mboost-dp1
Gør et kup!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej!
Jeg sælger alt mit stationære, da jeg skal flytte og ikke har plads til et skrivebord længere. Alt er købt i september 2010. 4-5 måneder gammelt, og fejler absolut intet. Det er KUN brug til studiet. Har emballage og kvit. Kom og prøv det. Kan levere i Kbh.
Sælger samlet:
Acer X3810:
Med Windows® 7 Home Premium. Inkl office pakke og ordbøger
Intel E5400 PDC 2.7GHz 2MB,
nVidia310 512MB,
4GB,
1TB ECO,
DVDRW,
+ trådsløs
http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Comp...
Skærm:
Acer P225HQ 21,5" sort
http://mycentraltech.com/acer-p225hq-price-specifi...
Højtaler:
Logitech X-210
http://www.shg.dk/Hoejttaler/Logitech-X-210-710333...
Mus og tast:
Microsoft,trådløs mus og tast. Ultra rød
Sættet er dit for 3000 ,- inkl. levering og garanti for alt virker.
Jeg sælger alt mit stationære, da jeg skal flytte og ikke har plads til et skrivebord længere. Alt er købt i september 2010. 4-5 måneder gammelt, og fejler absolut intet. Det er KUN brug til studiet. Har emballage og kvit. Kom og prøv det. Kan levere i Kbh.
Sælger samlet:
Acer X3810:
Med Windows® 7 Home Premium. Inkl office pakke og ordbøger
Intel E5400 PDC 2.7GHz 2MB,
nVidia310 512MB,
4GB,
1TB ECO,
DVDRW,
+ trådsløs
http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Comp...
Skærm:
Acer P225HQ 21,5" sort
http://mycentraltech.com/acer-p225hq-price-specifi...
Højtaler:
Logitech X-210
http://www.shg.dk/Hoejttaler/Logitech-X-210-710333...
Mus og tast:
Microsoft,trådløs mus og tast. Ultra rød
Sættet er dit for 3000 ,- inkl. levering og garanti for alt virker.
for at minske mistanken om at du enlig bare prøver på at snyde nogen så ville det nok være en good ide at tage nogle billeder. De behøves ikke at være i god kvalitet.Otruz (1) skrev:Hej!
#6: Kan da sagtens sende billeder, hvis folk efterspørger. Forstår bare ikke helt, hvordan man skal kunne snyde, når man tilbyder folk at komme og prøve. Men okay, alt efter tegnsætningen og stavningen herinde, kan jeg godt se, at der er med stærkt imbecile mennesker at gøre. Vel og mærke dem, der blander sig uden interesse for selve annoncen.
Jeg kan godt se jeg overreagerer, især nu hvor jeg har læst annoncen, hvor der netop ikke står, at man kan komme og se/prøve det hele. Det er total fail, my bad. Jeg troede jeg havde skrevet det, men det var i et andet forum.
Otruz (7) skrev:Men okay, alt efter tegnsætningen og stavningen herinde, kan jeg godt se, at der er med stærkt imbecile mennesker at gøre.
Otruz (10) skrev:Jeg kan godt se jeg overreagerer, især nu hvor jeg har læst annoncen, hvor der netop ikke står, at man kan komme og se/prøve det hele. Det er total fail, my bad. Jeg troede jeg havde skrevet det, men det var i et andet forum.
Son...
Otruz (7) skrev:#6: Kan da sagtens sende billeder, hvis folk efterspørger. Forstår bare ikke helt, hvordan man skal kunne snyde, når man tilbyder folk at komme og prøve. Men okay, alt efter tegnsætningen og stavningen herinde, kan jeg godt se, at der er med stærkt imbecile mennesker at gøre. Vel og mærke dem, der blander sig uden interesse for selve annoncen.
Siden jeg er den første, der skrev i tråden uden interesse i varen, vil jeg gerne påpege at jeg ikke har skrive- eller tegnsætningsproblemer. Siden du kalder mig imbecil, har jeg kun en ting at svare tilbage; Join din mor og kom og sut min store fede pik til jeg kommer dig ned i halsen og du bliver kvalt.
Hav en fortsat god aften :)
På trods af, at du staver som en brækket arm, har du alligevel bedre styr på nogen/nogle end Systran.mikk4237880 (6) skrev:for at minske mistanken om at du enlig bare prøver på at snyde nogen så ville det nok være en good ide at tage nogle billeder. De behøves ikke at være i god kvalitet.
Kære Armin..
Du må lære ikke at lade din egen usikkerhed styre dit temperament.. Ved at kalde hele forummet for imbecile, bliver du pludselig mål for community'ets talrige brugere som ingen midler skyer for at troll'e din tråd fuldstændig til og sørge for at gøre det svært for dig at sælge din spand.
Samtidig må du lære at dette er internettet, og at der altid vil være folk tilstede for at gøre dig opmærksom på dine fejltrin.
Til sidst vil jeg fremhæve din inkompetente salgsannonce.
Du mangler billeder af din spand, samt billeder af kvitteringen og du mangler at oplyse at du også sælger denne andre steder.
Du må lære ikke at lade din egen usikkerhed styre dit temperament.. Ved at kalde hele forummet for imbecile, bliver du pludselig mål for community'ets talrige brugere som ingen midler skyer for at troll'e din tråd fuldstændig til og sørge for at gøre det svært for dig at sælge din spand.
Samtidig må du lære at dette er internettet, og at der altid vil være folk tilstede for at gøre dig opmærksom på dine fejltrin.
Til sidst vil jeg fremhæve din inkompetente salgsannonce.
Du mangler billeder af din spand, samt billeder af kvitteringen og du mangler at oplyse at du også sælger denne andre steder.
@7
Eller rettere de blander sig fordi at de interessere sig for communitiet.
Hvilke i mine øjne er en del bedre..
*spoiler*Hvis du havde brugt en lille smule tid på siden ville du hurtigt ha fundet ud af at der er et problem med bot og spammere der laver driveby med deres lort.. Du ville også hurtigt ha fundet ud af hvordan du skulle have opført dig for at få solgt dine ting. Hvilket havde været en reel mulighed.. But touch luck...*spoiler*
Nå, hvem har bragt popcorn?
Vel og mærke dem, der blander sig uden interesse for selve annoncen.
Eller rettere de blander sig fordi at de interessere sig for communitiet.
Hvilke i mine øjne er en del bedre..
*spoiler*Hvis du havde brugt en lille smule tid på siden ville du hurtigt ha fundet ud af at der er et problem med bot og spammere der laver driveby med deres lort.. Du ville også hurtigt ha fundet ud af hvordan du skulle have opført dig for at få solgt dine ting. Hvilket havde været en reel mulighed.. But touch luck...*spoiler*
Nå, hvem har bragt popcorn?
Daniel-Dane (13) skrev:På trods af, at du staver som en brækket arm, har du alligevel bedre styr på nogen/nogle end Systran.
Du skal altså lige ind og bumpe en salgstråd for at understrege, at du havde ret i noget, der blev diskuteret for over en uge siden? :)
Det minder mig om dengang, jeg vandt i Trivial Pursuit (genus-udgaven fra 1984) tilbage i 2008 og stadig er forsvarende sejrherre. Åh gud, det var tider.
...Hvorfor?
Der var ingen diskussion. Du nægtede at indse din fejl. Desuden er det umuligt at deraile tråde på newz.dk, da der aldrig er noget rail til at begynde med.Systran (18) skrev:Du skal altså lige ind og bumpe en salgstråd for at understrege, at du havde ret i noget, der blev diskuteret for over en uge siden? :)
Forkert.
Jeg nægter stadig, og jeg hævder, at mine argumenter er lige så gode som dine. :)
Desuden har jeg aldrig nævnt, at du derailede tråden, kun at du bumpede den. Du har jo fået en relevant, så jeg kan ikke se, hvor du mener at have derailet den, eller for den sags skyld, at jeg har påstået det - det er newz, det her. :D
Jeg nægter stadig, og jeg hævder, at mine argumenter er lige så gode som dine. :)
Desuden har jeg aldrig nævnt, at du derailede tråden, kun at du bumpede den. Du har jo fået en relevant, så jeg kan ikke se, hvor du mener at have derailet den, eller for den sags skyld, at jeg har påstået det - det er newz, det her. :D
wn1 (16) skrev:håber johnny kommer forbi og vil handle. (hint lingie)
Han hedder johhny med to h'er fordi hans far hedder johnny med to n'er..
MiniatureZeus (24) skrev:Han hedder johhny med to h'er fordi hans far hedder johnny med to n'er..
jeg havde din historie i hukommelsen, da jeg skrev det, men havde glemte hvordan det skulle staves :-D
JOHHNY kom nu ind i kampen, du kan gør et kup!
Hey! Jeg kunne godt være interesseret i den!
Send en mail til [email protected], så snakker vi om det.
By the way, måske ville man synes lidt mere om dig hvis du brugte forummet til andet end bare at sælge dine ting, just sayin ;)
Send en mail til [email protected], så snakker vi om det.
By the way, måske ville man synes lidt mere om dig hvis du brugte forummet til andet end bare at sælge dine ting, just sayin ;)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.