mboost-dp1
danishbit invite søges :)!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Alle dem der vil have db invites kan bare skrive til fe950, han har massevis... Men hans pris er ikke for sarte sjæle
Hånter (57) skrev:... Der er fandeme FUCK mig stadig folk der sender PM's ang. DB invites til mig. Hvad er det de ikke fatter?!
ROTFLMAO
Jeg fandt ud af at min DB konto var blevet lukket - så jeg kan desværre ikke give flere invites. Satans!
Jeg har dog hørt at Ronson ligger inde med flere, prøv ham?
Jeg har dog hørt at Ronson ligger inde med flere, prøv ham?
Ronson ⅍ (65) skrev:Desværre, jeg løb tør i 2003. Det er stadig kun Hånter der har flere tilbage.
Men han er vist lidt nærig med at dele dem ud...... Jeg tror kun han vil acceptere wow konti som betaling
CBM (66) skrev:Ronson ⅍ (65) skrev:Desværre, jeg løb tør i 2003. Det er stadig kun Hånter der har flere tilbage.
LOL
Men han er vist lidt nærig med at dele dem ud...... Jeg tror kun han vil acceptere wow konti som betaling
men ikke dem der alting så er der jo ikke noget glæde i dem, så gerne en DIY udgave så en enkelt character med et skod navn i lvl 32 ville være perfekt.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.