mboost-dp1
Webdesigner søges - lille opgave
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Jobs
Hej alle
Jeg søger en webdesigner der kan give www.freepingservice.com et pænt design.
Det skal være simpelt, men ellers er jeg åben for forslag. Jeg forventer dog et design med 2 "bokse", som det der ses på siden nu.
Send mig en mail på [email protected]
Vh Anders Bruun Nørring
Jeg søger en webdesigner der kan give www.freepingservice.com et pænt design.
Det skal være simpelt, men ellers er jeg åben for forslag. Jeg forventer dog et design med 2 "bokse", som det der ses på siden nu.
Send mig en mail på [email protected]
Vh Anders Bruun Nørring
Jeg tror du skal prøve at kontakte Onkel Lingu som før har tilbudt bistand til hjemmesidedesign.
Jeg gad godt vide hvem de sælger ens email * domæne navn til, og hvor meget de får for det.
Jeg gad godt vide hvem de sælger ens email * domæne navn til, og hvor meget de får for det.
Jeg har en idé til newz crew:
Hvad med at i satte rel="nofollow" på links enten på alle links eller på nye brugere.. ? (Så folk ikke bare poster for at linkbuilde)
Bare et forslag så vi slipper for noget spam.. Ikke at det her nødvendigvis er et forsøg på at booste pagerank (Dog finder jeg det sansynligt, da opgaven virker ret ubetydelig, og vores kære anders nok ikke kommer igen)
Also:
http://www.amino.dk/forums/t/133852.aspx
Wtf, reselle en gratis service? Og enda en med så tåbelige persondata vilkår?
Hvad med at i satte rel="nofollow" på links enten på alle links eller på nye brugere.. ? (Så folk ikke bare poster for at linkbuilde)
Bare et forslag så vi slipper for noget spam.. Ikke at det her nødvendigvis er et forsøg på at booste pagerank (Dog finder jeg det sansynligt, da opgaven virker ret ubetydelig, og vores kære anders nok ikke kommer igen)
Also:
http://www.amino.dk/forums/t/133852.aspx
Wtf, reselle en gratis service? Og enda en med så tåbelige persondata vilkår?
Hvis det her var slashdot ville jeg skrive at jeg ville modde dig up hvis ikke det var fordi jeg allerede havde skrevet i tråden!
"Mod this guy up"
Hvis det her var slashdot ville jeg skrive at jeg ville modde dig up hvis ikke det var fordi jeg allerede havde skrevet i tråden!
"Mod this guy up"
#2: Det er bare for at slippe for evt. bullshit i fremtiden.
#3 og #9. Har sendt PM. Jeg har prøvet at finde templates andre steder, men det er ikke lykkedes, så nu vil jeg gerne have en designer til at lave opgaven.
#4 og #5: Jeps.
#6: Ok. Det prøver jeg. Takker.
#7 Du snakker? Du sidder i IE6? Come on...
#8 Jeg bliver millionær! Intet mindre.
#10 Du må da have noget andet at tage dig til?
Tak for svarene indtil videre.
#3 og #9. Har sendt PM. Jeg har prøvet at finde templates andre steder, men det er ikke lykkedes, så nu vil jeg gerne have en designer til at lave opgaven.
#4 og #5: Jeps.
#6: Ok. Det prøver jeg. Takker.
#7 Du snakker? Du sidder i IE6? Come on...
#8 Jeg bliver millionær! Intet mindre.
#10 Du må da have noget andet at tage dig til?
Tak for svarene indtil videre.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.