mboost-dp1
Harddisk
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
mvoigt, du handler med en sønderjyde (TB), så hvis du havde forventet at få 250 kroner for harddisken, så havde du som minimum sat prisen til 300 og gerne 350 kroner. Derefter vil du let kunne give afslag, få prisen du havde forventet og samtidig give TB følelsen af at han havde fået en god handel med et afslag i prisen.
Da du nu har sat prisen til 250, så vil du aldrig få sønderjyden til at betale 250 kroner.
Da du nu har sat prisen til 250, så vil du aldrig få sønderjyden til at betale 250 kroner.
SlettetBruger (10) skrev:er PS3'er ikke notoriske for at slide meget hårdt på diskene? ;-)
Den har været tændt cirka 7 timer, mit tv kunne læse fra min nas så endte med ikke at bruge ps3'eren... købte den egentlig bare på køtilbud til 777kr i elgiganten (PS3)...... er der køtilbud så er jeg der, lige meget om jeg skal bruge tingen... lidt ligesom TB :)
Hånter (19) skrev:260,- PP! Ha'!
kan vi da godt sige...
260 og 260 er det samme. Og bare for det, så siger jeg 265!
Nej - har lovet Hånter ...
JO! Fandme så! (Also, gik ud fra at portoen kom oveni, for PP betyder "Port payé" = inklusiv porto)
Okay, lovede det jo.
MEN SÅ SKAL HAN FANDME BYDE MERE END 260 KR!
260 og 260 er det samme. Og bare for det, så siger jeg 265!
Okay, lovede det jo.
MEN SÅ SKAL HAN FANDME BYDE MERE END 260 KR!
Hånter (34) skrev:Kom og få en bajer. Eller rødvin og ost.
Pas på, lige pludseligt glemmer jeg at tage afkørslen på motorvejen, og så ender jeg sgu i Århus!
PHP-Ekspert Thoroughbreed (36) skrev:Pas på, lige pludseligt glemmer jeg at tage afkørslen på motorvejen, og så ender jeg sgu i Århus!
Du siger selv at du aldrig vil køre nord for E20!!!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.