mboost-dp1

tjen penge i din fritid eller spar penge dagligt!

Gå til bund
Gravatar #1 - jordbaer
6. jul. 2008 12:12
MyWorldPlus

Fakta om

MWP (MyWorldPlus)er det mest effektive discount besparinger og "penge tilbage bonus" program i verden. MWP ønsker at du ved at de er ansvarlige for at du har de bedste produkter tilgængelige og som du kan spare penge ved at købe som medlem af MWP. Som medlem af MWP kan du spare rigtig mange penge hver måned samt tjene en masse penge!

Det er dig som er i kontrol! Du bestemmer stort set selv hvor mange penge du vil tjene og hvor mange penge du vil spare hver måned med MWP! Fra medlemssiden har du fuld adgang til alle de besparelser som du kan gøre dig samt adgang til alle de marketings værktøjer som du skal bruge for at have en indtjening med MWP.

Mwp bliver mere og mere populært og der er allerede 175.000 (maj. 2008) butikker i hele verden hvor du kan spare penge som medlem af MWP. Der kommer nye butikker til hver dag og MWP er virkelig kommet for at blive! Der er flest som tilmelder sig MWP for at tjene penge og de fleste markedsfører MWP for folk som gerne vil tjene penge. Men der er også en helt anden vinkel, nemlig det at man kan spare en masse penge. Det er meget effektivt at promovere den del af MWP også, da man rammer en hel anden målgruppe.

MWP ønsker og håber at alle deres medlemmer er fuldt ud tilfredse med deres medlemskab. Du bestemmer som sagt selv hvor meget du vil spare og hvor mange penge du vil tjene hver måned med MWP.

se mere på

[url=]http://nettjent.com[/url]
Gravatar #2 - trylleklovn
6. jul. 2008 12:13
Anden reklame fra jordbaer. Får vi snart et ban?
Gravatar #3 - XorpiZ
6. jul. 2008 12:26
Skrid nu med det lort
Gravatar #4 - jordbaer
6. jul. 2008 13:08
til alle de negative. prøv at set jer ind i det og se hvliken muligheder der er istedet for bare at skyde det ned uden at vide en s..d

jeg har selv lige været 14 dage på ferie og jeg sparede 50% på alle de 3 hoteller jeg boede på. det er ikke dårligt, men det er helt op til folk selv de bare vil være negative istedet for at prøve at se på hvad det er.!
Gravatar #5 - Mnc
6. jul. 2008 13:29
1 skrev:
Det er dig som er i kontrol
En smule turbo-oversat?
Gravatar #6 - vandfarve
6. jul. 2008 14:52
#4 Dine indlæg er udelukkende reklamer for nogle produkter, services og firmaer, hvilket langt fra er god etikette herinde.

Du er endda så slesk ikke at gøre opmærksom på, at du faktisk prøver at lokke folk til at hente noget freeware (der sikkert er fuldt med masser af crapware, vira og andet godt) samt deltage i et "magisk" penge-tilbage-program, der lidt for stærkt lugter af pyramidespil og forsidestof til Ekstra Bladet. Hvis du gerne vil have opmærksomhed omkring nogle produkter, så skal du enten være ærlig og lade være med at spille dum, eller også skal du kontakte reklameafdelingen bag Newz.dk og høre, hvordan du kan få en bannerreklame.

Derfor vil jeg bede dig om at opføre dig ordentligt i stedet for at klantre XorpiZ og trylleklovn for ikke at vide en skid. De ved netop "en skid", siden de kan se igennem dit klokkeklare bluffnummer.
Gravatar #7 - sissy
6. jul. 2008 17:02
Fed måde at promovere sit eget site på...

Og det der MyWorldPlus er sgu da ikke så genialt når man også skal betale for det :s
Gravatar #8 - Disky
6. jul. 2008 17:16
Et system opbygget på Multi Level Management princippet, er og bliver en gang snyd.

De ENESTE der nogensinde tjener på det, er dem der er i toppen.
ALLE andre bliver røvrendt på det groveste, så kan du komme med nok så mange 'jeg har sparet en masse penge', folk bliver snydt.
Gravatar #9 - NioBe
6. jul. 2008 17:31
#Jordaer
Hvad med at du mildt sagt bare sletter din profil herinde og smutter? For hvor meget du end vil komme med reklamer som "virker" vil folk bare Flame dig og håbe på at du blir bannet.

Enten så bruger du dette forum som et rigtig forum og bliver respekteret, eller så synes jeg ærlig talt at du skal smutte, for du får intet, og jeg mener absolut INTET ud af at reklamere her, ikke andet end at ingen vil respektere dig!
Gravatar #10 - Bundy
7. jul. 2008 10:02
Jeg synes han er smuk.
Gravatar #11 - zin
7. jul. 2008 10:28
#10:
Du synes 2girls1cup er romantisk.
I rest my case.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login