mboost-dp1

D'E Light bordlampe LED, indbygget oplader til Apple produkter

Gå til bund
Gravatar #1 - Freshjive
21. apr. 2014 15:01
Smuk og funktionel bordlampe i aluminium med LED lyskilde. Udover at lyse op på skrivebordet lader lampen din iPad, iPod eller iPhone op! VIGTIGT: Lampen er ikke brugt, den ligger stadig i kassen med orginal emballage. Lampen vandt jeg på en lys messe i forbindelse med mit tidligere arbejde.

DBA: http://www.dba.dk/anden-bordlampe-flos/id-10056056...
Gravatar #2 - Zombie Steve Jobs
21. apr. 2014 15:08
Jamen så er du jo kommet til det rette sted, eller noget, du får helt sikkert en god pris for den-
Gravatar #3 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
21. apr. 2014 15:20

Smuk? No offence, men jeg synes den er tude grim >_<
Gravatar #4 - Rainmeter
21. apr. 2014 16:17
32 kr
Gravatar #5 - Zombie Steve Jobs
21. apr. 2014 21:32
Produktet giver sgu da heller ikke nogen mening, hvorfor skal telefonen stå ovenpå? Så den kan falde ned når man bakser med at sætte den i?
Så man ikke kan se den, med mindre lampe står med, hvad jeg antager er siden, til?

Produktudviklingen:
Boss: Our lamps need a feature that appeals to a new demographic!
Jenkins: Well, I could slap a charger plug for an iDevice somewhere on an existing product.
Boss: Brilliant!
Gravatar #6 - Slettet Bruger [5978687]
22. apr. 2014 08:08
What the actual fuck...
Gravatar #7 - Freshjive
22. apr. 2014 09:44
Hvis i ikke er interesseret, og egentlig bare mangler nogle venner, så prøv en anden side.........
Gravatar #8 - XorpiZ
22. apr. 2014 09:47
Det er nok den grimmeste lampe jeg har set længe. Hvem fanden mente det var en god ide at sætte en oplader OVENPÅ?
Gravatar #9 - Freshjive
22. apr. 2014 09:49
Philippe Starck hvis du virkelig gerne vil vide det. Ring og fortæl ham om det, han er sikkert pisse ivrig for at høre din mening.
Gravatar #10 - XorpiZ
22. apr. 2014 09:52
http://cdn.funkyspacemonkey.com/wp-content/uploads...

:D

Hvor er det dog grimt. Hvad fanden skulle pointen være i det?
Gravatar #11 - Rainmeter
22. apr. 2014 09:52
Freshjive (7) skrev:
Hvis i ikke er interesseret, og egentlig bare mangler nogle venner, så prøv en anden side.........

Velkommen til, sådan som du antyder er ikke sådan dette forum funger. Det var så lidt.

Ps. stadig 32,-
Gravatar #12 - Zombie Steve Jobs
22. apr. 2014 09:59
Freshjive (7) skrev:

Hvis du ikke er interesseret i at bidrage med andet end en stupid salgsannonce burde du nok finde en anden side. Såsom den blå fucking avis.
Gravatar #13 - Freshjive
22. apr. 2014 10:08
Zombie Steve Jobs (12) skrev:
Hvis du ikke er interesseret i at bidrage med andet end en stupid salgsannonce burde du nok finde en anden side. Såsom den blå fucking avis.

Hvis du kigger godt efter, kan du se et link direkte til den blå fucking avis.
Gravatar #14 - Zombie Steve Jobs
22. apr. 2014 10:10
Freshjive (13) skrev:
Hvis du kigger godt efter, kan du se et link direkte til den blå fucking avis.

Nemlig, og derfor undrer det mig gevaldigt, at du spammer dit vamle lort herinde.
Gravatar #15 - Freshjive
22. apr. 2014 10:13
Zombie Steve Jobs (14) skrev:
Nemlig, og derfor undrer det mig gevaldigt, at du spammer dit vamle lort herinde.

Ja jeg erkender det, det var mig der oprettede en salgs side på newz.dk, så jeg fortjener alt din flame. UNDSKYLD
Gravatar #16 - snesman
22. apr. 2014 10:15
Hvordan tror du egentligt at det ødelægger dit salg, at folk kommenterer på din tråd? Det betyder jo bare at den vil poppe op i forummet.

Så selv tak.
Gravatar #17 - Slettet Bruger [5978687]
22. apr. 2014 10:36
OMFG, billedet af den med en iPad.
Gravatar #18 - <3Thinkpads
30. apr. 2014 15:02
Gravatar #19 - <3Thinkpads
1. maj 2014 14:03
Om jeg begriber at man har lavet det der, jeg forstår det ganske enkelt ikke.

Hvad er pointen?
Hvorfor skal den stå ovenpå lampen?
Hvorfor er det "smart"?
Hvilket behov er det som den løser og hvilken æstetisk stilart er det der?

Lampen er sikkert meget pæn, men med en ipad/iphone ovenpå så ligner det en total katastrofe. Hvad er pointen, Philippe Starck? Fortæl det nu.

Jeg er fustreret.
Gravatar #20 - gramps
1. maj 2014 17:16
&lt;3Thinkpads (19) skrev:
Hvilket behov er det som den løser

Opladning af en iPhone uden at have ekstra ledninger liggende på bordet.
Gravatar #21 - Ronson ⅍
1. maj 2014 17:32
for blinde
Gravatar #22 - mrtb
2. maj 2014 06:25
Nu er jeg ikke på nogen måder designer, men umiddelbart ville den her løsning da have været mere oplagt:

Billede
Gravatar #23 - Zombie Steve Jobs
2. maj 2014 12:50
mrtb (22) skrev:
Nu er jeg ikke på nogen måder designer, men umiddelbart ville den her løsning da have været mere oplagt:

Billede

Men så skal foden jo laves om! Det er ikke god og doven produktudvikling.
Gravatar #24 - Saxov
2. maj 2014 13:23
mrtb (22) skrev:

Billede

Men prøv så at photoshop en iPadMaxi ind i den holder... ;)
Gravatar #25 - apapap
2. maj 2014 20:07
mrtb (22) skrev:

Så kan man vel slet ikke se noget på skærmen når lampen lyser ned i den.
Gravatar #26 - mrtb
3. maj 2014 08:53
#25 Det er vel heller ikke meningen at man skal bruge telefonen mens den står der. Er det ikke primært til at den bliver opladet, og så man har den inden for rækkevidde?

Desuden så antager jeg at man ville bruge den lampe til natbordet, og der vil jeg tro at du kan se mere end hvis den stod oven på lampen.. Med mindre at din lampe står på gulvet.
Gravatar #27 - apapap
3. maj 2014 21:14
Skal jeg ikke kunne udtale mig om. Kan slet ikke se hvad den skal bruges til. Men du har nok ret
Gravatar #28 - Clauzii
4. maj 2014 11:53
Hvis lampen afgiver lidt varme, er der faktisk fornuft i at lade telefonen stå ovenpå - det er godt for batteriet :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login