mboost-dp1
K: brugt Hif-fi anlæg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hep! mit gode gamle sony low-fi anlæg skratter og sprutter sin sidste livsglød ud gennem et par altf or gode B&O højtalere... Det er næsten ikke til at leve med, så det har jeg ikke tænkt mig.
Søger derfor et Hi-Fi anlæg der kan modtage FM radio muligvis også DAB (intet) krav) og afspille Cd'er fornufitigt.
evt. kun forstærker eller reciever. skriv hvad du har.
Det behøver mbestemt ikke være det bedste af det bedste.
Søger derfor et Hi-Fi anlæg der kan modtage FM radio muligvis også DAB (intet) krav) og afspille Cd'er fornufitigt.
evt. kun forstærker eller reciever. skriv hvad du har.
Det behøver mbestemt ikke være det bedste af det bedste.
Det er denne Denon AVR-1706 A/V Receiver i grå/sølv
Og prisen er 1.800 DKK, men så følger der også 7.1 lyd med.
Rettelse:
Nej det drejer sig om 5 satelithøjtalere, en centerhøjtaler samt en fantastisk aktiv subwoofer.
Subwooferen er til den "slappe side", dvs. at den er TOPPEN til film, men kun lige over middelmådig til musik, se landgangsscenen i "Saving Private Ryan" med denne og du vil sidde og dukke dig i sofaen, og i "Der Untergang" klager dine naboer med statsgaranti.
Det er den gamle udgave af denne her.
Recieveren understøtter DTS lyd og dolby 7.1 digital.
Nej det drejer sig om 5 satelithøjtalere, en centerhøjtaler samt en fantastisk aktiv subwoofer.
Subwooferen er til den "slappe side", dvs. at den er TOPPEN til film, men kun lige over middelmådig til musik, se landgangsscenen i "Saving Private Ryan" med denne og du vil sidde og dukke dig i sofaen, og i "Der Untergang" klager dine naboer med statsgaranti.
VonDoom (11) skrev:Rettelse:
Mangler du en højtaler, eller er det meningen at det skal være 6.1?
Anyway, det lyder da ikke helt tosset ... Har aldrig hørt Denons højtalere før, men why not?
pikkuk (15) skrev:
hører gerne flere bud
Du har stadigvæk ikke kommenteret om du var interesseret i mit bud? --> #12
VonDoom (5) skrev:Det er denne Denon AVR-1706 A/V Receiver i grå/sølv
VonDoom (7) skrev:2.000 så får du højtalere med ;o)
FYI:
Og det hele står i Viborg
Dvs 200?
Og frankly, jeg mangler ikke en receiver ... Medmindre - har den HDMI?
Du skal få den helt gratis ;-)
imod du selv vil afhente i Slet.
Jeg er efterfølgende blevet i tvivl om hvor jeg har lagt fjernbetjening, men skal nok lige lede, ellers kan man nok købe en billig multiremote.
imod du selv vil afhente i Slet.
Jeg er efterfølgende blevet i tvivl om hvor jeg har lagt fjernbetjening, men skal nok lige lede, ellers kan man nok købe en billig multiremote.
Som sagt - jeg kan tage den med i morgen f.eks så kan vi lige PM om en adresse, og evt. et tlf nr. :-)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.