mboost-dp1

Yndlings nørdudtryk

Gå til bund
Gravatar #101 - zaph
29. okt. 2005 18:10
@#1
But theyll be dead soon.... Fucking kangaroos

hehe Jeg elsker den flash
Gravatar #102 - andeo
29. okt. 2005 19:17
dette bliver min sidste post for i fatter seriøst minus....

lol er ikke et ord men en forkortelse for en tilstand !!!! derfor kan man ikke sige det, man kan kun udføre tilstanden = man kan grine højt... fat det dog

og nørd, ja, jeg ved godt hvad det er, rigtigt som du siger, en person med en stor interesse indenfor et bestemt emne... men lige på denne poll er der tale om computer-nørd.

som sagt, sidste post, for i fatter seriøst minus....
Gravatar #103 - rabonzo
29. okt. 2005 20:29
Godt sagt #102

Når man har så slående argumenter som du har (trods det kan modbevises hvis jeg kommer hen og siger lol til dig) så har man nok ret ^^

Seriøst, du kan sagtens sige en forkortelse? Siger da også nogle gange etc. i virkeligeheden eller f.eks. hvis jeg siger brb, det kan man også sagtens sige...

Det er op til den enkelte at vurdere om det kan lade sig gøre eller ej, men flertallet har somregel ret :P (også selvom jorden ikke var flad før i tiden :P)
Gravatar #104 - hgul
29. okt. 2005 20:58
#99 Read The Fucking Manual ..
Gravatar #105 - kordox
29. okt. 2005 21:24
#102 Man kan godt sige lol. Man siger bare "lol" ik "el o el" men bare.... "lol", og med det mener man (eller gør jeg ihvertfald) at noget er sjovt, og de folk jeg er sammen med kender godt udtrykket så de fatter godt hvad jeg mener med "lol".
Så det er ikke længere bare en forkortelse, men også et ord der stort set betyder det samme som hvis man griner.
Jeg bruger lol hvis jeg finder noget sjovt, men ikke lige gidder at komme med et "HA HA HA HA!!", så bare et stille og roligt "lol".
Jeg griner skam stadig almindeligt. "Lol" har ikke fuldkommen erstattet det, langt fra.
Gravatar #106 - andeo
29. okt. 2005 22:01
#103 self kan man sige forkortelser, men lol er en forkortelse for en tilstand.

det at den i hvisse kredse har fået betydningen = noget er sjovt er noget helt andet, men lad mig ikke komme ind på det. LOL = engelsk = laughing out loud = griner højt = I STEDET FOR AT SIGE LOL SÅ GRIN HØJT SÅ ER DET KLARET. men ok, jeg bukker mig, for om 10 år så siger hele befolkningen sku fanme lol
Gravatar #107 - Ronson ⅍
29. okt. 2005 22:06
Tror da lige jeg vil give #102 ret.

I stedet for at grine i 15 sekunder, hvis jeg ser noget sjovt, siger jeg da heller ikke "jeg griner jeg griner jeg griner jeg griner jeg griner jeg griner jeg griner jeg griner jeg griner jeg griner jeg griner jeg griner jeg griner jeg griner jeg griner jeg griner jeg griner jeg griner jeg griner jeg griner jeg griner jeg griner jeg griner jeg griner jeg griner jeg griner jeg griner jeg griner!"

Grin dog i stedet!

Når #102 skriver at man "ikke kan sige det" skal det nok ikke forstås rent bogstavligt, nærmere som i at det bryder nogle regler (om det danske sprog).
Gravatar #108 - Hundestejle
30. okt. 2005 02:38
Jeg stemte andet, fordi jeg aldrig kunne finde på at bruge den slags forkortelser. Det giver et uprofessionelt islet.

Bruger dog smilies fra tid til anden fordi det, ved fravær af kropssprog, er en god måde at vise hvordan en sætning skal forstås.
Gravatar #109 - amokk
30. okt. 2005 03:42
#108 det samme er brugen af ovennævnte forkortelser... J R da 100% enig I, A man Ik Bør Bruge SMS forkortelzr som dn J zlv brur i dne zætning, da d lyder 4 lamt, men de andre 4kortelzer R da f1n3... (zÅ l43nge m4n 1k zkr1v3r z0m j36 9ør nu)

/drunk-amokk
Gravatar #110 - MoDeUs
30. okt. 2005 05:45
FUBAR....ikke så nørdet men gr34t
Gravatar #111 - Seraphiel
30. okt. 2005 18:52
0mg l0ll3r r0flz0rh, t1hs p0ll pwnz0rh :D

edit: oh, n btw! (lol, jeg er phun!)

Jeg stemte "stfu", den kan jeg nemlig godt finde på at sige irl (jeg bliver ved og ved og ved, roflmao). Altså, sådan: "shut the fuck up", ikke som man staver det *GG* (Ok, jeg stopper nu!!)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login