mboost-dp1

IKEA transport, det er bare for sindsygt

Gå til bund
Gravatar #1 - Corholio
6. okt. 2010 20:45
Hej Newz'ere,

jeg har endeligt fundet en kabelholder som ikke kræver skruer, ravlplugs eller kabelstrips...

... MEN ....

når jeg så forsøger at bestille dem (for jeg vil ha' 2 stk), vil IKEA ha' 350 kr i porto og forsendelseudgifter. Kan i finde et alternativ, til nogenlunde samme pris og under 350 kr i porto / forsendelse?

Link til varen: http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/5013830...

Og nej... jeg gider ikke køre i IKEA.
Gravatar #2 - Fjolle
6. okt. 2010 20:51
Haha. Jeg kan tage bussen derud og sende den til dig for 200 :P
Gravatar #3 - madeinrussia
8. okt. 2010 11:20
Jeg arbejder lige op af ikea.. men hvis jeg skal ind i den butik er det altså mere end 350kr der skal lægges..

hvorfor tager du ikke bare i ikea? de ligger overalt snart.
Gravatar #4 - Corholio
8. okt. 2010 11:59

Bor i Vejle.

Nærmeste ligger i Århus eller Odense.

Har heller ikke lyst til at tage ind i den butik. Min lyst til at tage ind i en butik er omvendt proportional med udvalget af pyntepuder....

.... DERFOR :)
Gravatar #5 - milandt
8. okt. 2010 12:15
du ville elske at tage i IKEA. du ville sikkert blive der i flere timer.
Gravatar #6 - Jakob Jakobsen
8. okt. 2010 12:21
Jeg handler per definition ikke i IKEA mere.
Havde på nettet fundet en kommode jeg ville have.
Ringede til dem for at være sikker på at de havde den på lager.
Kørte derefter fra Møn til København med trailer for at hente den.
Stod så i kø i over en halv time for at få lov til at betale den.
Kørte om til udleveringen og ventede der endnu en halv time på at få de udleveret, hvorefter jeg fik at vide at den eneste ansatte med truckkort var gået hjem, så de kunne ikke hente min vare på hylden.

Derefter ventede jeg i endnu en halv time på at komme til klageskranken, hvor de da gerne ville sende varen... hvis jeg lige betalte omkring 500 for fragten. Jeg valgte så at få pengene igen og aldrig at handle i det LORTEFIRMA mere.
Gravatar #7 - milandt
8. okt. 2010 12:32
#6 men de inddragede ikke din trailer også? vel?
Gravatar #8 - arne_v
8. okt. 2010 14:13

Mit gæt er at de hverken omviklede hans trailer med drager eller inddrog traileren.

:-)
Gravatar #9 - arntc
12. okt. 2010 11:18
#OP

Mener du en simpel kabelliste? Dem har bauhaus til 12,95,- for 2m. http://www.minreklame.dk/tilbud/kabelsamler

Hardwarestore har http://www.hardware-store.dk/kabelhaenger/prod_406...
Gravatar #10 - Wolly
12. okt. 2010 12:06
Køb dog en kabelbakke og en rulle dobbeltklæbende tape i nærmeste byggemarked, så er det da klaret.
Gravatar #11 - Bundy
12. okt. 2010 12:11
For 250kr kører jeg i ikea i odense og sender dem til dig.
Gravatar #12 - Corholio
12. okt. 2010 15:21
Jeres svar med kabelbakker lyder ganske glimrende...

desværre er det ikke det jeg vil ha', det har jeg allerede, men jeg synes bare ikke at kunne nænne at bore hul i mit nye bord, for at fastgøre den.

Jeg kan ikke bruge ideen med at klæbe den fast med dobbeltklæbende tape, da jeg skal have 2 stk stikdåser liggende deri, og det plejer at være tungere end det kan klare.
Gravatar #13 - milandt
12. okt. 2010 15:25
Sæt det fast med acrykfugemasse
Gravatar #14 - DiZaster
12. okt. 2010 18:39
Corholio (12) skrev:
Jeg kan ikke bruge ideen med at klæbe den fast med dobbeltklæbende tape, da jeg skal have 2 stk stikdåser liggende deri, og det plejer at være tungere end det kan klare.

Du kan sagtens få dobbeltklæbende tape der kan holde alle dine stikdåser, kabler ol... Jeg har set det i aktion i flere skiltefirmaer gennem tiden.

Forsøg at finde tape til professionelt brug. F.eks. som her...

EDIT:
Eller det her... Så kan du hænge din skærm på væggen med tape :D

EDIT 2:
Du kan btw. også få velcro i ovenstående stil. Det ville let kunne holde dine kabelbakker oppe. Fordelen ved dette ville være at du kunne tage bakken ned, hvis du af en eller anden grund skulle få brug for at komme til den igen.
Gravatar #15 - Corholio
12. okt. 2010 19:11

Jeg tror dælme jeg hopper på velcro-vognen.

Tak for info :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login