mboost-dp1
Hvem elsker ikke Guitar Hero?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
For to uger siden, købte jeg PS2 Wired guitar for mine børn i alderen (18, 13) ... Nå, men gæt hvem der er afhængige af det nu?
Jep, mig og min mand!
Super sjovt for hele familien!
Jep, mig og min mand!
Super sjovt for hele familien!
3 fejl i din post:
1. Du poster spam.
2. Du skriver om Guitar Hero, en uddød franchise
3. Du skriver "mig og min mand", og med mindre i har adopteret og begge er mænd, så er du en bot.... for, der findes ikke kvinder på internettet.
Tits, or GTFO!
Now, this thread is about trainZZZZZ:
http://cache.blippitt.com/wp-content/uploads/2009/...
1. Du poster spam.
2. Du skriver om Guitar Hero, en uddød franchise
3. Du skriver "mig og min mand", og med mindre i har adopteret og begge er mænd, så er du en bot.... for, der findes ikke kvinder på internettet.
Tits, or GTFO!
Now, this thread is about trainZZZZZ:
http://cache.blippitt.com/wp-content/uploads/2009/...
Alrekr (3) skrev:Jeg elsker ikke Guitar Hero. There, I said it.
snesman (4) skrev:+1
Godt, OP har fået besvaret sit spørgsmål. /Thread
Jeg synes det nye Rocksmith, hvor man bruger en rigtig guitar, lyder meget mere interessant. Jeg har dog ikke prøvet nogle af delene.
Jeg har altid været mere til Car Wash Hero, wax on, wax off, wax on, wax off, wax on, wax off, wax on, wax off, wax on, wax off, wax on, wax off, wax on, wax off, wax on, wax off, wax on, wax off, wax on, wax off, wax on, wax off, wax on, wax off, wax on, wax off, wax on, wax off, wax on, wax off, wax on, wax off, wax on, wax off, wax on, wax off, wax on, wax off, wax on, wax off, wax on, wax off, wax on, wax off, wax on, wax off, wax on, wax off.
Fuuu et gameplay. Guitar Hero er noget lort i forhold til.
Fuuu et gameplay. Guitar Hero er noget lort i forhold til.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.