mboost-dp1

hvad er vores mål??

Gå til bund
Gravatar #1 - don_jabbe
26. maj 2004 19:40
nu hvor vi kommer ind i top30 her om et lille stykke tid... vil jeg egentlig gerne høre, hvad i syntes vores mål skal være? 1. pladsen er jo nok helt umulig at nå:( men vi gør det jo også for videnskaben...
Gravatar #2 - don_jabbe
26. maj 2004 19:59
er vores mål at prøve at få et samlet dansk hold?? og så måske overhale p2p??
Gravatar #3 - Scotty
26. maj 2004 20:06
I så fald, bør vi alle danne et nyt hold: Team Denmark - og så folde for det, istedet for disse site foldes som vi lige p.t. er i gang med. Problemet er, at man mister sin possition i det hold man har i forvejen, og skal starte helt forfra - det skoder vel....men jeg er klar - hr og fru danmark - here we come...

Hvem laver et DK hold, der ikke er site baseret?
Gravatar #4 - Klok
26. maj 2004 20:23
Jeg tror sku ikke helt på ideen med et Dansk hold.

Vi kan sku ikke lide hinanden nok til det :D

Tilgengæld syntes jeg da bare vi skal kæmpe videre, og se hvor langt vi kan nå. Top 20 er vel ikke helt udelukket.
Gravatar #5 - don_jabbe
26. maj 2004 20:25
har så lige et spørgsmål, skulle man ikke lige spørge de andre DK hold inden man opretter et Team Denmark?? ville jo være smartest at gøre:) og så lige være sikker på at de gerne vil... men ja det skoder virkelig at man starter forfra, men vi kan jo nok heller ikke få de andre DK hold til at folde for newz.dk bare fordi vi er det hold i danmark som ligger højst placeret... for så er det jo kun dem der skal starte forfra og det er jo forståeligt at de ikke gider det.... selvom det ville være det fedeste:) for så havde vi jo en større chance for at indhente p2p og nogle af de andre hold der ligger over os hurtigere:)
Gravatar #6 - Zleep-Dogg
26. maj 2004 21:20
man kan altså godt skifte navn på holdet... Det er naturligvis kun GandalfTheWhite der kan skifte vores navn, men det kan godt lade sig gøre... eneste ulempe er altså at de andre holds point går tabt...

Og i øvrigt har vi snakket lidt med overclocking.dk... de er ikke helt afvisende overfor ideen..

/ZD
Gravatar #7 - Pernicious
27. maj 2004 09:07
Umiddelbart tror jeg heller ikke at et rent dansk held er realistisk. Det er ikke noget problem at oprette det, men spørgsmålet er om folk vil støtte det.

At tale om at ændre newz.dk holdet til et fælles dansk hold, skal man nok også passe på med. Der er rigtig mange med på holdet og en del vil sikkert ikke bryde sig om idéen.
Gravatar #8 - stefan_v
27. maj 2004 11:46
Jeg synes det lugter lidt af AFSTEMNING!!!
Hooah!

Synes du News Folding hold skal omlægges til et fælles Team Denmark?

O - Ja! For pokker! Så sparker vi røv!
O - neeeej! Jeg tør ikke, og jeg kan ikke lide at vinde. piv.
O - Folding?
Gravatar #9 - Viperaberus
27. maj 2004 11:55
*LOL*
Den afstemning er lige så farvet som alle de tidligere...
Hvad med blot at gi' nogle svarmuligheder:
- Ja
- Nej
- Ved ikke
- Folder ikke

Så kan folk sgu argumentere i tråden ;)
Gravatar #10 - don_jabbe
27. maj 2004 15:01
jamen kan vi så ikke få lavet en afstemning?? jeg syntes personligt, at det ville være fedt med et Team Denmark:)
Gravatar #11 - don_jabbe
27. maj 2004 17:09
#6 hvordan står det til med overclocking.dk?? er de med på ideen, hvis vi f.eks. skifter navn til Team Denmark??
Gravatar #12 - Acro
27. maj 2004 17:20
Det er GandalfTheWhite, der suværent bestemmer.

Fordelen ved at bruge det gamle Newz.dk hold er, at det er det hold, der har flest point, og dette vil vi i givet fald ikke tabe.

Derudover kan man fremover ændre sit nick, så man kan hedde "[email protected]" for at symbolisere, hvem man støtter.

Hvis han ikke vil lave et "united Denmark", så vil jeg gerne, da jeg mener det kan være sjovere, og vi er jo stadig i intern konkurrence.
Gravatar #13 - CZi
28. maj 2004 08:10

Kan man ændre sit nick uden at midste sin point? og har du et link?
Gravatar #14 - Tit@n
28. maj 2004 11:05
#13 Ikke ifølge F@H hjemmeside, der står der at man sagtens kan skifte navn men wuèr følger ikke med.
Gravatar #15 - don_jabbe
28. maj 2004 11:11
jamen hvis man nu skulle lægges sammen med overclocking.dk og diverse hold, så kunne man jo bare skifte vores navn til Team Denmark eller noget i stedet for newz.dk, ikke?? så beholder vi jo også vores point!!
Gravatar #16 - CZi
28. maj 2004 11:48

Ja, det er også hvad jeg har læst - men det kunne være man blev positivt overrasket ?
Gravatar #17 - DPhreak
28. maj 2004 11:59
MHT Dansk hold: Kan "newz.dk" ikke omdøbes til "newz.dk - Folding Team Denmark" eller bare "Folding Team Denmark" Evt. hvis stifterne (af newz og oc.dk) spurgte de høje herrer @Folding At Home pænt, kunne det så ikke tænkes at holdene kunne lægges sammen... vi har lavet samme stunt med 3 seti hold indbyrdes for noget tid siden, da der var inaktive brugere der ikke kunne flyttes manuelt...
Gravatar #18 - DPhreak
1. jun. 2004 10:25
Er der nogen der snakker med overcloking.dk og edbpriser.dk?? Vi er kun 30 WU's pr. dag fra at den næste trudsel opstår...
Gravatar #19 - pointwood
3. jun. 2004 07:50
Tror ikke I vil få lov til at sammenlægge hold som det er muligt i Seti. Det er i hvert fald ikke noget der er sket før.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login