mboost-dp1

K: af nye motorcykel/scooter vinterhansker

Gå til bund
Gravatar #1 - csstener
23. nov. 2010 15:18
Hej, jeg ledder efter et par nye motorcykel/scooter vinterhansker da de gamle er blevet lidt for hullet og ødelagt. Der er kun et krav og det er at man skal kunne holde til vinter kullen. Gider foresten ikke et eller andet billigt Thansen pis.
Gravatar #2 - Norrah
23. nov. 2010 15:52
#1 Ridehandsker er noget af det bedste du kan få..
De har en eller anden mountain something, som ikke bliver meget bedre..

Vær dog forberedt på at betale et pænt beløb!
Gravatar #3 - csstener
23. nov. 2010 15:58
#2 ride handsker til at køre på scooter?

Gravatar #5 - Norrah
23. nov. 2010 16:42
#3 De har greb i fingrene, er ikke for hæmmende til at du har fingerfærdigheder, samtidig er de med kanin for eller something, så de er syygt varme. Og så har de stropper som gør at du kan tage dem af hænderne, og så hænger de bare som på børns flyverdragter..

Meen, det har selvf ikke fartstripper og kunstlæder!
Gravatar #6 - apkat
23. nov. 2010 17:25
#4, FUCK kan man få så dyre handsker? seriøst?

Køb dem til 20kr i tiger, når du smider dem væk så græder du ikke. Du kan eventuelt købe en 10 stykker nu du er igang. (eller 80!!!, så er du på niveau med prisen i #4)
Gravatar #7 - csstener
23. nov. 2010 18:49
ok..har 500 kr at gøre godt med.
Gravatar #8 - DiZaster
23. nov. 2010 19:05
apkat (6) skrev:
#4, FUCK kan man få så dyre handsker? seriøst?

Køb dem til 20kr i tiger, når du smider dem væk så græder du ikke. Du kan eventuelt købe en 10 stykker nu du er igang. (eller 80!!!, så er du på niveau med prisen i #4)

Jeg ville nødig køre motorcykel med et par uldhandsker købt i en vilkårlig butik.

For det første hjælper de nada mod kulden, samt yder de ingen beskyttelse overhovedet hvis uheldet skulle være ude.

Derudover kan det sagtens bliver meget dyrere :-)

Gravatar #9 - csstener
23. nov. 2010 19:49

Det er grunden til at jeg spørger for de handsker jeg har nu er sku for kolde, da jeg kun kan køre i 30 min før mine fingre bliver følelses løse.
Gravatar #10 - cazotaro
23. nov. 2010 20:05
Aner intet om dette.

Men hvis ridehandsker kan bruges, kunne jeg forestille mig at et par skihandsker også kunne. Der er i hvert fald et stort udvalg, i mange kvaliteter, modeller og prisklasser.
Tror nok snowboardhandsker kan fås med afstivning/håndrygskjold eller noget.

God jagt
Gravatar #11 - csstener
23. nov. 2010 20:21
Jeg har kigget lidt på disse: http://www.scooterparts.dk/product.asp?product=682...

Men ved ikke om de er gode eller om det bare er noget lort
Gravatar #12 - MiniatureZeus
23. nov. 2010 20:33
#11 Jeg har nogle handsker, der består af samme materialer (Thinsulate og Hipora) og så med yderside i skind og de er rigtig varme, men stadivæk så tynde at du kan læse avis med dem i toget og fiske telefonen op fra inderlommen.
De kostede dog 6-700 kr. på tilbud (og normal-prisen er vidst det dobbelte) og er fra Randers Handsker.
Det er ikke motorcykelhandsker og har derfor ikke noget beskyttelse af plastik.

Mht beskyttelse, så er det meget vigtigt at du ikke køber dem med jern/alu skinner, da de ikke flexer når/hvis du falder, og du derfor kan smadre dit håndled fuldkommen.
De fleste handsker er dog med plastik idag, men undersøg det dog alligevel for en sikkerhedsskyld..
Gravatar #13 - csstener
23. nov. 2010 21:00
...mmm...så bliver det dem.
Gravatar #14 - MiniatureZeus
23. nov. 2010 21:11
mikk4237880 (13) skrev:

Jeg købte mine for to år siden, så er ikke sikker på du kan få dem mere.. Var bare for at du havde lidt at sammenligne med ifht. thinsulate og hipora :)
Gravatar #15 - csstener
23. nov. 2010 21:17

Æv..any way. så må jeg jo bare ledde efter noget af det samme stof
Gravatar #16 - MiniatureZeus
23. nov. 2010 21:20
Når nu du skal bruge dem på MC, så ville jeg nok starte hos en MC-forhandler som jo er eksperter og sikkert har en masse forskelligt på lager..
Gravatar #17 - Norrah
23. nov. 2010 22:47
mikk4237880 (13) skrev:

Flyverdragte look, come on! Hvor svært kan det være at vælge dem med den info?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login