mboost-dp1

Hælp til en Gamer Computer

Gå til bund
Gravatar #1 - ollirayman
29. jan. 2012 01:14
Hej jeg er på udkig efter en god Gamer Computer jeg har ledt i lang tid nu og jeg har stadig ikke fundet en så jeg håber at i kan hjælpe :D

Jeg vil højst give 5000-6000 kroner
Gravatar #2 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
29. jan. 2012 06:25
AMD/Intel/nVidia?
Gravatar #3 - ignuz
29. jan. 2012 12:10
Stationær eller bærbar? samle selv eller samlet på forhånd ?

http://topdata.dk/product.asp?product=7586 stationær samlet

http://www.komplett.dk/k/ci.aspx?sku=10466 med ssd.

http://www.game-station.dk/value-yellow-bean-i5-25... 6200 - til gengæld får du et bedre grafikkort.

Hvis vi skal lede mere bliver du nød til at give lidt mere informationer så man ved man ikke leder forgæves.
Gravatar #4 - Woller
29. jan. 2012 14:37
Det skal lige siges at Topdata er meget tunge at danse med i reklamations sager.
Gravatar #5 - ignuz
29. jan. 2012 14:54
http://www.trustpilot.dk/review/www.topdata.dk virker som om du er alene med den oplevelse ?
Gravatar #6 - Woller
29. jan. 2012 15:05
Har haft 2 computere sendt ind, den ene til ~6000 foregik helt uden problemer.
Den anden til ~13.000 kom tilbage i værre tilstand end da den blev sendt ind, e-mails bliver aldrig besvaret og når jeg ringer er der sjovt nok aldrig nogen ved telefonen.
Det tog mig knap 1½ måned at få dem til at reagere første gang, og det først efter jeg havde skrevet en dårlig anmeldelse på trustpilot (havde ham i røret ~5 min efter).
De dårlige anmeldelser jeg har gevet dem på trustpilot får de slettet så den side har jeg opgevet.
Gravatar #7 - Jakob Jakobsen
29. jan. 2012 18:12
Trustpilot er ikke meget værd efterhånden.
Får firmaerne en betalingskonto, kan de mere eller mindre vælge og vrage i hvilke anmeldelser der skal være på siden.
Gravatar #8 - Colapusheren
29. jan. 2012 18:13
Jeg har købt to computere hos Topdata, og har tre i mine nærmeste omgangskreds, som også har købt deres hos Topdata.

Ingen af os har haft behov for at benytte os af reklamationsret, så det kan jeg ikke snakke med om. Produkterne har dog været af fin kvalitet og hurtigt leveret. Jeg har sendt en enkel mail tror jeg, som jeg aldrig fik svar på.
Gravatar #9 - izym
29. jan. 2012 18:43
Min erfaring med Topdata (3 computere) er, at de typisk bruger billige komponenter. F.eks. sidder der en noname PSU i alle 3. Man får hvad man betaler for.
Gravatar #10 - Slettet Bruger [2176147227]
29. jan. 2012 19:32
Thoroughbreed (2) skrev:
AMD/Intel/nVidia?

LOL...
Gravatar #11 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
29. jan. 2012 21:39
SlettetBruger (10) skrev:
LOL...

Det er jo vigtigt at kende preferencer/fanboyism før man hjælper ;)
Gravatar #12 - terracide
30. jan. 2012 03:51
Jakob Jakobsen (7) skrev:
Trustpilot er ikke meget værd efterhånden.
Får firmaerne en betalingskonto, kan de mere eller mindre vælge og vrage i hvilke anmeldelser der skal være på siden.

Oh really...hvilket værtshus hørte du det på?
Gravatar #13 - Jakob Jakobsen
30. jan. 2012 05:06
terracide (12) skrev:
Oh really...hvilket værtshus hørte du det på?

Ikke så meget andet end personlig erfaring, samt at man tit ser negative reelle anmeldelser der pludselig forsvinder.
Gravatar #14 - terracide
30. jan. 2012 12:49
Jakob Jakobsen (13) skrev:
Ikke så meget andet end personlig erfaring, samt at man tit ser negative reelle anmeldelser der pludselig forsvinder.

Så du er IKKE selv kunde men TROR du ved hvad der forgår...gør dig selv en tjeneste og klap i...dit bræk er kedeligt....og usandt.

Gravatar #15 - Jakob Jakobsen
30. jan. 2012 12:51

Har du investeret penge i firmaet siden du hidser dig sådan op, eller er det bare den tid på måneden?
Gravatar #16 - terracide
30. jan. 2012 12:53
#15:
Ingen arme, ingen småkager...beviser på bordet...eller hold dit pis til den lokale...
Gravatar #17 - pinata
30. jan. 2012 12:55
http://www.sharkgaming.dk
De gav mig hvad jeg selv havde tænkt mig at købe, og så sparede jeg lidt penge sågar!!
Gravatar #18 - Jakob Jakobsen
30. jan. 2012 12:58
terracide (16) skrev:
#15:
Ingen arme, ingen småkager...beviser på bordet...eller hold dit pis til den lokale...

Ok, altså den tid på måneden.
Gravatar #19 - Slettet Bruger [2176147227]
30. jan. 2012 13:06
Trustpilot sender mails til anmeldere for at gøre dem klar over at firmaer har bedt om at få deres anmeldelser slettet. De skriver og spørger efter dokumentation på at man er kunde.. kan man ikke dokumentere sletter de anmeldelsen.
Og ellers mener jeg også der gælder undfair ratings. som

"de havde brugt 0,0001% for få pakke-peanuts. Men ellers er alt andet godt. 1/10 stjerner"
Gravatar #20 - Woller
30. jan. 2012 13:10
Jeg fik en mail, men anmeldelsen var slettet og kunne ikke genskabes fik jeg at vide af supporten. Jeg skrev en ny, det samme skete igen (på trods af at jeg oplyste ordrer nr.)
Gravatar #21 - Jakob Jakobsen
30. jan. 2012 13:14
Det største problem med trustpilot, er at de meget ofte sletter anmeldelser fra privatpersoner, da firmaet bare kan påstå at de aldrig har handlet med personen og anmeldelsen dermed er falsk.
Samtidig er det ikke unormalt at se adskillelige 5-stjerners anmeldelser som med 100% garanti, er lavet af ejer eller ansatte i firmaet.
Disse anmeldelser bliver aldrig fjernet af trustpilot, men en sjælden gang imellem af ejeren, da de ofte er lidt for gennemsigtige.

Bare det første jeg kunne finde.
Gravatar #22 - terracide
30. jan. 2012 13:28
Der er en del virksomehder der ille ønske Jakob Munlort havde ret:
http://www.trustpilot.dk/review/www.fasttv.dk

Men keep posting Jakob...sjovt at se dig hænge dig selv med din egen uvidenhed :D
Gravatar #23 - Jakob Jakobsen
30. jan. 2012 13:32

Du er så sød når du trækker fail efter fail op af lommen.

[edit]
Ejer Intel Trustpilot?!?
Gravatar #24 - terracide
30. jan. 2012 13:41
Jakob Jakobsen (23) skrev:

Du er så sød når du trækker fail efter fail op af lommen.

[edit]
Ejer Intel Trustpilot?!?

Du har stadig intet leveret ud over værthusbævl...keep em comming, ;)
Gravatar #25 - Jakob Jakobsen
30. jan. 2012 13:42
terracide (24) skrev:
Du har stadig intet leveret ud over værthusbævl...keep em comming, ;)

Tjae, jeg kan da kun sige ditto.

Men du kan/vil jo ikke understøtte dine påstande.
Gravatar #26 - terracide
30. jan. 2012 13:46
Jakob Jakobsen (25) skrev:
Tjae, jeg kan da kun sige ditto.

Men du kan/vil jo ikke understøtte dine påstande.

Og nu er vi ude i religøs argumentation a la "Du kan ikke modbevise god"...fuck hvor grineren.

Put up or shut up...
Gravatar #27 - Slettet Bruger [2176147227]
30. jan. 2012 13:46
Nu var det jo ikke terra der fremlagde en påstand. men han spurgte om bevis på din.

Men der ér ingen :D Ingen screenshots!

Gravatar #28 - Jakob Jakobsen
30. jan. 2012 13:54

Nej jeg har ingen beviser, men jeg har personlig erfaring, understøttende erfaringer fra andre herinde fra, samt et par artikler fra nettet.
Det mener jeg er nok til at der burde kunne stilles tvivl om hvor neutral trustpilot reelt er.

Men da Terracide har et religiøst forhold til Trustpilot, nægter han jo pure bare at overveje tingene, men står i hjørnet og råber "jeg kan ikke høre dig" i stedet for at komme med et reelt indspark.

Man skal ikke stille spørgsmål vedrørende Intel, Trustpilot og hvorvidt han har en kæreste, for så laver han bare jihad på os.

Gravatar #29 - XorpiZ
30. jan. 2012 14:02
Jakob Jakobsen (28) skrev:
Det mener jeg er nok til at der burde kunne stilles tvivl om hvor neutral trustpilot reelt er.

Men det var vel ikke det du skrev oprindeligt. Det var noget i stil med, at firmaerne stort set selv kan vælge, hvilke anmeldelser der skal vises.
Gravatar #30 - Jakob Jakobsen
30. jan. 2012 14:05
XorpiZ (29) skrev:
Men det var vel ikke det du skrev oprindeligt. Det var noget i stil med, at firmaerne stort set selv kan vælge, hvilke anmeldelser der skal vises.

Det mener jeg også de kan, når de bare kan nægte at en anmelder har handlet med dem, hvorefter anmeldelsen bliver fjernet i følge Trustpilots egne regler.

Gravatar #31 - terracide
30. jan. 2012 14:12
Jakob Jakobsen (28) skrev:

Nej jeg har ingen beviser, men jeg har personlig erfaring, understøttende erfaringer fra andre herinde fra, samt et par artikler fra nettet.

Men da Terracide har et religiøst forhold til Trustpilot, nægter han jo pure bare at overveje tingene, men står i hjørnet og råber "jeg kan ikke høre dig" i stedet for at komme med et reelt indspark.

Man skal ikke stille spørgsmål vedrørende Intel, Trustpilot og hvorvidt han har en kæreste, for så laver han bare jihad på os.

Jeg blev lige distraheret af støvsugeren....i lyder frygteligt ens `beklager.

Men dine beviser var hvor?
Gravatar #32 - Jakob Jakobsen
30. jan. 2012 14:13
terracide (31) skrev:

Du ikke læse Dnask?
Gravatar #33 - terracide
30. jan. 2012 14:24
Jakob Jakobsen (32) skrev:
terracide (31) skrev:

Du ikke læse Dnask?

Sagtens....hvorfor insistere du på at prøve at snakke uden om nu? :D

Som sagt...hold dit værtshus bavl på den lokale...og et link til 180 grader (seriously?) udgør intet bevis.

Du er ikke selv kunde, du har ikke med driften at gøre, du håndtere ikke sager...og alligevel mener du at du ved noget som helst...jeg er sikker på min støvsuger ved mere om TP end dig...
Gravatar #34 - terracide
30. jan. 2012 14:56
Kan se at pewbe stadig er butthurt over den eksamen der...gik det helt galt? :D
Gravatar #35 - praktikant muffe AKA pewbe
30. jan. 2012 15:15
terracide (34) skrev:
Kan se at pewbe stadig er butthurt over den eksamen der...gik det helt galt? :D

Wat? Jeg har bestået alt, så jeg klager ikke ^^
Gravatar #36 - terracide
30. jan. 2012 16:11
pewbe (35) skrev:

Ikke det jeg spurgte om...
Gravatar #37 - Alrekr
30. jan. 2012 16:14
terracide (33) skrev:
Som sagt...hold dit værtshus bavl på den lokale...og et link til 180 grader (seriously?) udgør intet bevis.

Til gengæld er MYSecurityCenter, som 180grader nævner, steget fra 4,6 til 6,9 i nyheden, og nu ligger karakteren på 9,3.

MYSecurityCenter er i øvrigt ikke blege for at true dårlige anmeldelser væk fra nettet.
Gravatar #38 - praktikant muffe AKA pewbe
30. jan. 2012 16:35
terracide (36) skrev:
pewbe (35) skrev:

Ikke det jeg spurgte om...

Det har du ret i:
Nej, det gik ikke helt galt. Vil du have detaljer for hver enkelt eksamen også? :)
Gravatar #39 - terracide
30. jan. 2012 18:10
#38:
Jeg kan læse mellem linjerne...du skulle nok passe din sengetid næste gang så...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login