mboost-dp1
Vores nyheder om tilbud på Steam?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Meget relevant afstemning.
Jeg mener helt klart at det er en god idé, da der på Steam er nogle virkelig gode tilbud en gang i mellem, og hvem kan ikke lide at spare penge?
Der findes ikke mange alternativer, og ingen anden digital butik er som Steam. Impulse og Direct-2-Drive er selvfølgelig gode nok, men Steam er stadig enestående.
Jeg mener helt klart at det er en god idé, da der på Steam er nogle virkelig gode tilbud en gang i mellem, og hvem kan ikke lide at spare penge?
lorric (3) skrev:Hvis der endelig skal være "tilbudsannoncering" skal det ikke kun være fra Steam.
Der findes ikke mange alternativer, og ingen anden digital butik er som Steam. Impulse og Direct-2-Drive er selvfølgelig gode nok, men Steam er stadig enestående.
Er ligeglad. Tjekker alligevel lige Steam for midweek/weekend tilbud el. lign. når det alligevel starter op ved opstart af computeren...så omtrent en gang om dagen. Til gengæld tjekker jeg ikke andre sider, så hvis nogen ser nogle gode tilbud der (uden DRM) må I meget gerne poste dem :)
@2
God ide, indfør et "reklamer, nej tak" tag, og tilføj det til alle de reklamer der bliver forklædt som nyheder...
Men bare for nysgerrighedens skyld. Får newz.dk egentlig noget ud af det, eller er det bare ren ensidig støtte?
Folk, der stemmer 'nej tak', kan vel bare blackliste tagget?
God ide, indfør et "reklamer, nej tak" tag, og tilføj det til alle de reklamer der bliver forklædt som nyheder...
Men bare for nysgerrighedens skyld. Får newz.dk egentlig noget ud af det, eller er det bare ren ensidig støtte?
Du ser det som en reklame, jeg ser det som en hjælpende hånd.
Du ser det som en reklame, jeg ser det som en hjælpende hånd.
Jeg har ikke noget mod tilbudsnyhederne - faktisk vil jeg gerne have det udvidet til at omhandle mere end bare Steam, så så mange gode tilbud som muligt bliver nævnt.
Ja, det er reklame (men et godt tilbud er et godt tilbud) - men hey, måske der ligefrem kan indgåes gensidigt nyttige aftaler med forskellige steder, der kunne indsende deres tilbud til Newz' redaktion, der så kunne tage stilling til om tilbudene er gode nok, til at blive viderebragt.
..så må det jo være op til forhandlerne at finde nogle gode tilbud til os.
Hvorom alting er, det er bare en tanke, og der kan sikkert findes udmærkede grunde til, at det er en dårlig idé, men en idé er det - og den er hermed givet.
Ja, det er reklame (men et godt tilbud er et godt tilbud) - men hey, måske der ligefrem kan indgåes gensidigt nyttige aftaler med forskellige steder, der kunne indsende deres tilbud til Newz' redaktion, der så kunne tage stilling til om tilbudene er gode nok, til at blive viderebragt.
..så må det jo være op til forhandlerne at finde nogle gode tilbud til os.
Hvorom alting er, det er bare en tanke, og der kan sikkert findes udmærkede grunde til, at det er en dårlig idé, men en idé er det - og den er hermed givet.
Chewy (10) skrev:God ide, indfør et "reklamer, nej tak" tag, og tilføj det til alle de reklamer der bliver forklædt som nyheder...
Synes nu aldrig vi direkte har prøvet på at "forklæde" nyhederne i from af reklamer.
Det er sandt, at vi nogle gange har bragt nyheder om nye produkter og tilbud osv., men det er fordi vi finder det relevant i forhold til vores nyhedsstof (f.eks. nyheden omkring den der nørdede manapotion/energidrik).
Mht. Steam-nyhederne, så er det rigtigt, at der kommer mange nyheder herom, men det er nu mest fordi, at de er rigtig gode til at komme med finde tilbud. Vi har ligeledes haft GOG.com-nyheder og D2D-nyheder, men bare ikke i samme omfang, hvilket nok mest grunder i, at vi ofte aldrig ser/opdager de samme tilbud inde hos dem.
Desuden er Steam også bedre til at komme ud med deres tilbud, hvorfor vi opdager dem nemmere.
Man kunne godt se på muligheden for at lave en ugentlig tilbudsnyhed, hvor mange samler op på alle de store. Det må komme med på det næste redaktionsmøde.
Theis (7) skrev:Hvorfor ikke lave en aftale med nogle danske netbutikker om at lave et special tilbud til railgun læsere en gang i ugen?
man kunne prøve at aftale noget med coolshop. De er jo den billigste danske butik, og deres download system er kommet op, for nogle måneder siden.
tomas1991 (14) skrev:man kunne prøve at aftale noget med coolshop. De er jo den billigste danske butik, og deres download system er kommet op, for nogle måneder siden.
Jeg håber ikke det er et must at det skal kunne downloade :) Det ville jo udelukke os konsol spillere fra nogle gode tilbud.
Chewy (10) skrev:
Enig, de kunne lave et "reklame" tag, så bliver det lettere for os der ikke er interesseret i at fjerne reklamer
Jeg er ikke interesseret i reklamer... hvis folk ønsker at se om der er noget på tilbud på steam, så åbn steam og se efter. Eller skal newz også til at komme med reklamer hver gang der er et tilbud på en bestemt grafikkort? Bundkort? Harddisk?
Dejligt dejligt. Men nej tak, der er altid nogen ligeså træls som mig der brokker sig over i ikke kommer med tilbud fra IMPULSE eller GOG også.
Bruger ikke Steam, og jeg gider ikke spilde tid eller bits på reklamer.
Ja, jeg er gammeldags og bitter :)
Alene tanken fra Newz-crewet om at seede reklamer fra ét bestemt firma, virker, well.. Ja, så kan man da ikke tage Railguns objektivitet alvorligt længere, kan man? :)
Ja, jeg er gammeldags og bitter :)
Alene tanken fra Newz-crewet om at seede reklamer fra ét bestemt firma, virker, well.. Ja, så kan man da ikke tage Railguns objektivitet alvorligt længere, kan man? :)
Adagio (16) skrev:Chewy (10) skrev:
Enig, de kunne lave et "reklame" tag, så bliver det lettere for os der ikke er interesseret i at fjerne reklamer
Jeg er ikke interesseret i reklamer... hvis folk ønsker at se om der er noget på tilbud på steam, så åbn steam og se efter. Eller skal newz også til at komme med reklamer hver gang der er et tilbud på en bestemt grafikkort? Bundkort? Harddisk?
Hvis du gad kigge efter er der netop et tag man kan blackliste hvis man vil slippe for reklamerne. Desuden forstår jeg ikke at vi andre skal lide bare fordi du ikke gider se dem. Newz er ikke det samme som Railgun, I hvert fald mindes jeg at man ville have en anden redaktionel linie med Railgun end Newz har. Og nu giver det jo heller ikke mening at opgradere hardware engang om ugen et spil på tilbud til €5 er langt mere overkommeligt.
Jeg er vældigt glad for tilbuddene - indtil videre har jeg da fået GTA IV og et par andre småting yderst billigt på den konto.
Jeg håber bestemt også på, at i kan få en aftale med butikker, D2D og lignende, så i får besked når der kommer gode tilbud, og så kan i altid sortere lidt i hvilke der er "gode nok" til at komme på Railgun.
Rart tiltag - bliv venligst ved! :-)
Jeg håber bestemt også på, at i kan få en aftale med butikker, D2D og lignende, så i får besked når der kommer gode tilbud, og så kan i altid sortere lidt i hvilke der er "gode nok" til at komme på Railgun.
Rart tiltag - bliv venligst ved! :-)
Tobebech (4) skrev:Enig, plus det skal kun være på tidspunkter hvor der generelt ikke er mange nyheder (weekenden).
Kan godt se hvad du mener, men jeg vil da foretrække at blive oplyst torsdag om tilbud der starter fredag. Lidt nitten at finde ud af søndag aften, at et tilbud udløb for 3 timer siden, fordi man ikke lige havde set det/læst noget om det før søndag aften.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.