mboost-dp1

3 EVE Accounts til salg

Gå til bund
Gravatar #1 - dbd
6. dec. 2010 03:55
eya boys, først og fremmest ved jeg godt der er mange der synes det er forkert at sælge accounts til spil men efter at have spillet i så mange år og mindre og mindre tid til at spille har jeg valgt at stoppe med EVE, istedet for disse 3 meget fine chars skal gå til spilde og komme bagud vil jeg gerne sælge dem. Hvis nogen er interesseret er i velkomne til at byde på dem her inde eller i kan fange mig på,
msn: k n e z i c @ g m a i l . c o m

Har skillsheets til alle 3 som jeg gerne vil dele til dem som er interesseret og alle 3 accounts er aktive. Der befinder sig en masse assets der er ca. 10b assets på dem tilsammen.

Alle 3 accounts er orginale og jeg er den eneste som har ejet dem.

Her er groft hvad de er trænet til og hvor mange SP.

Minimatar toon (alt supcap, pure pvp)
33,3m SP

Caldari toon (t3,bs5,cruiser5)
21,3m SP

Amarr toon (næsten CAPITAL/TITAN klar)
29,8m SP

Håber noget er interesseret så de ikke går til spilde.
Gravatar #2 - terracide
6. dec. 2010 10:05
Bare contract dit stuff til mig, har ingen interesse i at købe chars med lavere SP end min primære char.
Gravatar #3 - dbd
6. dec. 2010 11:39
Tjaa, kunne jo være der var en anden som ville starte, og hvis du spiller så ved du også at specialized chars er mere værd en skod chars med mange SP :)

Men hvis du er interesseret så kender jeg en som har en 87m sp char som ikke bliver brugt som jeg nok kan bytte 2 af mine for.
Gravatar #4 - Fjolle
6. dec. 2010 11:49
Bare rolig. Jeg har kontaktet Blizzard. Desværre var de ret ligeglade.
Gravatar #5 - dbd
6. dec. 2010 11:52
Heheh, da bedre at nogle kan få nytte af dem og slippe for at vente de 2-3 år på at nå så langt ;) istedet for at de skal slettes :p
Gravatar #6 - terracide
6. dec. 2010 11:53
#3:
Kommer an på hvor lang tid man har spillet...og med 2772SP/H løber det hurtigt op...dog kun 2700SP/H efter den 14. :/

#4:
Desværre så tillader CCP salg af EvE chars:

http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=channel...
Gravatar #7 - terracide
6. dec. 2010 11:53
#5:
Dine chars vil aldrig blevet slettet...selv efter de har været inactive iflere år...
Gravatar #8 - dbd
6. dec. 2010 11:59
Det lidt an på hvad du træner, du er sikkert maxet i perc/willp :)
Men jeg har trænet mine specielt til pvp og har spillet siden starten i den bedste pvp alliance i spillet så de mangler ikke noget selvom de ikker er 80+ ;)

Hehehe nej men mente bedre end at de skal biomasses :p

Gravatar #9 - terracide
6. dec. 2010 12:10
#8:
Pt er jeg faktisk Int/Mem...for sidste gang...er ved at få de sidste ENG/ELEC/MECH skills til L5...og så skifter jeg til PER/WILL, da det så vil være der jeg skal træne resterenede skills.

Og det kan anbefales...har f.eks all NAV skills @ L5...det hjælper ikke bare på speed...men også cap i den grad ;)
Gravatar #10 - terracide
8. dec. 2010 08:20
BTW, set det her?:

Those textures use up a massive amount of video memory, of course. But since we‘re not bounded by console-size memories and have the textures available at this size, and since they compress really well using lossless compression, we decided to go for it, and allow those with the hardware to enjoy it fully. And we‘re not going anywhere - in a few years, this really won‘t seem that much, so no harm in being prepared for the future.

Gravatar #11 - dbd
9. dec. 2010 11:54
Wow, har hørt det ville komme, men damn troede ikke de ville være så detaljeret og så mange muligheder.

Endnu en ting som gør eve til det bedste mmorpg på markedet! Det eneste som er træls ved eve for mit vedkommende er at alle kan finde ud af det før i tiden dengang det kom kunne du sagtens tage 1 mod 8-10 stykker idag er det svært og kræver virkeligt at du kan finde ud af flyve manuelt og udnytte at de ikke kan warpe til hinanden.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login