mboost-dp1
B: Diablo 3 - chars følger med
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Madeinrussia-28...
Nogen der har lyst til at spille diablo 3 på en "ok" geared DH så giv lyd, jeg sælger for en kold bajer eller noget sjovt i bytte.
der er 25.000.000 i inv. og geared er også en sjat værd men jeg er ligeglad..
jeg kan sælge det hele på RMAH men vil ikke bøvle med det - kolde øl er også sjældne.
Nogen der har lyst til at spille diablo 3 på en "ok" geared DH så giv lyd, jeg sælger for en kold bajer eller noget sjovt i bytte.
der er 25.000.000 i inv. og geared er også en sjat værd men jeg er ligeglad..
jeg kan sælge det hele på RMAH men vil ikke bøvle med det - kolde øl er også sjældne.
Efter den nye patch der kom i dag kan jeg rense niveau 5 ret nemt stadig. :p og har fuld mf set i stash + ragelse.
Og det kan være dit for en softgun, en el legebil en legetøjstogbane eller andet du kunne finde på :D
Der er budt 2 kolde øl fra en på arbejdet ^
Der er budt 2 kolde øl fra en på arbejdet ^
Et ATi Radeon X700 PCI-E kort - jeg mener bestemt at det er modellem med 512 MB ram!... Eller hvad med en USB > 10/100 Ethernet adaptor? :D
Den kan jeg toppe med en Avaya Cajun P333T administreret switch
http://cdn1.bigcommerce.com/server3400/18b06/produ...
(lige for en god ordens skyld - overstående indlæg er ment som en joke - så meget vil jeg heller ikke spille D3)
Den kan jeg toppe med en Avaya Cajun P333T administreret switch
http://cdn1.bigcommerce.com/server3400/18b06/produ...
(lige for en god ordens skyld - overstående indlæg er ment som en joke - så meget vil jeg heller ikke spille D3)
albani (13) skrev:Fedt gear til min monk.... ;-)
Eller en god stylus til min Transformer...
Jeg har også denne her liggende...
Du har simpelthen to G5 du kan undvære o_O
Well, fedt gear til din monk kan jeg så ikke lige klare, da jeg ikke spiller D3 ... Hmm, to produktnøgler til Windows 7 Pro eller ... SW:TOR? Fik købt det, men aldrig spillet ...
Well ja jeg har en del udstyr liggende, heriblandt et par G5´ere :-)
Mangler ik rigtigt win licenser... ik før den 26. anyways :-)
SW: TOR, jeg passer på den, er ik rigtig til SW
Men hvis jeg skal sende den med posten er jeg sgu næsten nødt til at have noget for den.... mmm....
Well ja jeg har en del udstyr liggende, heriblandt et par G5´ere :-)
Mangler ik rigtigt win licenser... ik før den 26. anyways :-)
SW: TOR, jeg passer på den, er ik rigtig til SW
Men hvis jeg skal sende den med posten er jeg sgu næsten nødt til at have noget for den.... mmm....
ofc. # Albani
#Thoroughbreed du vil jo gerne. tænk hvor meget streetcredit der er i at havde en socket WF med perf emerald! :p
#Thoroughbreed du vil jo gerne. tænk hvor meget streetcredit der er i at havde en socket WF med perf emerald! :p
madeinrussia (16) skrev:Hov hvad stand er de der mus i? min razer kan en eller anden arve! :D
Den blå G5´er er ikke brugt al verden... fejler absolut intent og jeg har stadig bly vægtene også...
Den anden fejler heller intet, men ser lidt "slidt ud" på "holde fladen" aller bagerst---
Haha jeg kan absolut ikke bruge en 24ports switch til nogeT :) en 8 ports "nyere" af slagsen så kunne jeg fristes,
Men spændene bud :- )
24 spiser alt mit strøm på sådan en lan weekend :)
albani: venter lige en enkelt dag og ser om der kommer et spændene bud eller. - jeg har nemmere fragtmetode end at sende. da jeg arbejder i en transportvirksomhed :- )
madeinrussia (23) skrev:albani: venter lige en enkelt dag og ser om der kommer et spændene bud eller. - jeg har nemmere fragtmetode end at sende. da jeg arbejder i en transportvirksomhed :- )
No problem - du siger bare til
Just for the fun of it .... Hvis den går hjem og jeg får dit gear/gold kaster jeg den anden G5 til Tbreed...
albani (24) skrev:
Just for the fun of it .... Hvis den går hjem og jeg får dit gear/gold kaster jeg den anden G5 til Tbreed...
WEEEE
Og det er derfor jeg elsker Newz!..
madeinrussia (22) skrev:Haha jeg kan absolut ikke bruge en 24ports switch til nogeT :) en 8 ports "nyere" af slagsen så kunne jeg fristes,
Har også magen til ovenstående switch med 8 porte.... hvis hellere vil det
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.