mboost-dp1

K: Boksmadras 140 x 200

Gå til bund
Gravatar #1 - Systran
7. mar. 2012 11:54
Som netop nævnt i tråden til dumme spørgsmål er jeg på udkig efter en seng med målene 140 x 200, gerne med ben på.

Ja, jeg kunne selvfølgelig kigge på DBA, og jeg har da også ledt lidt, men jeg stoler meget mere på newz-folk end den uregerlige DBA-skare. Newz ved man sgu, hvad er.

Mit budget ligger mellem 500 og 1200 kr., og allerbedst ville være, hvis du boede i Københavns Kommune eller på Fredeiksberg.

Som du nok også har læst, kæmper jeg også lidt med at få transporteret sengen hjem, hvis jeg endelig får fat i en. Så hvis du har nogle tips eller redskaber til at ordne denne del af udfordringen, så tror jeg, at vi har en aftale :)

Har du en stående? Skal du til at flytte og orker ikke at flytte den store boksmadras med? Så skriv til Systran!
Gravatar #2 - Slettet Bruger [220233638]
7. mar. 2012 12:03
Min første trekvartseng kostede 900kr. Har i ikke Jysk derovre østpå?
Gravatar #3 - Magten
7. mar. 2012 12:06
Jeg har hørt du har en søster, Sysser. Kan hun evt indgå i en byttehandel?
Gravatar #4 - Systran
7. mar. 2012 12:18
SlettetBruger (2) skrev:
Min første trekvartseng kostede 900kr. Har i ikke Jysk derovre østpå?

Jeg ser helst, at det er uden sengeramme. Og på det punkt har Jysk ikke meget at tilbyde, hvis det skal indordne sig under mit budget.

Magten (3) skrev:
Jeg har hørt du har en søster, Sysser. Kan hun evt indgå i en byttehandel?

Hmm, jeg vil tænke over det, Men som jeg har sagt før, så er det på eget ansvar. Hvis du vil have en gravid fynbo i folden, så fint med mig :)

Gravatar #5 - Kolklik
7. mar. 2012 12:52
http://www.jysk.dk/4/95/3104900/a/catalog-sales

der er godt nok sengeramme,
men den kunne du måske sælge på dba, (eller bruge som brande hvis du har en bradeovn)

om ikke andet, var det måske en mulighed hvis ikke du finder noget bedre :)
Gravatar #6 - NightZtorm
7. mar. 2012 13:07
Kolkliks link skrev:
Rart at vide: Ekskl. bund og madras, Passer til box-, spring- og skummadrasser
Gravatar #8 - Kolklik
7. mar. 2012 19:56

Hm ja det er jo en væsentlig detalje! godt spottet!
Gravatar #9 - LinguaIgnota
7. mar. 2012 19:58
Såeh, Sysser, hvad med denne her og en tur i byen med din onkel Ignota? En krone sparet er en krone tjent og alt det der.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login