mboost-dp1
Den billigste !
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
hfuxiao (1) skrev:nogen om elektroniske produkter!!
http://www.ahappydeal.com/
du kan finde de ting du ønsker
Måske skulle du lige lære at stave grammatisk korrekt før din mor giver dig lov til at bruge hindes pc igen.
ordbogen
Jakob Jakobsen (5) skrev:#3
Endnumere utroligt at #2 seriøst tror at #1 nogen sinde læser indlægget.
Jeg er endog stadig skræmt af, at #8 ikke mener, at #1 tager denne side seriøs nok, hvorfor #3 bliver nødt til at påpege over for #2, at både #1 og #2 laver fejl i deres indlæg, hvortil #6 fortsætter trådens ånd med #7's indlæg som hjertet over I'et.
Hvorom alting er...
På nær mig, selvfølgelig.Rasmus064 (4) skrev:Det sjove ved sprog naziter er at de næsten altid selv laver fejl, når de påpeger andres fejl.
Du lagde ikke mærke til detaljen:LinguaIgnota (12) skrev:Daniel har altid en god undskyldning, når han laver fejl.
Rasmus064 (4) skrev:Det sjove ved sprog naziter er at de næsten altid selv laver fejl, når de påpeger andres fejl.
Men ja, jeg kan ikke lide at tage fejl, men jeg mener selv, at min nivo er højt. C:
Jakob Jakobsen (5) skrev:#3
Endnumere utroligt at #2 seriøst tror at #1 nogen sinde læser indlægget.
Seriøst tror det. Nææ ville bare lige sparke gang i tråden :-P
Rasmus064 (4) skrev:Det sjove ved sprog naziter er at de næsten altid selv laver fejl, når de påpeger andres fejl.
Plager ikke at påpege andres fejl. Så skulle lige prøve det en enkelt gang
XorpiZ (9) skrev:Jeg synes det sjoveste er, at det er lige præcis #2, der brokker sig over andre folks grammatik :D
Jepper det var også for sjov for ved godt at jeg selv staver ad helved til.
Daniel-Dane (22) skrev:Hvis du har spillet Portal 2, ved du nogenlunde, hvordan jeg har det.
Som værende playeren eller Wheatley eller GLaDOS ??
Alrekr (26) skrev:OP: Din mor er den billigste!
Prøv med noget nyt istedet for altid at komme med "Din mor" eller "That what she said"
Thats what he saidRonson (30) skrev:Sagde hun at din mor skal prøve med noget nyt? Hvad har hun og din mor gang i?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.