mboost-dp1
Gives væk: Dota 2 keys
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej newz.
Nu har steam givet mig endnu flere dota 2 keys,
men jeg har ikke nogle at give dem til :(
Så hvis der er nogle der gerne vil have en key,
så sig endelig til. PT har jeg 2 keys,
men mon ikke der kommer nogle flere med tiden.
Ellers er der nok andre her inde der har nogle de gerne vil af med.
Først til mølle
Nu har steam givet mig endnu flere dota 2 keys,
men jeg har ikke nogle at give dem til :(
Så hvis der er nogle der gerne vil have en key,
så sig endelig til. PT har jeg 2 keys,
men mon ikke der kommer nogle flere med tiden.
Ellers er der nok andre her inde der har nogle de gerne vil af med.
Først til mølle
iøvrigt kan lige nævnes at der desværre er nogle ret strenge restrictions mht hvem der kan få dota 2.. her er copy fra steam:
This is a restricted gift which can only be redeemed in these countries: Afghanistan, Steam_Country_SD, Aland Islands, Albania, Algeria, American Samoa, Andorra, Angola, Anguilla, Antarctica, Antigua and Barbuda, Argentina, Armenia, Aruba, Australia, Austria, Azerbaijan, Bahamas, Bahrain, Bangladesh, Barbados, Belarus, Belgium, Belize, Benin, Bermuda, Bhutan, Bolivia, Bosnia and Herzegovina, Botswana, Bouvet Island, Brazil, British Indian Ocean Territory, Brunei Darussalam, Bulgaria, Burkina Faso, Burundi, Cambodia, Cameroon, Canada, Cape Verde, Cayman Islands, Central African Republic, Chad, Chile, Christmas Island, Cocos (Keeling) Islands, Colombia, Comoros, Congo, Congo, the Democratic Republic of the, Cook Islands, Costa Rica, Cote d'Ivoire, Croatia, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Djibouti, Dominica, Dominican Republic, Ecuador, Egypt, El Salvador, Equatorial Guinea, Eritrea, Estonia, Ethiopia, Falkland Islands (Malvinas), Faroe Islands, Fiji, Finland, France, French Guiana, French Polynesia, French Southern Territories, Gabon, Gambia, Georgia, Germany, Ghana, Gibraltar, Greece, Greenland, Grenada, Guadeloupe, Guam, Guatemala, Guinea, Guinea-Bissau, Guernsey, Guyana, Haiti, Heard and Mc Donald Islands, Holy See(Vatican City State), Honduras, Hong Kong, Hungary, Iceland, India, Indonesia, Ireland, Isle of Man, Israel, Steam_Country_IR, Italy, Jamaica, Japan, Jersey, Jordan, Kazakhstan, Kenya, Kiribati, Korea, Republic of, Kuwait, Kyrgyzstan, Lao People's Democratic Republic, Latvia, Lebanon, Lesotho, Liberia, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Macau, Macedonia, the former Yugoslav Republic of, Madagascar, Malawi, Malaysia, Maldives, Mali, Malta, Marshall Islands, Martinique, Mauritania, Mauritius, Mayotte, Mexico, Micronesia, Federated States of, Moldova, Republic of, Monaco, Mongolia, Steam_Country_ME, Montserrat, Morocco, Mozambique, Namibia, Nauru, Nepal, Netherlands, Netherlands Antilles, New Caledonia, New Zealand, Nicaragua, Niger, Nigeria, Niue, Norfolk Island, Northern Mariana Islands, Norway, Om
This is a restricted gift which can only be redeemed in these countries: Afghanistan, Steam_Country_SD, Aland Islands, Albania, Algeria, American Samoa, Andorra, Angola, Anguilla, Antarctica, Antigua and Barbuda, Argentina, Armenia, Aruba, Australia, Austria, Azerbaijan, Bahamas, Bahrain, Bangladesh, Barbados, Belarus, Belgium, Belize, Benin, Bermuda, Bhutan, Bolivia, Bosnia and Herzegovina, Botswana, Bouvet Island, Brazil, British Indian Ocean Territory, Brunei Darussalam, Bulgaria, Burkina Faso, Burundi, Cambodia, Cameroon, Canada, Cape Verde, Cayman Islands, Central African Republic, Chad, Chile, Christmas Island, Cocos (Keeling) Islands, Colombia, Comoros, Congo, Congo, the Democratic Republic of the, Cook Islands, Costa Rica, Cote d'Ivoire, Croatia, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Djibouti, Dominica, Dominican Republic, Ecuador, Egypt, El Salvador, Equatorial Guinea, Eritrea, Estonia, Ethiopia, Falkland Islands (Malvinas), Faroe Islands, Fiji, Finland, France, French Guiana, French Polynesia, French Southern Territories, Gabon, Gambia, Georgia, Germany, Ghana, Gibraltar, Greece, Greenland, Grenada, Guadeloupe, Guam, Guatemala, Guinea, Guinea-Bissau, Guernsey, Guyana, Haiti, Heard and Mc Donald Islands, Holy See(Vatican City State), Honduras, Hong Kong, Hungary, Iceland, India, Indonesia, Ireland, Isle of Man, Israel, Steam_Country_IR, Italy, Jamaica, Japan, Jersey, Jordan, Kazakhstan, Kenya, Kiribati, Korea, Republic of, Kuwait, Kyrgyzstan, Lao People's Democratic Republic, Latvia, Lebanon, Lesotho, Liberia, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Macau, Macedonia, the former Yugoslav Republic of, Madagascar, Malawi, Malaysia, Maldives, Mali, Malta, Marshall Islands, Martinique, Mauritania, Mauritius, Mayotte, Mexico, Micronesia, Federated States of, Moldova, Republic of, Monaco, Mongolia, Steam_Country_ME, Montserrat, Morocco, Mozambique, Namibia, Nauru, Nepal, Netherlands, Netherlands Antilles, New Caledonia, New Zealand, Nicaragua, Niger, Nigeria, Niue, Norfolk Island, Northern Mariana Islands, Norway, Om
.... vil lige informere om at en af mine venner bliver ved(tror det er pga en fejl) at få en dota 2 gave på steam og når han så giver den vidre så får han bare en ny :-P
Jamen det er da bare fantastisk.
Hvor andre giver dem væk blærer du dig med i realiteten at kunne få uendeligt af dem.
http://peecee.dk/uploads/112012/pg.png
Hvor andre giver dem væk blærer du dig med i realiteten at kunne få uendeligt af dem.
ohh min ven giver dem skam også væk til nye folk over and over and over and over and over andover againRonson (18) skrev:Jamen det er da bare fantastisk.
Chewy (8) skrev:@ #3Steam_Country_SDSteam_Country_IRSteam_Country_ME
???
bjoeg (20) skrev:Hvilke lande dækker over Steam_Country_SD, Steam_Country_IR og Steam_Country_ME?
https://en.wikipedia.org/wiki/ISO_3166
siger du efter jeg har sendt en til danishkasSorren (25) skrev:upps kiggede forkert mit steamid er: soorren
Som sagt, så er jeg ihvertfald på udkig efter en, [email protected]
Den der Civ5 kunne jeg virkelig godt tænke mig!
Den der Civ5 kunne jeg virkelig godt tænke mig!
Jeg er blevet den "heldige" ejer af 4 dota 2 keys mere. Så hvis der stadig er nogle der ikke har spillet, og gerne vil have det, så smid mig en pm med den email adresse jeres steam konto er registret til :)
Ellers skal jeg til at tilføje jer som friends og alt muligt bøvl ;)
Ellers skal jeg til at tilføje jer som friends og alt muligt bøvl ;)
Ania Liama - eller xxoffspringxx ([email protected])
har ikke fået en DOTA2, men vil gerne ha' en ^_^
har ikke fået en DOTA2, men vil gerne ha' en ^_^
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.