mboost-dp1
Gode forholsregler ved salg/køb mellem privatpersoner?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej
Nu er jeg jo blevet lidt fristet af den kære nielsenvester her på siden, som vil sælge mig hans ps3 for en fin pris.
Nu vil jeg bare gerne høre, hvordan i plejer at tage sådan en handlen an, da jeg ikke har mulighed for at komme til aalborg.
Han vil ikke sende før han får penge, og jeg vil ikke sende penge, før jeg har bevis på at han sender :s
/ Martin
Nu er jeg jo blevet lidt fristet af den kære nielsenvester her på siden, som vil sælge mig hans ps3 for en fin pris.
Nu vil jeg bare gerne høre, hvordan i plejer at tage sådan en handlen an, da jeg ikke har mulighed for at komme til aalborg.
Han vil ikke sende før han får penge, og jeg vil ikke sende penge, før jeg har bevis på at han sender :s
/ Martin
du stiller for mange spørgsmål vi dropper handlen!
kan ik forstå det skal være så svært at handle
kom til aalborg hvis du vil købe nu når du hele tiden stiller quest til min oprigtighed
kan ik forstå det skal være så svært at handle
kom til aalborg hvis du vil købe nu når du hele tiden stiller quest til min oprigtighed
Du kan ikke engang fortælle mig hvilken slags kamera du har taget billederne med? Du siger det er digitalkamera, jeg kan se på meta-data at det er det ikke, det er en mobil. og desuden er d. 3. billede ikke fra samme kamera+beskåret.
Billederne må jeg konkludere ikke er ægte.
Hvad har jeg af bevis for din oprigtighed, hva'?
Jeg vil gerne købe af dig, da det er i mine øjne en fair pris, for en brugt ps3 med spil, og du har brug for pengene. Men har ikke engang fået dit navn de gange jeg har spurgt?
Billederne må jeg konkludere ikke er ægte.
Hvad har jeg af bevis for din oprigtighed, hva'?
Jeg vil gerne købe af dig, da det er i mine øjne en fair pris, for en brugt ps3 med spil, og du har brug for pengene. Men har ikke engang fået dit navn de gange jeg har spurgt?
Hvis man ikke har mulighed for at mødes ansigt til ansigt, så kan man selvfølgelig altid vælge ikke at handle, men ellers findes der tjenester man kan bruge som "mellemmand".
Privatbetaling.dk skulle være et ret godt bud.
Privatbetaling.dk skulle være et ret godt bud.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.