mboost-dp1
22 tommer HP skærm
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Mærke: HP w2228h
Opløsning: 1680 x 1050
Indgange: 1xHDMI, 1xDVI, 1xVGA, 1xlyd, 2xUSB
Der er indbygget højtalere (men er ret dårlige som alle andre indbygget højtaler).
Det er muligt at justere højden.
Det er også muligt at dreje den så den bliver stående (portrait).
Jeg har haft den i 3 år og derfor er der ingen længere reklamationsret på den.
Jeg har købt den hos Expert til 1499 kr men jeg har ikke kvitteringen længere.
Men der ydes PrivatGaranti®.
PrivatGaranti
Byd, men jeg beholder retten til at sig nej tak for buddet.
billede
Her demonstreres landscape og portrait mode:
[url=
PS. Den er sat til salg hos andre sider. Jeg poster hvis der er blevet budt på den med dokumentation.
Opløsning: 1680 x 1050
Indgange: 1xHDMI, 1xDVI, 1xVGA, 1xlyd, 2xUSB
Der er indbygget højtalere (men er ret dårlige som alle andre indbygget højtaler).
Det er muligt at justere højden.
Det er også muligt at dreje den så den bliver stående (portrait).
Jeg har haft den i 3 år og derfor er der ingen længere reklamationsret på den.
Jeg har købt den hos Expert til 1499 kr men jeg har ikke kvitteringen længere.
Men der ydes PrivatGaranti®.
PrivatGaranti
Byd, men jeg beholder retten til at sig nej tak for buddet.
billede
Her demonstreres landscape og portrait mode:
[url=
PS. Den er sat til salg hos andre sider. Jeg poster hvis der er blevet budt på den med dokumentation.
sorry ombestemte mig :-) har handlet med #Sand. her inde så nej jeg troller ikke.Svindleren (6) skrev:csstener er troll.. han byder men svarer ikke ;D
#Barkane laver det lige om til 400kr istedet... skal jo også betale for at køre
csstener (9) skrev:sorry ombestemte mig :-) har handlet med #Sand. her inde så nej jeg troller ikke.Svindleren (6) skrev:csstener er troll.. han byder men svarer ikke ;D
#Barkane laver det lige om til 400kr istedet... skal jo også betale for at køre
Det er fint csstener. Du kan købe den for 400kr hvis ingen andre giver bud.
køber en ikke en vare som jeg ikke har set ;-)(ikke for at sige at alle folk snyder, men der er nogen som gør :-))Barkane (13) skrev:Thoroughbreed (12) skrev:@csstener
Du kan jo også slippe 80 kr og få den sendt, i stedet for at bakse med kørsel ^_^
Shhh, han vil se mig personligt :)
ugen slutter jo idag o.0Barkane (14) skrev:Csstener du må gerne hente skærmen når du vil. Jeg har ferie og jeg regner med at være i Aalborg hele ugen.
skal lige have fundet en dag hvor kan :-P
csstener (15) skrev:køber en ikke en vare som jeg ikke har set ;-)(ikke for at sige at alle folk snyder, men der er nogen som gør :-))Barkane (13) skrev:Thoroughbreed (12) skrev:@csstener
Du kan jo også slippe 80 kr og få den sendt, i stedet for at bakse med kørsel ^_^
Shhh, han vil se mig personligt :)ugen slutter jo idag o.0Barkane (14) skrev:Csstener du må gerne hente skærmen når du vil. Jeg har ferie og jeg regner med at være i Aalborg hele ugen.
skal lige have fundet en dag hvor kan :-P
Teknikaliteter...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.