mboost-dp1

B.net acc /w. WoW & Diablo 3

Gå til bund
Gravatar #1 - rixhi
28. jun. 2012 19:01
Hej folkens!
Jeg har et battle.net account, som jeg ikke bruger længere. - Og som jeg meget gerne vil sælge, hvis der er mulighed for det ! ;-)
World of Warcraft;
Der er mange characters på accountet, men sprædt ud på forskellige realms..
Fx en 80 Death Knight på Frostmane
En 75 Shaman på Al'Akir
Men jeg vil sætte mit main focus på min Druid, da det er den eneste jeg har brugt tid på.
Level 85 Night Elf Druid. Realm; Outland (HIGH). 400 Itemlevel, omkring 110 mounts hvilket er inkluderet Zul'Gurub tiger & Raven Lord, derudover er den exalted med guild, så der er også Golden King & Dark Phoenix.
9500 achievement points, inkluderet fx ragnaros HC kill.
Professions:
525 JC
525 Mining
- JC & Mining giver mig omkring 2-3k gold/hour
525 Archeology
525 Fishing
525 Cooking
525 First aid
20.000 Honor Kills
&
Guild Exalted.
Hvis du vil raide, kan du let finde et raiding guild. Da druiden har achievements med rigtige dates. Fx Illidan (BT) > 2008.

Så er der også Diablo 3 på Battle.net accountet, hvor der kun er en level 60 Wizard. Med et 1000 dps weapon, og lidt over 10 mil gold.

> Jeg forventer udveksling af identitet før handlen kan træde i kræft :)

-
>Klik på selve billedet ind på Tinypic.com for at gøre billedet stort og tydeligt!
World of Warcraft billede af class;
http://tinypic.com/view.php?pic=9awxu0&s=6

Diablo 3 billede af class;
http://tinypic.com/view.php?pic=5wkqs1&s=6
Gravatar #2 - Qw_freak
28. jun. 2012 19:08
reported...
Gravatar #3 - rixhi
28. jun. 2012 19:10
For hvad helt konkret? ;o
Gravatar #4 - Daniel-Dane
28. jun. 2012 19:30
rixhi (3) skrev:
For hvad helt konkret? ;o

WoW:
http://us.blizzard.com/en-us/company/legal/wow_tou.html skrev:
Ownership/Selling of the Account or Virtual Items.

Blizzard does not recognize the transfer of World of Warcraft Accounts or BNET Accounts (each an “Account”). You may not purchase, sell, gift or trade any Account, or offer to purchase, sell, gift or trade any Account, and any such attempt shall be null and void. Blizzard owns, has licensed, or otherwise has rights to all of the content that appears in the Game. You agree that you have no right or title in or to any such content, including without limitation the virtual goods or currency appearing or originating in the Game, or any other attributes associated with any Account. Blizzard does not recognize any purported transfers of virtual property executed outside of the Game, or the purported sale, gift or trade in the “real world” of anything that appears or originates in the Game. Accordingly, you may not sell in-game items or currency for “real” money, or exchange those items or currency for value outside of the Game.

BNet (Diablo):
http://us.blizzard.com/en-us/company/about/termsofuse.html skrev:
Account.
NOTWITHSTANDING ANYTHING TO THE CONTRARY HEREIN, YOU ACKNOWLEDGE AND AGREE THAT YOU SHALL HAVE NO OWNERSHIP OR OTHER PROPERTY INTEREST IN THE ACCOUNT, AND YOU FURTHER ACKNOWLEDGE AND AGREE THAT ALL RIGHTS IN AND TO THE ACCOUNT ARE AND SHALL FOREVER BE OWNED BY AND INURE TO THE BENEFIT OF BLIZZARD. Blizzard does not recognize the transfer of Accounts. You may not purchase, sell, gift or trade any Account, or offer to purchase, sell, gift, or trade any Account, and any such attempt shall be null and void and may result in the forfeiture of your Account.
Gravatar #5 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
28. jun. 2012 20:02
- og så vil vi ikke have at du truer med kræft herinde
Det syndes vi altså ikke er fear!

...

Jeg ved godt at det ikke kun er en WoW-salgstråd, men derfor kunne du godt ha' læst de andre tråde...!
Gravatar #6 - rixhi
28. jun. 2012 22:02
Daniel-Dane

Du skal da spænde hjelmen hvis du gider bruge energi på det? Du ser deres regler som lovgivning, hvor komplet idiot har man lov at være? Tror du fordi jeg sælger account, det er ulovligt ligefrem? Det er et brud på en regel, I ET SPIL. Get a life..
Gravatar #7 - Daniel-Dane
28. jun. 2012 22:04
Hvorfor angriber du mig for at forklare, hvorfor han anmelder dig?

Hvor fremgår det, at jeg ser deres ToU som lov?
Gravatar #8 - rixhi
28. jun. 2012 22:13
>At det gider reportes<, sorry troede du var den samme person som ham der skrev "reported", ikke fordi der sker noget ved det dog, men han skal da godt nok få sig et liv.
Gravatar #9 - tormok
29. jun. 2012 01:36
rixhi (1) skrev:
Jeg forventer udveksling af identitet

Er du nu helt sikker?
Gravatar #10 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
29. jun. 2012 03:40
rixhi (1) skrev:
Jeg forventer udveksling af identitet

Hvad har du at handle med?..

Jeg har følgende jeg gerne vil bytte hvis du har et godt counter-offer:

Middelmådig dansk statsborger
Eget hus (og dertil en have der skal passes -.-)
Egen bil (som skal på værksted om lidt >_<)
Job (hvilket resulterer i at man skal op kl 05:20 ^_^)
Kæreste (som er ualmindelig god til at brokke sig over bagateller)

-

HBO en flaske god vodka, og tre kasser Red Bull
Gravatar #11 - Internet-Ekspert KopNudler
29. jun. 2012 07:08
Thoroughbreed (10) skrev:
Hvad har du at handle med?..

Jeg har følgende jeg gerne vil bytte hvis du har et godt counter-offer:

Middelmådig dansk statsborger
Eget hus (og dertil en have der skal passes -.-)
Egen bil (som skal på værksted om lidt >_<)
Job (hvilket resulterer i at man skal op kl 05:20 ^_^)

-

HBO en flaske god vodka, og tre kasser Red Bull

Bytte med:
Et-værelses lejlighed i nordvest jylland
Kørselsordning der gør man kan kommer på arbejde.
Læreplads i IT faget (Dejlig lav løn der gør at man værdsætter de små ting som toiletpapir)
Kæreste (Der lige har fået hue på og får mere i løn end en selv når hu starter i lære efter en lang ferie hvor hun tager til italien og efterlader en herhjemme med arbejde.)
Dværghamster der larmer i din 1-værelses om natten.

Any takers?
Gravatar #12 - Manofsciencemanoffaith
29. jun. 2012 07:10
Thoroughbreed (10) skrev:

Hvis hun har gode bryster, er jeg måske interesseret.

Jeg har 2 flasker Jelzin vodka og 2 kasser Hustler. Deal?
Gravatar #13 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
29. jun. 2012 07:43

Hustler kan gå, men vi snakker 5 kasser, og det skal være på dåse!..

Mht vodka snakker vi MINDST blå smirnoff! Jeg har boet længe nok ved grænsen til ikke at drikke sprit der koster under 150 kr/l ;)
Gravatar #14 - Slettet Bruger [1895143899]
29. jun. 2012 15:01

Hvad vil du gi' for 10 flasker eksotisk Viru Välge vodka med/uden smag. Der er flere varianter som kirsebær, vanilje, barbaris og vandmelon.
Gravatar #15 - on_dope
29. jun. 2012 18:49
hvaa slet ikke noget info om rixhi endnu?? Too damn lazy...
Gravatar #16 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
29. jun. 2012 19:00
Vossen (14) skrev:

Hvad vil du gi' for 10 flasker eksotisk Viru Välge vodka med/uden smag. Der er flere varianter som kirsebær, vanilje, barbaris og vandmelon.

Kender den ikke - men vodka skal ikke have smag ... Det skal bare være rent .... Og lige fra fryseren!

Men vi nærmer os!!

- hvordan går det med harddiskene?
Gravatar #17 - Qw_freak
29. jun. 2012 20:22
Gravatar #18 - fjols
29. jun. 2012 20:28
Trolol, nu bliver det sjovt.

Hans druid

Facebook link - Fundet igennem dette og hans navn på denne profil står som Rasmus Andersen.

Too much?
Gravatar #19 - fidomuh
30. jun. 2012 01:43

Just enough to get him banned :D
Gravatar #20 - tormok
30. jun. 2012 02:59
Det er lidt sjovt, når en person, som poster billeder af sin 'battlestation', og er medlem af facebookgruppen 'spiller pik og vander blomster', beskylder andre for at være sociale tabere og mangle et liv.
Gravatar #21 - tormok
30. jun. 2012 03:12
fjols (18) skrev:
Trolol, nu bliver det sjovt.

Hans druid

Facebook link - Fundet igennem dette og hans navn på denne profil står som Rasmus Andersen.

Too much?

Samme setup er postet på gaming.dk af brugeren Sebbah i denne tråd: http://www.gaming.dk/forum/topic/58054

Sebbah hedder ifølge hans profil Sebastian og er 19 aar.
http://www.gaming.dk/profil/105539
Gravatar #22 - tormok
30. jun. 2012 03:23
Er det dig Rasmus/Rixhi?
http://www.bodyhouse.nu/idealbb/profile/myprofile....

http://www.bodyhouse.nu/idealbb/view.asp?topicID=59952 skrev:
JEG ER LIGE FYLDT 18 ÅR. JEG VEJER 55 KILO. HØJDE 175CM.
Jeg er rigtig, rigtig tynd... Jeg har trænet i over 2 år, uden nogen form for succes. Jeg har fået markeret arme og lidt 6 pack krop samt en lille brystkasse.
Jeg har fået afvide at min kost betyder .. det meste af træningen, og jeg burde prøve med en ordenlig kost inden jeg begynder på sterioider.
Nogle der kan hjælpe mig igang? ..

http://www.bodyhouse.nu/idealbb/view.asp?topicID=59951 skrev:
HEJ. Mit navn er Rasmus, jeg er 18 år gammel og vejer 55 kilo. Jeg har trænet siden jeg fyldte 15, Har har seriøst kost, og holdt min træning. Da det ikke har hjulpet specielt meget ville jeg gerne vide hvilke steroider jeg burde begynde på, og hvor jeg kan købe disse.
Gravatar #23 - syggangster
30. jun. 2012 12:09

Du er da en træls type.
Gravatar #24 - Slettet Bruger [1895143899]
30. jun. 2012 12:50

Vodka kan godt have smag, f.eks. Viru Valge Barbaris i en Fanta-ligende sodavand, så kan du sku' næsten blande den så stærk du vil og den vil ikke smage ulækker.
Vodka skal være kold, men at fryse den er da bare synd synes jeg.
Viru Valge er den mest udbredte estiske vodka. Den er god, jeg oplever aldrig tømmermænd eller ligende af den, den normale har ingen smag, den brænder bare lidt.

http://www.diplomatic.lv/sites/default/files/valge...

Mht. harddiskene, så bruger jeg pt. den der ikke var tvivlsom. Den bruges sammen med mit VIA EPIA ML bundkort der har en VIA C3 800 MHz processor og så køres der Ubuntu Server 10.04.4 på den, dejligt system til en lille webserver.
Gravatar #25 - apkat
30. jun. 2012 13:24
#22, den nederste er sku en fed side. "Hej hvilke steroider kan du anbefale jeg æder"
Yderst inteligente personer der svarer ham. Tror sku jeg skal oprette mig der. nej.
Gravatar #26 - kasperd
30. jun. 2012 13:41
Qw_freak (17) skrev:
Han er ikke så glad.... :D
Lad os lige få terminologien på plads. Når vi snakker om at en person får ondt i røven over noget, så er der tale om at man er modstander af noget af ren og skær princip selvom det dybest set ikke vedkommer en selv.

Når han nu det er ham selv det er gået ud over, så er det ikke passende at sige han har fået ondt i røven over det.

At han så prøver at komme igen med sådan en fuldstændig patetisk besked er til gengæld komisk. Det er et sidste desperat forsøg.

Jeg tror formålet med den besked var at overbevise dig om at han er en scoretrold der kan komme i bukserne på alle de damer han er interesseret i. Hvis han samtidigt gættede på at du er jomfru og gættede rigtigt, og han kunne gøre dig i dårligt humør ved at minde dig om det faktum, så ville han fornemme at han havde opnået den hævn, han synes han var berettiget til.

At du poster billedet får mig til at tænke at han overhovedet ikke har haft den mindste success med sit desperate forsøg på at komme igen. Så hvem er taberen nu?

Noget tyder også på at rixhi lider af homofobi og prøver på at udnytte det til sin egen fordel. Af en eller anden grund får det mig så til at tænke på Banky Edwards i Chasin Amy, som også bliver betragtet som homofob.

Et eksempel på hvad jeg mener det vil sige at få ondt i røven er hvis personer læser et indlæg som #1 i denne tråd og får ondt i røven over at nogen bryder betingelserne på et spil. Hvis man rapporterer sådan et forsøg på at sælge en account af princip, selvom man dybest set kan være ligeglad fordi man aldrig selv spiller det, så har man ondt i røven.

Hvis man rapporterer det for sjov, så har det til gengæld intet at gøre med at have ondt i røven.

Lad os høre et par gæt. Hvem tror jeg får en privat besked fra rixhi som er lige så patetisk som ovenstående?
Gravatar #27 - Daniel-Dane
30. jun. 2012 13:45
TL;DR
Dårligt opdraget 13-årig.
Gravatar #28 - Zeales
30. jun. 2012 14:01
Ticket #256077XX - Your Support ticket has been successfully created
Gravatar #29 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
30. jun. 2012 16:09
Vossen (24) skrev:

Vodka skal være kold, men at fryse den er da bare synd synes jeg.

1: vil gerne drikke min vodka ren, men skal helt klart kigge efter den næste gang!!

2: Det tager da ikke skade af en -17* fryser?... Der er 38-50% i de vodka jeg har stående, og mig bekendt skal ethanol en del længere ned :)
Gravatar #30 - Slettet Bruger [1895143899]
30. jun. 2012 16:23

Det er ikke om den fryser eller ej, det er at du næsten ikke får følelsen af vodka når den er så kold. Du lammer dine smagsløg og du får slet ikke oplevelsen af vodka. Det samme synes jeg gælder for snaps, jeg synes det er lidt synd at fryse den først. Den skal gerne være kold, men ikke fryse-kold.

Mht. til Viru Valge, så er jeg ikke sikker på at du kan finde den i de tyske butikker, jeg henter den normalt selv hjem fra Estland.
Gravatar #31 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
30. jun. 2012 22:11

Jovist jeg bor ved grænsen, men handler hos en rigtig spiritus-forretning der har et rimelig flot udvalg ...

Og du har ret mht temperaturen - men jeg er modstander af is, og da det ikke er vinter (og jeg elsker at være udendørs) har jeg en stående i fryseren ...

Dog har jeg også en blå Smirnoff varm - den smager sjovt nok bedst varm?...

Anyhow, kan godt høre at vi kan få en lille en sammen!!
Gravatar #32 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
30. jun. 2012 22:24
Vossen (30) skrev:

Det er ikke om den fryser eller ej, det er at du næsten ikke får følelsen af vodka når den er så kold. Du lammer dine smagsløg og du får slet ikke oplevelsen af vodka. Det samme synes jeg gælder for snaps, jeg synes det er lidt synd at fryse den først. Den skal gerne være kold, men ikke fryse-kold.

Mht. til Viru Valge, så er jeg ikke sikker på at du kan finde den i de tyske butikker, jeg henter den normalt selv hjem fra Estland.

Hvor ofte er du i baltikum?..
Gravatar #33 - Slettet Bruger [1895143899]
1. jul. 2012 10:00

Det er jeg okay ofte, nok 3-5 gange om året. Jeg sidder pt. i Tallinn grundet venner her og kæresten kommer her fra.
Gravatar #34 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
1. jul. 2012 13:46
Jamen så ved jeg hvor jeg kan bestille Viru Valge ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login