mboost-dp1
HP Touchpad 32GB
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Er der nogen der evt. kunne tænke sig en HP Touchpad? :)
Jeg kan shippe fra Irland, hvilket betyder den ikke ryger gennem tolden.
Den er helt ny og kommer i original emballage, med kvittering.
Kun startet op en enkelt gang for at tjekke om jeg var en af de heldige få der havde fået en med Android på (Det var jeg ikke).
Jeg er ikke helt sikker på prisen endnu, men da den er pænt eftertragtet golbalt set, kommer den nok til at ligge på €300 eller deromkring + €10 forsendelse (Registreret Post med Track&Trace).
Jeg kan shippe fra Irland, hvilket betyder den ikke ryger gennem tolden.
Den er helt ny og kommer i original emballage, med kvittering.
Kun startet op en enkelt gang for at tjekke om jeg var en af de heldige få der havde fået en med Android på (Det var jeg ikke).
Jeg er ikke helt sikker på prisen endnu, men da den er pænt eftertragtet golbalt set, kommer den nok til at ligge på €300 eller deromkring + €10 forsendelse (Registreret Post med Track&Trace).
Magten (4) skrev:Jeg synes bare det er tamt at tjene penge på den måde, uanset hvad produktionsprisen så måtte være. Men hey, det er bare min mening, det kan sagtens være der er folk der er villige til at betale 4 gange så meget som nypris :)
For det f¢rste kostede 32GB versionen €150 de steder den var sat til salg i EU, excl. shipping. For det andet er der ikke nogen steder i verden du kan få dem til €150 mere.
Men hey, du kan jo altid k¢be en 32GB iPad 2 til 4,399.00 ^^
Magten (8) skrev:#7
Fair nok, så 2x nypris.
Som #6 påpeger så er den eftertragtet fordi den er møgbillig. 2200 er ikke billigt. Selv HP indså at den ikke var det værd ;)
Og så fås den iøvrigt til under 300 $ på ebay. Eller mere end 700 kr billigere end her.
HP indså den ikke var €549 værd, €300 er stadig billigt.
vedr. eBay, så skal du lige inkludere forsendelse og VAT.
Nerq (9) skrev:OH really?
HP producerer et begrænset parti (muligivs med billigere hardware for at nedsætte produktions omkostningerne), som efter sigende kun bliver sat til salg i Nord Amerika, så jeg ønsker dig al held og lykke med at få fat i dem :-)
Motjida (10) skrev:så skal du lige inkludere forsendelse og VAT.
Ja, man skal lige se sig for. 100$ eller mere er ikke usædvanligt.
Ja for selvfølgelig sætter de den ned til 99$ hvis de kan få 300€ for den.Motjida (10) skrev:HP indså den ikke var €549 værd, €300 er stadig billigt.
Var det iøvrigt ikke 549$, og ikke €?
Det er inkl. forsendelse. VAT ved jeg dog ikke hvad er på. Men det var nu også bare for at påpege det, det er ikke fordi jeg er fan af dem der prøver at tjene penge på dem der heller.Motjida (10) skrev:vedr. eBay, så skal du lige inkludere fosendelse og VAT.
Magten (12) skrev:Ja for selvfølgelig sætter de den ned til 99$ hvis de kan få 300€ for den.
Var det iøvrigt ikke 549$, og ikke €?Det er inkl. forsendelse. VAT ved jeg dog ikke hvad er på. Men det var nu også bare for at påpege det, det er ikke fordi jeg er fan af dem der prøver at tjene penge på dem der heller.Motjida (10) skrev:vedr. eBay, så skal du lige inkludere fosendelse og VAT.
$549 eller €549 det er hip som hap efter hvor du køber den,
og free shipping er svjv. kun indenfor US, ikke hele vejen til EU.
Zhadow (15) skrev:549.00 USD = 384.335 EUR.
Jeg ville ønske forretninger verden over var enige med dig ^^
Jeg vil godt sælge en Opel Vectra fra 1996.. Produktionsprisen var 203.495 kr. så i kan købe den for 406.900 kr.,.
Det er vildt billigt, for den er vildt eftertragtet rundt omkring.. for eksempel øhm, i valby og så'en.. Altså det er meget billigt. Og det er inkl. fragt!!!!!
Slå til nu, for det er jo vildt billigt...!
Det er vildt billigt, for den er vildt eftertragtet rundt omkring.. for eksempel øhm, i valby og så'en.. Altså det er meget billigt. Og det er inkl. fragt!!!!!
MiniatureZeus (17) skrev:Jeg vil godt sælge en Opel Vectra fra 1996.. Produktionsprisen var 203.495 kr. så i kan købe den for 406.900 kr.,.
Jeg kan godt se du har det lidt svært med markeds¢konomi, men det skal du ikke være ked af, det kommer nok en dag.
Anyway, den er solgt, tillykke til den glade ejer.
Det er da vist HP der ikke fatter det. At producere enheder til salg under produktionsomkostningerne, bare fordi de er populære, lyder som selvmord.
Zhadow (21) skrev:bare fordi de er populære, lyder som selvmord.
De har komponenterne... Hvis de IKKE samler dem mister de flere penge end hvis de samler dem og sælger dem.
SlettetBruger (22) skrev:De har komponenterne... Hvis de IKKE samler dem mister de flere penge end hvis de samler dem og sælger dem.
Hvorfor stoppede de så?
jeldtoft (24) skrev:Prøv at læse hans indlæg igen.
Hvorfor? Det giver ikke mening at stoppe produktionen og starte den igen, når de allerede ved at de har komponenter, som de kommer til at miste yderligere på, hvis ikke de fortsætter. Det er ikke gratis at stoppe og starte en produktion igen.
Zhadow (25) skrev:Det giver ikke mening at stoppe produktionen
Når der ikke bliver solgt noget, og lageret er fyldt op.. så kan man da ligesågodt stoppe?
Det er kun for respekt for deres leverandøre at de satte produktionen igang igen
SlettetBruger (26) skrev:Når der ikke bliver solgt noget, og lageret er fyldt op.. så kan man da ligesågodt stoppe?
Det kan vel næppe være en overraskelse for dem at den ville gå som varmt brød, til 100$. Så hvorfor ikke fortsætte?
Zhadow (27) skrev:Det kan vel næppe være en overraskelse for dem at den ville gå som varmt brød, til 100$. Så hvorfor ikke fortsætte?
De satte netop prisen ned EFTER de indså det var et dødt produkt, og efter de sagde de ikke ville supportere styresystemet længere :D
SlettetBruger (28) skrev:De satte netop prisen ned EFTER de indså det var et dødt produkt, og efter de sagde de ikke ville supportere styresystemet længere :D
Ja, og? De må vel allerede på det tidspunkt have vidst at de ville komme til at brænde inde med komponenterne.
De har nok haft højere forventinger og bestilt komponenter til batch 2 som så aldrig skulle være blevet til noget grundet dårligt salg.
Zhadow (31) skrev:Eller også var produktionsomkostningerne ikke mere end 100$.
Ifølge HP er det $318 :)
Magten (20) skrev:Hvad blev den så solgt til?
€280
ignuz (33) skrev:Hvis #1 taler nogenlunde sandt er den eneste fejl HP har lavet at sætte prisen for meget ned.
Det kostede if¢lge HP $308 og $318 at producere hhv. 16GB og 32GB modellerne.
Tabletten var designet til at skulle konkurrere med iPad 2 og deslige, men grundet et lidt tyndt App Store har den ikke vundet indpas ret mange steder.
HP beslutter sig så for at vaske hænderne af den og sætter prisen ned fra $549 / €549 (32GB) til de fam¢se €129-€150 (afhængigt af retailer) og det får folk til at gå helt besærk for at få en :)
Til de penge (og ja også til ~€300) er det et fantastisk k¢b. Det er en solid tablet der kan stort set alt hvad der beh¢ves, og i flere tilfælde mere til (Flash, Multitasking osv.).
Jeg tror sagtens HP ville kunne sælge ud hvis de solgte til ~€300, bare kig på eBay og andre steder på nettet. De går som varmt br¢d. Det tjener HP self. ikke på, men kanske det kunne betale sig alligevel for at få WebOS ud blandt folk.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.