mboost-dp1

Winamp 3, Hot or not

Gå til bund
Gravatar #1 - GReaper
8. jan. 2003 20:17
Din favorit musikafspiller:Winamp 3.xWinamp 2.x
Windows Mediaplayer 6.x

Windows Mediaplayer 7.x

Windows Mediaplayer 8.x

Windows Mediaplayer 9.x72'ermusik?
Gravatar #2 - Yasw
8. jan. 2003 20:38
Winamp 2.81
Gravatar #3 - thile
8. jan. 2003 20:56
helt klart winamp 2 serien
Gravatar #4 - funkymonkey
8. jan. 2003 20:56
winamp 2.xx helt klart, den er simpelt, overskuelig og hurtig. Der er nogle features jeg godt kan lide ved 3.xx, såsom "kategori-playlister", men den er alt for klumset(en simpel ting som man ikke, kan bruge piletasterne i menuerne f.eks.)
Gravatar #5 - Gruesome
8. jan. 2003 21:41
Winamp 2.x

Den er hurtig og nogenlunde stabil på hurtigere computere, men hvis den ikke får nok systemresourcer så bliver den hurtigt træls (jeg piver stadig over min 32 MB RAM slæbbar).

Hmm, og hvis vi nu ikke lige snakker musik så er det BS Player der får min stemme.
Gravatar #6 - annoia
8. jan. 2003 21:49
Sonique
Gravatar #7 - Ju9or
8. jan. 2003 23:01
Helt klart WinAmp 2.xx. Jeg kan ikke lide WinAmp3 dels fordi jeg syntes den er lidt tung at danse med. Og så er der specielt 1 ting der pisser mig af: Når man, som jeg, normalt har den til at suse hele playlisten igennem i random-mode fordi man ikke gider høre de samme numre i den samme rækkefølge hele tiden, så er WinAmp3 indstillet til at den ALTID starter med nummer 1 !. WinAmp 2.xx starter i det mindste hvor den slap eller ved et helt tilfældigt nummer.

/edit
Nå ja - og så virker jump-tasten (J) vist heller ikke. Og WinAmp3 understøtter ikke mit Logitech tastatur (genvejstaster)
/edit
Gravatar #8 - amokk
8. jan. 2003 23:33
hvad er en 72'er
Gravatar #9 - Ju9or
8. jan. 2003 23:35
en pistol ?

dunno...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login