mboost-dp1
Gives væk: Compaq Evo N610c
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg har et styks jævnt gammel N610c som jeg ikke skal bruge. Istedet for at smide den ud kan en af jer flotte newz'ere jo lige så godt få glæde af den.
Jeg har ikke rigtig nogen specs på den lige nu, udover den har 20GB HDD. Jeg sørger for den er wipet inden afhentning/levering (så vil jeg ikke høre mere om at man ikke kan få computere uden Windows!).
Den befinder sig på Amagerbro men kan måske bringes ud hvis det er i nærheden og jeg alligevel skal den vej. Ellers kan den sendes men så betaler "køber" forsendelsen.
Jeg har ikke rigtig nogen specs på den lige nu, udover den har 20GB HDD. Jeg sørger for den er wipet inden afhentning/levering (så vil jeg ikke høre mere om at man ikke kan få computere uden Windows!).
Den befinder sig på Amagerbro men kan måske bringes ud hvis det er i nærheden og jeg alligevel skal den vej. Ellers kan den sendes men så betaler "køber" forsendelsen.
Glem det - læste ikke din post godt nok igennem
zin (4) skrev:Specs fra HP. :-)
Fra HP skrev:
Mobile Intel® Pentium® 4-M Processors at 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 2.0, 2.2 or 2.4-GHz and Celeron® processors at 1.5 Ghz
256 MB DDR RAM (266 MHz), upgradeable to 1024 MB
Up to 60-GB SMART, user -removable hard drives.
14.1-inch SXGA+ or 14.1-inch XGA display
Har selv set siden - og den hjælper sgu ikke særlig meget ;)
Der er stor forskel på en 1,5 GHz Celeron og en 2,4 GHz P4 :D
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.