mboost-dp1
K: Adapter til EZXS16W
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Har fundet en EZXS16W switch hos de gamle, men mangler en strømforsyning. Nogen der har en liggende?
Jeg vil hellere end gerne købe switchen :P
- mon ikke den bruger samme strømforsyning som en BEFSR-type?
- mon ikke den bruger samme strømforsyning som en BEFSR-type?
100 kr?
- edit -
Den BEFSR41 jeg har liggende bruger en 9V 1A forsyning ... Hvad bruger en WRT54'er? Jeg havde troet at Black/Blue brugte det samme...
100 kr?
- edit -
Den BEFSR41 jeg har liggende bruger en 9V 1A forsyning ... Hvad bruger en WRT54'er? Jeg havde troet at Black/Blue brugte det samme...
Den laves i 2 modeller, en der forsynes af 12V og en der forsynes af 3,3V
Har du 3,3V modellen, bliver det svært at finde andet end en gammel original strømforsyning.
Den laves i 2 modeller, en der forsynes af 12V og en der forsynes af 3,3V
Har du 3,3V modellen, bliver det svært at finde andet end en gammel original strømforsyning.
På mange enheder står der hvor stor spænding den skal have.
Er du uheldig, står det kun på strømforsyningen :)
På mange enheder står der hvor stor spænding den skal have.
Er du uheldig, står det kun på strømforsyningen :)
Kiggede kun lige hurtigt på enheden og spottede det ikke. Men må lige kigge efter. Og hvis ikke så må man prøve sig frem. Fandt jo en 12V i samme kasse, så man kunne jo se om den virker med den.
Kiggede kun lige hurtigt på enheden og spottede det ikke. Men må lige kigge efter. Og hvis ikke så må man prøve sig frem. Fandt jo en 12V i samme kasse, så man kunne jo se om den virker med den.
Hvis du brænder den af gider jeg sgu ikke og købe den >_<
Hvis du brænder den af gider jeg sgu ikke og købe den >_<
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.