mboost-dp1
iOS 6 beta pladser
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Nu når det nye iOS 6 beta er blevet udgivet, så sælger jeg pladser, til den gode pris af kun 30 kroner. Hvis det har interesse så send mig beløbet over paypal:[email protected]. For at jeg kan aktivere din ios enhed skal jeg bruge dit UDID nummer. Det kan du finde frem til ved at gå ind under iTunes og trykke på serienummeret. Du kan også hente appen UDID sender, hvor du så direkte kan sende nummeret på email.
Hvis du køber 2 pladser, så bliver det en flad 50er :-)
For et par dage siden købte jeg en nokia 3510i, jeg er egentlig godt tilfreds med telefonen men jeg synes at OS'et er lidt kedeligt. Jeg har hørt rigtig mange der er glade for det der ios. Og 30kr er ikke særlig meget. Derfor er det oplagt at spørge, kan sådan en god gammel nokia trække det? I så fald invisterer jeg gerne i beta'er til hele familien.
JensChristian (1) skrev:Nu når det nye iOS 6 beta er blevet udgivet, så sælger jeg pladser, til den gode pris af kun 30 kroner. Hvis det har interesse så send mig beløbet over paypal:[email protected]. For at jeg kan aktivere din ios enhed skal jeg bruge dit UDID nummer. Det kan du finde frem til ved at gå ind under iTunes og trykke på serienummeret. Du kan også hente appen UDID sender, hvor du så direkte kan sende nummeret på email.
Hvorfor betale penge for at få tidlig adgang til bugs?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.