mboost-dp1
Div Hardware
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Så er der blevet ryddet lidt op :)
Så jeg sælger følgende:
HDD
Western Digital WD360ADFD - 36GB Raptor SATA/3,5"
Western Digital WD2500 - 250GB SATA/3,5"
FUJITSU MHV2080BH 80GB SATA/2,5"
HITACHI HTS541040G9AT00 40GB ATA/2,5"
CanonScan Lide100 Scanner (har lidt ridser)
ICYBOX MultimediaPlayer (Uden Strømforsyning 12V) -> Link
HP MediaSmart Server EX490 1TB (software kan hentes på nettet) - testet med størm uden at installer software.
Der ydes som altid på Newz PrivatGaranti.
Der kan bydes på dele eller på det hele
Afhentning i 6200 / kan evt sendes.
Der kan bydes i Danske Kroner eller Heineken (Flasker/kasser pt. 99,95 ved Fleggaard)
Lad mig få nogle bud eller skal jeg bare sælge det hele til Thoroughbreed første gang han byder :)
Så jeg sælger følgende:
HDD
Western Digital WD360ADFD - 36GB Raptor SATA/3,5"
Western Digital WD2500 - 250GB SATA/3,5"
FUJITSU MHV2080BH 80GB SATA/2,5"
HITACHI HTS541040G9AT00 40GB ATA/2,5"
CanonScan Lide100 Scanner (har lidt ridser)
ICYBOX MultimediaPlayer (Uden Strømforsyning 12V) -> Link
HP MediaSmart Server EX490 1TB (software kan hentes på nettet) - testet med størm uden at installer software.
Der ydes som altid på Newz PrivatGaranti.
Der kan bydes på dele eller på det hele
Afhentning i 6200 / kan evt sendes.
Der kan bydes i Danske Kroner eller Heineken (Flasker/kasser pt. 99,95 ved Fleggaard)
Lad mig få nogle bud eller skal jeg bare sælge det hele til Thoroughbreed første gang han byder :)
Jeg er lidt forvirret, hvilket OS kører den? Windows Server, eller noget HP-hejs?
For den lyder umiddelbart meget interesant med en 2,2 GHz processor og 2 GB RAM :)
Jeg er lidt forvirret, hvilket OS kører den? Windows Server, eller noget HP-hejs?
For den lyder umiddelbart meget interesant med en 2,2 GHz processor og 2 GB RAM :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.