mboost-dp1

Deadlines og points?

Gå til bund
Gravatar #1 - JackDK
28. feb. 2005 17:02
Ja, da jeg startede F@H op på min laptop i morges skrev den så, at jeg havde overskredet den deadline der var på den WU jeg var igang med. Får jeg så ikke nogle point for det "arbejde" jeg har ydet indtil det tidspunkt?
Gravatar #2 - k_madsen
28. feb. 2005 17:25
Nej det tror jeg IKKE du gør, den sletter vist bare den igangværende WU
Gravatar #3 - x3me-brain
28. feb. 2005 19:19
Du kan sætte den til at hente units uden deadline. Det vil måske være en god måde at undgå den slags i fremtiden.
Gravatar #4 - Cyrack
28. feb. 2005 21:12
Nej, du kan bare få den til at ignorer deadlines... man får stadig ingen points. Grunden til at det findes, er hvis dit ur på maskinen er borked....
Gravatar #5 - JackDK
1. mar. 2005 07:54
Nu plejer jeg godt nok, at nå dem. Men jeg har bare ikke lige haft den tændt i ferien!! :(
Gravatar #6 - Sattie
2. mar. 2005 06:20
#1 du får point, men langt fra så mange som du ville have fået ved at "complete" den.
Som allerede skrevet her, kan du trigger no deadline featuren, hvis det bliver for stort et problem.
Gravatar #7 - Zleep-Dogg
14. mar. 2005 23:00
#4 der var engang en funktion til at få units uden deadline... en indstilling, der kom frem når man satte seti@home som foretrukket projekt... efter det lukkede, kunne man stadig sætte den som foretrukket og så få F@H units uden tidsgrænse... ved ikke om den stadig er der... bruger selv service...
Gravatar #8 - x3me-brain
15. mar. 2005 16:23

I version 5 er det lavet om til at hente units uden deadline yes/no/no-pref.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login