mboost-dp1

Bliv din egen chef - få hjælp til at blive pro-blogger

Gå til bund
Gravatar #1 - Pengepaanet
13. jul. 2010 10:23
På min blog Penge på Net er der hjælp at hente for de der har lyst til at arbejde hjemmefra, primært ved at promovere andres produkter. Du trænger ikke et lager, administration eller nogen særlige kompetancer. Bare en smule know-how, tålmodighed og gå-på-mod.

Min blog kredser om affiliate marketing, som er en flittig brugt markedsføringmetode, som de allerstørste brands og firmaer benytter sig af. Men det kan være en jungle at finde frem i denne verden, så derfor skriver jeg en guide som kan hjælpe nybegynderen i processen.

Besøg Penge på Net
Gravatar #2 - Faergemeister
13. jul. 2010 11:15
Her er gratis guide: Lav en blog, tilmeld dig adsense, og spam alle fora du kan komme i nærheden af.
Gravatar #3 - Pengepaanet
13. jul. 2010 11:20
Sålænge der ikke konfliktes med nogen retningslinier, og jeg ikke markedsfører affilierede links kan du jo bare kigge den anden vej, mester...

Og dette er ikke spam hvis du skulle være i tvivl. Læs håndbogen før du kommer med sådan en kommentar
Gravatar #4 - Faergemeister
13. jul. 2010 11:50
Oprettet bruger i dag? Tjek.
Reklamerer for sig selv? Tjek.
Har ikke betalt for pågældende reklame? Tjek.

Spam? YESSIR.
Gravatar #5 - Pengepaanet
13. jul. 2010 11:59
Ikke den eneste

Syntes retfærdigvis også du burde gå på denne tråd, og "spamme" dine fortrinsvis ukonstruktive kommentarer
Gravatar #6 - milandt
13. jul. 2010 12:05
#5 det har andre heldigvis taget sig af. dit indlæg her er lige så ligegyldigt og irrelevant som det andet du linker til.
Gravatar #7 - Jakob Jakobsen
13. jul. 2010 12:09
[url= Spam! Spam! Spam!
Lovely spam! Wonderful spam!
Spam spa-a-a-a-a-am spam spa-a-a-a-a-am spam.
Lovely spam! Lovely spam! Lovely spam! Lovely spam!
Spam spam spam spam![/url]
Gravatar #8 - Wickedmike
13. jul. 2010 12:18
Det er fandme usselt, der er sådan nogle som jer der ødelægger sociale medier med crap.

Tænk hvad man ikke gør for en smule penge.

Jeg er godt klar over det ikke er imod facebooks retningslinjer det i laver, men i snylter fandme stadigvæk.

Jeg så hellere en gerne FB lukkede sådan noget ned.
Gravatar #9 - onetreehell
13. jul. 2010 12:24
Hold jer langt væk fra pengepaanet.dk!! Man bliver scammet for hårdt på den hjemmeside!!
Gravatar #10 - Faergemeister
13. jul. 2010 12:26
onetreehell (9) skrev:
Hold jer langt væk fra pengepaanet.dk!! Man bliver scammet for hårdt på den hjemmeside!!

Chrome vil heller ikke åbne siden, da den henter elementer fra en eller anden rusisk side. :P
Gravatar #11 - milandt
13. jul. 2010 12:31
Faergemeister (10) skrev:
Chrome vil heller ikke åbne siden, da den henter elementer fra en eller anden rusisk side. :P
Det eneste jeg kunne se var dette http://img138.imageshack.us/img138/341/stop222.png
Gravatar #12 - illishar
26. jul. 2010 13:20
Han bruger faktisk en ganske god auto-oversætter.
Gravatar #13 - gnаrfsan
4. aug. 2010 16:06
Pengepaanet (5) skrev:
Ikke den eneste

Det argument duer kun for Apple, kammerat...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login