mboost-dp1
Asus gamer bærbar
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
ASUS G73SW - 17.3" - Core i7 2630QM - Windows 7 Home Premium 64-bit - 8 GB RAM. NVIDIA GeForce GTX 460M
Computeren er lidt over et halv år gammel. Den har ikke nogen ridser og er som ny!
I købet medfølger en gaming bag, hvor bærbaren fin kan ligge i. Tasken har dog fået lidt ridser
[email protected]
53297505
http://www.dba.dk/asus-asus-notebook-g73sw/id-8508...
Computeren er lidt over et halv år gammel. Den har ikke nogen ridser og er som ny!
I købet medfølger en gaming bag, hvor bærbaren fin kan ligge i. Tasken har dog fået lidt ridser
[email protected]
53297505
http://www.dba.dk/asus-asus-notebook-g73sw/id-8508...
Jeg er begyndt på gymnasiet og har ikke så meget brug for en gamer bærbar da jeg ikke spiller mere... Jeg har tænk mig at købe en macbook pro som er lidt mere skole relevant. :-)
Ja jeg har kvittering på den..
mikkellorenzen (3) skrev:Jeg er begyndt på gymnasiet og har ikke så meget brug for en gamer bærbar da jeg ikke spiller mere... Jeg har tænk mig at købe en macbook pro som er lidt mere skole relevant. :-)
Hint: en macbook pro er ikke oftest ikke særlig skolevenlig, hvis i skal bruge nogle skole programmer vil de oftest kun være i windows versioner.
Men den har mere wow/blær effekt!!11!11!!11!1eleven
Men den har mere wow/blær effekt!!11!11!!11!1eleven
Det skal lige siges at den forrige kommentar faktisk blev skrevet på en MBP ... HVIS man absolut skal bruge et windows-program, så er Bootcamp jo opfundet af selv samme årsag :)
Thoroughbreed (8) skrev:Det skal lige siges at den forrige kommentar faktisk blev skrevet på en MBP ... HVIS man absolut skal bruge et windows-program, så er Bootcamp jo opfundet af selv samme årsag :)
Min var også skrevet på en macbook :-P
Men at give mere for en macbook hvorefter man skal bruge bootcamp som ikke gør underværker for batteri levetid er dumt når nu man kan få gode windows PC'er der holder fremragende batteri levetid.
Thalion (11) skrev:Thoroughbreed (8) skrev:Det skal lige siges at den forrige kommentar faktisk blev skrevet på en MBP ... HVIS man absolut skal bruge et windows-program, så er Bootcamp jo opfundet af selv samme årsag :)
Min var også skrevet på en macbook :-P
Men at give mere for en macbook hvorefter man skal bruge bootcamp som ikke gør underværker for batteri levetid er dumt når nu man kan få gode windows PC'er der holder fremragende batteri levetid.
jaja det bruger mere end os x, men er det ikke bare fordi det er windows? (min windows brugte også langt mere end min ubuntu)
At man nogle gange skal køre windows mod at man så til daglig kan køre os x er imo fint nok. Ellers kan man da bare køre noget parallels (så længe man ikke er på batteri)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.