mboost-dp1
Asusn53sn (gamer laptop)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Specifikationer:
- Intel core i7 2630qm processor på 4 kerner
- full hd skærm (1980*1080) på 15,6 tommer
- Nvidia gt 550m garfikkort på 2gb
- blu-ray drev
- 3 usb 2.0 porte og en usb 3.0 port
- sd kort læser
Kraftig pc, som er er god til spil og tunge programmer. den virker fuldstændig, som den skal. Den har nogle få brugsridser, og "P" knappen er faldet af, men ellers er den helt intakt. Jeg sælger den, fordi jeg gerne vil have en mindre computer "notebook" som ikke fylder så meget i tasken, til skolebrug.
Billeder af computeren og prisen på compueren er på min dba side: http://www.dba.dk/asus-n53sn-29-ghz-8-gb-ram/id-10...
- Intel core i7 2630qm processor på 4 kerner
- full hd skærm (1980*1080) på 15,6 tommer
- Nvidia gt 550m garfikkort på 2gb
- blu-ray drev
- 3 usb 2.0 porte og en usb 3.0 port
- sd kort læser
Kraftig pc, som er er god til spil og tunge programmer. den virker fuldstændig, som den skal. Den har nogle få brugsridser, og "P" knappen er faldet af, men ellers er den helt intakt. Jeg sælger den, fordi jeg gerne vil have en mindre computer "notebook" som ikke fylder så meget i tasken, til skolebrug.
Billeder af computeren og prisen på compueren er på min dba side: http://www.dba.dk/asus-n53sn-29-ghz-8-gb-ram/id-10...
Jeg byder stadigt 1.200 kr
- og ja, det er seriøst.
Gentagelser er forøvrigt ikke velset
- edit -
Hvad fanden er et "garfikkort"? Du har skrevet det to gange herinde, og på DBA ...
Jeg byder stadigt 1.200 kr
- og ja, det er seriøst.
Gentagelser er forøvrigt ikke velset
- edit -
Hvad fanden er et "garfikkort"? Du har skrevet det to gange herinde, og på DBA ...
den virker fuldstændig, som den skal. Den har nogle få brugsridser, og "P" knappen er faldet af, men ellers er den helt intakt.
hahaha.
PHP-Ekspert Thoroughbreed (10) skrev:#9
Hvis prisen er rigtig - selvfølgelig!
hvis han kan tage 6k for den han har så kan jeg sku også tage 2k for min acer :-P
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.