mboost-dp1
Vil du spille LEGO Universe?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Med måske mener mange, at de lige skal finde ud af, hvad det egentlig er. Lyder som et (MMO)RPG-spil. Så, måske.
EDIT
Det ER et MMO-spil ifl. Lego.
EDIT2
Jeg skal da helt sikkert spille det, hvis det bliver gratis. Så, måske.
EDIT
Det ER et MMO-spil ifl. Lego.
EDIT2
Jeg skal da helt sikkert spille det, hvis det bliver gratis. Så, måske.
Hvis de laver byggeriet af fartøjer ligeså nemt og velfungerende som i Banjo-Kazooie: Nuts and Bolts så kunne det blive rigtig godt...
Ser frem til udgivelsen, så man kan finde u daf hvad de pønser på...
Ser frem til udgivelsen, så man kan finde u daf hvad de pønser på...
Nej, det vil jeg egentlig ikke. Jeg har aldrig brudt mig om lego-spillene, men langt mere om Lego Technic, og at rodde med det... Eller computere. Ikke begge dele. Keder jeg mig tilstrækkeligt kan jeg altid låne en Lego Mindstorms sjover med hjem. Så har jeg programmering, Lego Technic og min stolthed. :D
RMJdk (12) skrev:Helt sikkert, man bliver sku da aldrig for gammel til Lego! :D
Jo, man kan faktisk godt blive for gammel til at være et barn.
Dr.Moses (14) skrev:Jo, man kan faktisk godt blive for gammel til at være et barn.
Jeg har svært ved at se hvordan dit udsagn har nogen relevans i denne sammenhæng? Er det du i virkeligheden prøver på at sige, at du mener at man er barnlig hvis man bygger med LEGO? I så fald ser jeg mig nødsaget til at kalde dig et sørgeligt snæversynet individ.
Med henblik på emnet så vil jeg kun være interesseret i spillet, hvis det ikke koster en arm og at det vil være muligt at bygge teknisk avancerede konstruktioner virtuelt.
Tage (15) skrev:Er det du i virkeligheden prøver på at sige, at du mener at man er barnlig hvis man bygger med LEGO?
Det er ret tydeligt at det jeg mener faktisk.
Snæversynet? Nej egentligt ikke, jeg mener dog at der må være grænser for galskaben.
Lego er til børn, ikke teenagere eller voksne. Jeg har fået mange timer til at gå med Lego, og der er da en vis nostalgi over det - men at bruge penge, energi og tid på at spille lego (et børne spil), er direkte sørgeligt.
Det er er causal-spil! Der er så mange sørgelige ting, folk går rundt og laver KONSTANT.
Det er er causal-spil! Der er så mange sørgelige ting, folk går rundt og laver KONSTANT.
sissy (19) skrev:Ja, ligesom computer spil også kun er for børn, og tegnefilm... Du må da godt nok have et trist liv...
Det har jeg aldrig påstået (Jeg ville nok ikke have en profil på Railgun hvis jeg ikke kunne lide spil..)
Der findes masser af tegnefilm og spil etc. som henvender sig til et voksent publikum, med indhold som passer til dette, f.eks. The Simpsons.
Lego er beregnet til børn.
- man læser vel til skolelærer ;)Doh09 (20) skrev:#16 Hi uncle scrooge :P
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.