mboost-dp1
2 stk Barracuda 7200.11 1.5 TB sata diske
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Sælger disse 2 harddiske da jeg nu bruger 2 TB diske.
diske er fra 2010 og har ingen S.M.A.R.T fejl!
Barracuda 7200.11 SATA 3Gb/s 1.5-TB Hard Drive
Combining proven components, state-of-the-art technology and expertise in volume manufacturing, the Seagate® Barracuda® 7200.11 drive—the 11th generation of this award-winning desktop hard drive family—delivers 1.5 TB of high-performing, eco-friendly digital storage. Designed with industry-leading acoustics and power levels, and award-winning Seagate PMR technology, the Barracuda 7200.11 drive offers the ideal combination of world-class technology and lowest total cost of ownership.
1100;-
Lokation Thisted
Kan sendes
Combining proven components, state-of-the-art technology and expertise in volume manufacturing, the Seagate® Barracuda® 7200.11 drive—the 11th generation of this award-winning desktop hard drive family—delivers 1.5 TB of high-performing, eco-friendly digital storage. Designed with industry-leading acoustics and power levels, and award-winning Seagate PMR technology, the Barracuda 7200.11 drive offers the ideal combination of world-class technology and lowest total cost of ownership.
1100;-
Lokation Thisted
Kan sendes
checksix (1) skrev:Sælger disse 2 harddiske da jeg nu bruger 2 TB diske.
1100;-
Lokation Thisted
Kan sendes
Du prøver simpelthen at sælge de to harddiske til ny-pris?
For blot en uges tid siden kostede de 542 kr stykket (kilde: edbpriser.dk)
Kan selvfølgelig godt se at man kan skumme fløden nu hvor der er harddisk-krise
- Dog synes jeg at sælge de to diske 16 kr DYRERE end de var for 10 dage siden - endda når de er brugte - puuuuuuhaaaaaaa!
- eller som Thomas Warberg ville sige "så la' da vær'!"
- byder 500 kr
terracide (6) skrev:Mit liv er for kort til HDD's...
En harddisk lever i 10 år, og du siger dit liv er for kort? Ergo, du forventer at leve mindre end 10 år?...
Hvis du derimod mener du hellere vil have en SSD, formulerer du dig lidt forkert, da en SSD jo også er en harddisk ;)
Thoroughbreed (7) skrev:En harddisk lever i 10 år, og du siger dit liv er for kort? Ergo, du forventer at leve mindre end 10 år?...
Hvis du derimod mener du hellere vil have en SSD, formulerer du dig lidt forkert, da en SSD jo også er en harddisk ;)
Jeg snakker om ydelsen...og HDD's holder bestemt ikke 10 år iu vores servere...derfor vi skifter mere og mere over til SSD.
Clauzii (8) skrev:OffT:
Nu har alle mennesker jo også råd til flere Terabyte KUN på SSD-drev, helt sikkert.
Hhvis problemet er privat...så vil je undre mig over al dit Warez...hvis vi snakker firma...then you are doing it wrong...amd-fluffer :)
Thoroughbreed (7) skrev:Hvis du derimod mener du hellere vil have en SSD, formulerer du dig lidt forkert, da en SSD jo også er en harddisk ;)
QUE?
"The term "hard disk" refers to the actual disks inside the drive."
Mangler en "svindler" rating til #1
Jakob Jakobsen (11) skrev:QUE?
"The term "hard disk" refers to the actual disks inside the drive."
Mangler en "svindler" rating til #1
My bad - var ellers sikker på at "harddisk" var et godkendt term for "hardware i en computer hvorpå man kan lagre meget data, men som ikke er decideret flytbar som DAT-bånd el. lign."
terracide (9) skrev:
Jeg snakker om ydelsen...og HDD's holder bestemt ikke 10 år iu vores servere...derfor vi skifter mere og mere over til SSD.
Også bare et tal - men det gør det kun værre, hvis en harddisk holder 2 år, så lever du <2 år?
Havde jeg haft 1100,- der stod HD på havde jeg squ' købt dem.
Ærgeligt med de priser der er for tiden. Havde lige planlagt en ny 1 TB til 450,- men nej.
--
OffT:
Jeg sidder på fire maskiner: Musik 40+80+120 GB, Video+Spil: 160+250 GB, Surf+PS+SynthEdit 40+120GB, Laptop 120GB+1GB ReadyBoost Flash.
For mig vil en udskiftning til SSD være ok, men det koster. Og så længe det virker perfekt, ser jeg ingen grund til at skifte eller lave om.
Warez....tsk tsk.
Ærgeligt med de priser der er for tiden. Havde lige planlagt en ny 1 TB til 450,- men nej.
--
OffT:
terracide (9) skrev:Hhvis problemet er privat...så vil je undre mig over al dit Warez...hvis vi snakker firma...then you are doing it wrong...amd-fluffer :)
Jeg sidder på fire maskiner: Musik 40+80+120 GB, Video+Spil: 160+250 GB, Surf+PS+SynthEdit 40+120GB, Laptop 120GB+1GB ReadyBoost Flash.
For mig vil en udskiftning til SSD være ok, men det koster. Og så længe det virker perfekt, ser jeg ingen grund til at skifte eller lave om.
Warez....tsk tsk.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.