "øh... buttplug?"
Så kan ikke lige se hvad han skal gøre.
Hvis jeg går ind til min chef og siger "homeplug" så svarer han nok "øh... buttplug?"
Så kan ikke lige se hvad han skal gøre.
Jeg har noget 500Mbps liggende, jeg brugte kort.
Det er lidt op reklameret det powerline, så man skal ikke forvente for meget af de 500Mbps, da kommer meget an på kabling og afstand, men kender så heller ikke dit formål, blot til info.
Det er Zyxel 1xPLA4225 og 1xPLA4205
Det er lidt op reklameret det powerline, så man skal ikke forvente for meget af de 500Mbps, da kommer meget an på kabling og afstand, men kender så heller ikke dit formål, blot til info.
Det er Zyxel 1xPLA4225 og 1xPLA4205
#4: Det er han nok pænt ligeglad med.
#5: Hvis bare jeg kan få 10% faktisk thorughput (som på det nuværende sæt) så ville det være rigeligt.
Pris?
Mærkelig nok kan jeg køre DVB-C HD-streams over de nuværende 6-9 Mbit, på trods af Stofas HD-bitrates plejer at ligge på ca. 12 Mbit. Og selv om hastigheden er meget stabil så er der jo ingen fejlmargin.
Alternativet er 2 x http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenumm... (200 Mbit)
#5: Hvis bare jeg kan få 10% faktisk thorughput (som på det nuværende sæt) så ville det være rigeligt.
Pris?
Mærkelig nok kan jeg køre DVB-C HD-streams over de nuværende 6-9 Mbit, på trods af Stofas HD-bitrates plejer at ligge på ca. 12 Mbit. Og selv om hastigheden er meget stabil så er der jo ingen fejlmargin.
Alternativet er 2 x http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenumm... (200 Mbit)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.