mboost-dp1
Fotogejl sælges (flashudstyr til Canon: Eksternt batt, trådløse triggers)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Pocket Wizard Mini TT1,
Pocket Wizard Flex TT5 (to af dem)
Quantum SC Turbo med EX-kabel
Hvis du ved hvad det er ved du sikkert også hvad det koster, hvis ikke:
Pocket Wizards til trådløs fjernstyring af to flashes med ETT-L II-support, high speed sync etc, på 580 EX II ca. 30 meter, andre modeller er rækkevidden væsentligt længere.
Quantum SC Turbo: Sygo hurtig ladning/udløsning (det sagde hun også i går) når du skyder med flash.
Det er brugt men mere af at ligge i taske og glo, nok sammenlagt blev brugt 10-20 gange.
jeg er ikke super glad for at sende fordi jeg er doven, skidtet er i københavn v, arbejder i K, kommer rundt omkring i løbet af dagen og er sgu også i jylland til tider.
Pocket Wizard Flex TT5 (to af dem)
Quantum SC Turbo med EX-kabel
Hvis du ved hvad det er ved du sikkert også hvad det koster, hvis ikke:
Pocket Wizards til trådløs fjernstyring af to flashes med ETT-L II-support, high speed sync etc, på 580 EX II ca. 30 meter, andre modeller er rækkevidden væsentligt længere.
Quantum SC Turbo: Sygo hurtig ladning/udløsning (det sagde hun også i går) når du skyder med flash.
Det er brugt men mere af at ligge i taske og glo, nok sammenlagt blev brugt 10-20 gange.
jeg er ikke super glad for at sende fordi jeg er doven, skidtet er i københavn v, arbejder i K, kommer rundt omkring i løbet af dagen og er sgu også i jylland til tider.
http://eatsleepreadlove.files.wordpress.com/2013/0...
Har sendt siden videre til min Kollega der er Canon Nørd.
Har sendt siden videre til min Kollega der er Canon Nørd.
#4 skambyd away!
Kan ikkk heeelt huske alderen, jeg har en kvittering et eller andet sted, jeg ville nok skyde på 2011 eller 12.
Kan ikkk heeelt huske alderen, jeg har en kvittering et eller andet sted, jeg ville nok skyde på 2011 eller 12.
Mener at have set dem til 1.300, men du tillod selv skambud :D
Giv mig lige en uge, skal se hvor meget jeg får i bonus af firmaet ;)
PHP-Ekspert Thoroughbreed (8) skrev:#7
Du kan sagtens få dem for 1250 stykket da!
Vi ser å'ed!
PHP-Ekspert Thoroughbreed (10) skrev:#9
Jeg forlanger selvfølgelig Newz-rabat, PrivatGaranti (TM) og muligheden for at prutte :)
Jeg accepterer modvilligt :)
Da du nok ikke vil gå med til 2.000 for de tre, så må jeg desværre melde pas.
Der er ikke lige finanser nok til at købe dem - sorry
- men hey! Så får de andre brugere på Newz jo også en chance ;)
PHP-Ekspert Thoroughbreed (13) skrev:Da du nok ikke vil gå med til 2.000 for de tre, så må jeg desværre melde pas.
Eh, det lyder ikke helt håbløst, jeg har ikke det store ud af at de ligger og glor i en kasse.
HMMZombie Steve Jobs (1) skrev:jeg er ikke super glad for at sende fordi jeg er doven, skidtet er i københavn v, arbejder i K, kommer rundt omkring i løbet af dagen og er sgu også i jylland til tider.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.