mboost-dp1
K: Billigt PCI Express (med hdmi/dvi)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej Newz,
Jeg har en stationær, hvor mit gfx tilsyneladende er brændt af. Pcen er af ældre dato, og jeg gider derfor ikke rigtig bruge noget synderligt på at forny den.
Derfor søger jeg et ældre, og biiiilligt gfx kort. Eneste krav er vist pci interface og som minimum dvi udgang. Gerne hdmi, men ikke et must. Jo billigere - jo bedre. :') Kan det spille lidt warcraft 3, settlers er det fint. Men heller ikke et must...
Hvad har I?
Jeg har en stationær, hvor mit gfx tilsyneladende er brændt af. Pcen er af ældre dato, og jeg gider derfor ikke rigtig bruge noget synderligt på at forny den.
Derfor søger jeg et ældre, og biiiilligt gfx kort. Eneste krav er vist pci interface og som minimum dvi udgang. Gerne hdmi, men ikke et must. Jo billigere - jo bedre. :') Kan det spille lidt warcraft 3, settlers er det fint. Men heller ikke et must...
Hvad har I?
Et Sapphire Radeon HD2600 Pro, brugt i ca 2 år, 5-6 timer om ugen - 100kr + Porto?
EtGeForce somethingsomething XFX 8800 GTS 512 XXX Alpha Dog, købt herinde - aldrig brugt - bud?
Et
kortet har ikke været brugt i lang tid, kan ikke huske hvomeget det larmer/ikke larmer. Men det er ikke 100% støjfri :D
250kr :-)
Haha for helvede.
250kr :-)
Thoroughbreed (3) skrev:XFX 8800 GTS 512 XXX Alpha Dog, købt herinde - aldrig brugt - bud?
Haha for helvede.
Købte det til min mors computer, da det X700 jeg satte i, larmer i blæseren.
Fik det aldrig monteret, da det er fysisk for stort til et mini-kabinet ...
- og ja, har så et HD 2600 til at ligge, vidste slet ikke at jeg havde det endnu! Fandt det da jeg ryddede op, meningen var min mor skulle ha det - men fuck det ^_^
Købte det til min mors computer, da det X700 jeg satte i, larmer i blæseren.
Fik det aldrig monteret, da det er fysisk for stort til et mini-kabinet ...
- og ja, har så et HD 2600 til at ligge, vidste slet ikke at jeg havde det endnu! Fandt det da jeg ryddede op, meningen var min mor skulle ha det - men fuck det ^_^
Jeg kan ikke svare på din besked (dumme Newz)
- du er desværre en dag for sent på den, da jeg kom af med kortet i går ..
.. burde nok ha' skrevet det her i tråden -.-' sorry
- du er desværre en dag for sent på den, da jeg kom af med kortet i går ..
.. burde nok ha' skrevet det her i tråden -.-' sorry
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.